MuscleMeat

max dosis clen

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben nu al 2 weken bezig met clen van een UG lap.
Ik wil nog 4 weken door gaan, dus totaal 6 weken;
volg de methode van 2 on, 2 off,

de eerste paar dagen had echt op 100mcg dikke koppijn en trillen

maar nu na 2 weken op 150Mcg voel ik niks meer en ook niet meer trillen

tot hoe hoog mag je clen doseren, kan niet echt directe info vinden

groeten brent

ik vind 150mcg al vrij hoog.. persoonlijk ga ik bij 70-80mcg al bijna dood.

T3 vergroot het aantal receptoren die beta-2-agonisten aantrekken.. misschien een idee?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had van Hubei en voelde er bij 100mcg ook niet bijster veel van, ik denk dat iedereen er anders op reageert;)

zie net dat je 2 weken bezig bent, na 2 weken is de receptor verzadigt, en werkt clen dus eigelijk niet meer (simpel gezegt) nu moet je weer 2 weken wachten en eventueel caffeine gebruiken (geen efedrine werkt op dezelfde receptor als clen) en na die 2 weken kun je weer clen gebruiken;)

lag aan een hartmonitor met de helft

zie net dat je 2 weken bezig bent, na 2 weken is de receptor verzadigt, en werkt clen dus eigelijk niet meer (simpel gezegt) nu moet je weer 2 weken wachten en eventueel caffeine gebruiken (geen efedrine werkt op dezelfde receptor als clen) en na die 2 weken kun je weer clen gebruiken;)

+1, of je moet er, ik meende benadryl ??? bij gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter

ok dan stop ik voor 2 weken, en dan daarna nog 2 weken gaan

zou ook 2 weekjes stoppen en dan terug 2 weken doen op 80 mcg / dag

groete

Imo is het niet omdat je de sides van clen niet meer ondervind, dat het daarom niet meer werkt.

Volgens mij zegt ie al in zn openingspost dat ie volgens 2on 2off clen neemt

5 on 2 off 5 on 2 off 14 off 5 on 2 off 5 on 2 off

werkt meestal het beste imo

Terug
Naar boven