Fitness Seller

Review maximize intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De beleving die je met Maximize Intense zult hebben is ongekend. Elke milligram in Maximize Intense is pure werkzame stof. Maximize Intense bevat geen milligram “ fillers” of koolhydraten. De Enchanced Stimulant Blend is ongekend heftig, binnen enkele minuten na inname beleef je de wereld compleet anders. Je bent sterk, positief agressief en klaar voor de workout van je leven. Tijdens de training merk je dat je niet moe bent te krijgen. Je spieren voelen als staal. Hard, vol en extreem sterk!
    Je voelt het bloed pompen door je aderen, het onoverwinnelijke gevoel dat alleen Maximize Intense je kan geven!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? redelijk zoet maar niet vervelend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 sample zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? kreeg het bij een bestelling bij B&F shop (sample)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? niks
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker, werking was goed en de prijs bevalt me ook wel

Mijn review:

Ik had het sampletje maar een keer gebruikt en de resultaten zijn me echt heel goed bevallen. Ik heb al meerdere pre-workouts gehad en vond de meeste allemaal crap. Maar deze werkte echt goed. Half uur voor het trainen genomen en voelde veel meer pomp en een klein beetje sterker maar niet veel. Wat me het meest beviel is de energie ervan, echt was niet te slopen gewoon bleef maar knallen. Ik ga deze zeker bij me volgende bestelling erbij gooien.

maximize_intense.jpg

Ok netjes en daar zijn de samples nu net voor bedoeld kennis maken met een product voor je het besteld

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het product je bevalt:D

Mike

NoxiPro, Swollen en deze nu gebruikt...

Swollen: na 2x gebruik voel je er niks meer van 4/10
NoxiPro: sample gebruikt, ging als een gekkehuis gelukkig zonder crash 10/10
Maximize intense: onwijs lekker en veeeelste hard getraind maar had een crash waar ik eng van werd, moest gewoon gaan slapen want kon niet eens meer op me benen staan! Dus krijgt van mij een 7/10

ik vind de maximize ook top zeg, iedere x een focus waar je u tegen zegt. Ik neem t wel alleen op dagen dat ik me niet weet te motiveren maar die shit zorgt er dan ook meteen voor dat de training uitdraait op een topprestatie :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik had dus helemaal geen crash en zelf de 2 uur na de training nog evenveel energie, veeltste veel dus ;)

Terug
Naar boven