AndroidHealthClinic

Max ot 4 keer per week?

Fabeltjes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om max ot 4 keer per week te trainen op ma wo do en zondag

ma: chest/tri
di: -
wo: back/Bi
do: Shoulders
vrij:-
za: -
zo: legs/abs

Alvast harstikke bedankt

kan makkelijk, soms doe ik het 5keer in de week, zolang je maar planning maar goed is:D

Zou je dat schema afraden. Net zoals elk ander schema dat gemaakt is met commerciële doeleinden, trouwens.

Zou je dat schema afraden. Net zoals elk ander schema dat gemaakt is met commerciële doeleinden, trouwens.
als ik die personal trainer menno .... moet geloven is dit geen goed schema. en denk dat hij er wat meer van af weet.
heb wel geen idee waarom dat zo is, miss iemand die dit kan onderbouwen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat kan ik verbeteren?

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo is het een commercieel schema dan. En wat moet ik veranderen

Hoezo is het een commercieel schema dan. En wat moet ik veranderen

Je indeling van spiergroepen is niet verkeerd. Alleen dat Max-OT gebeuren is gewoon een beetje commerciele praat. Als je deze indeling aanhoud kun je gewoon een 4 dagen split gaan doen van 3-4 oefeningen per spiergroep, 3-4 sets per oefening, 8 - 12 reps per oefening, beginnend bij de compound movements.

Ik snap niet waarom je niet gewoon om de dag traint. Heb je optimale rust tussen oefeningen i.p.v. nu soms 2 dagen niets en soms 2 dagen achter elkaar (wat overigens niet per se slecht hoeft te zijn). Heb je ook wat meer afwisseling in wat je op de dag doet.

Ik lees dit met toeval, ik heb deze week extra tijd. En wou wat extra aandacht aan me armen besteden.
Kan dit dan? kwa spiergroepen.
Maandag: Biceps/Rug
Dinsdag: triceps/borst
Woensdag: Schouders/benen
Donderdag: Biceps/triceps?

Normaal doe ik
Dinsdag Biceps/rug
Woensdag Triceps/borst
Donderdag: Schouder benen

Maandag vrijdag: Mma training en soms ook zondag.

Terug
Naar boven