HeArnold
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste Bodybuilders,
Dit is mijn eerste topic die ik plaats ik heb zojuist een account aangemaakt en ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik ben 19jaar en ben nu circa 6/7 maanden serieus bezig met trainen 3/4 keer per week. Ik volg meestal een split schema. Het is mijn doel om meer meer massa te krijgen, alhoewel dit erg moeilijk bij mij gaat. Voor mijn gevoel eet ik al erg veel, maar qua gewicht kom ik amper aan. ik beschik wel al over een wasbordje, maar zou nu wel graag wat dikkere armen willen krijgen en meer body.
mijn gewicht is 67kg en mijn vetpercentage is 9,5%.
Voeding
Maal 1: Magere kwark (250gr) met walnoten (ongezout)
Maal 2: Volkorenbrood met kipfilet 2 sneetjes + 2 sneetjes met pindakaas.
Maal 3: Banaan
Maal 4: Whey shake 3 scoops + 200ml melk inclusief 10gr creatine monohydraat).
Maal 5: Whey shake 3 scoops plus 200ml melk.
Maal 6: Pasta/ rijst met kip en paprik en champions.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: Benen en schouders
Woensdag: Rug en triceps
Vrijdag: Schouders en benen
Zaterdag: Borst en biceps
Nu ben ik sinds een paar dagen gestopt met het gebruik van creatine monohydraat. Reden? langdurig gebruik. Nu zat ik er aan te denken om Mega grow aan te schaffen. wat denken jullie hiervan.
Ben ik goed bezig, of hebben jullie misschien enige tips voor mij? dat hoor ik heel graag!!
Alvast Bedankt!!!!
Dit is mijn eerste topic die ik plaats ik heb zojuist een account aangemaakt en ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik ben 19jaar en ben nu circa 6/7 maanden serieus bezig met trainen 3/4 keer per week. Ik volg meestal een split schema. Het is mijn doel om meer meer massa te krijgen, alhoewel dit erg moeilijk bij mij gaat. Voor mijn gevoel eet ik al erg veel, maar qua gewicht kom ik amper aan. ik beschik wel al over een wasbordje, maar zou nu wel graag wat dikkere armen willen krijgen en meer body.
mijn gewicht is 67kg en mijn vetpercentage is 9,5%.
Voeding
Maal 1: Magere kwark (250gr) met walnoten (ongezout)
Maal 2: Volkorenbrood met kipfilet 2 sneetjes + 2 sneetjes met pindakaas.
Maal 3: Banaan
Maal 4: Whey shake 3 scoops + 200ml melk inclusief 10gr creatine monohydraat).
Maal 5: Whey shake 3 scoops plus 200ml melk.
Maal 6: Pasta/ rijst met kip en paprik en champions.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: Benen en schouders
Woensdag: Rug en triceps
Vrijdag: Schouders en benen
Zaterdag: Borst en biceps
Nu ben ik sinds een paar dagen gestopt met het gebruik van creatine monohydraat. Reden? langdurig gebruik. Nu zat ik er aan te denken om Mega grow aan te schaffen. wat denken jullie hiervan.
Ben ik goed bezig, of hebben jullie misschien enige tips voor mij? dat hoor ik heel graag!!
Alvast Bedankt!!!!