XXL Nutrition

Maximaal resultaat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

HeArnold

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Beste Bodybuilders,

Dit is mijn eerste topic die ik plaats ik heb zojuist een account aangemaakt en ben erg benieuwd naar jullie mening.

Ik ben 19jaar en ben nu circa 6/7 maanden serieus bezig met trainen 3/4 keer per week. Ik volg meestal een split schema. Het is mijn doel om meer meer massa te krijgen, alhoewel dit erg moeilijk bij mij gaat. Voor mijn gevoel eet ik al erg veel, maar qua gewicht kom ik amper aan. ik beschik wel al over een wasbordje, maar zou nu wel graag wat dikkere armen willen krijgen en meer body.

mijn gewicht is 67kg en mijn vetpercentage is 9,5%.
Voeding
Maal 1: Magere kwark (250gr) met walnoten (ongezout)
Maal 2: Volkorenbrood met kipfilet 2 sneetjes + 2 sneetjes met pindakaas.
Maal 3: Banaan
Maal 4: Whey shake 3 scoops + 200ml melk inclusief 10gr creatine monohydraat).
Maal 5: Whey shake 3 scoops plus 200ml melk.
Maal 6: Pasta/ rijst met kip en paprik en champions.

Mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: Benen en schouders
Woensdag: Rug en triceps
Vrijdag: Schouders en benen
Zaterdag: Borst en biceps

Nu ben ik sinds een paar dagen gestopt met het gebruik van creatine monohydraat. Reden? langdurig gebruik. Nu zat ik er aan te denken om Mega grow aan te schaffen. wat denken jullie hiervan.

Ben ik goed bezig, of hebben jullie misschien enige tips voor mij? dat hoor ik heel graag!!
Alvast Bedankt!!!!

Zou je je voedingsschema kunnen posten? Ik zie er namelijk geen. Ow wacht je bedoeld die banaan en 4 boterhammen is je schema? Dat je nog geen anorexia hebt is een wonder.

Tip: voedingssectie lezen, stickies etc. En dan echt schema plaatsen.

je voeding lijkt inderdaad nergens op,
je eet nog niet eens de helft van wat je zou moeten eten.

en als klap op de vuurpijl, dit? :rolleyes:

Maal 4: Whey shake 3 scoops + 200ml melk inclusief 10gr creatine monohydraat).
Maal 5: Whey shake 3 scoops plus 200ml melk.

Ipv je op supplementen te focussen kun je je beter eens op aantal kcal gaan richten. Ik zie hier geen totaal staan dus neem aan dat je niet weet hoeveel dit is ? Ik zou gewoon 3 grote maaltijden aanhouden en tussendoor aanvullen met shakes en andere tussendoortjes. Dag eindigen met 500g kwark. En zorg dat je sowieso op 3000kcal komt. Daar mag best wel wat junkfood bij zitten, als ik dat schema zie wil je veel te clean eten waardoor je veel minder binnenkrijgt.

En ik zou gewoon doorgaan met 5g creatine per dag.

Supplementen handel heeft er weer een goede klant bij

6x30 180 schoops per maand 180x30 5,400gram whey per maand 55-60 euro aan whey alleen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven