MuscleMeat

Me ongeveer 4 jaar bezig

Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal ,effe voorstellen Ik ben dus killershark1309 ben 25 jaar en train van mijn 21 jaar ,ben begonnen met trainen doordat ik wilde stoppen met roken (wat ook is gelukt)en ik begon wat simpele fitnes oefeningen,daar ik in de gym die gasten met serieuse gewichten bezig zag ,heb ik zelf ook eens wat schema's opgezocht en begonnen met het serieuse werk ;)

train 3x per week
dag1 borst-biceps
dag2 schouders-triceps
dag3 benen-rug
thuis buikspieren + 2x per week gaan joggen

ik.GIF

ik2.GIF

tverschil.jpg

Laatst bewerkt:
Waar zijn de foto's? ???

• Topic Starter Topic Starter
nu staan ze erbij ;-)

ik.GIF

ik2.GIF

tverschil.jpg

Laatst bewerkt:
Foto's van benen?

progressie benen loopt wa achter maar da word goe gemaakt ,laatste jaar van mei 2009 tot aug 2010 heb ik bijna geen vooruitgang meer geboekt wegens nieuwbouwwoning ,waar ik veel zelf heb gedaan ,en natuurlijk komt daar wa stress bij en voeding word ook wa verwaarloosd en nu alles af is en we er wonen kan ik me nu terug 100% geven dus zal ik binnen enkele maandjes wa update pictures leveren ;)

goed bezig ,doe zo voort man
al mooie progesie

Niet heel indrukwekkend voor 4 jaar om eerlijk te zijn.

maar het gaat zeker de goede kant op..!!:D

Wat voor oefeningen doe je dan?

goe bezig doe zo voort

I´m not impressed als je bedenkt dat je hier 4 jaar voor nodig hebt gehad, anyway de basis is er, succes!
(Btw, de d en de t kapot van je toetsenbord?Zwaar irritant lezen zo.)

Sorry, vind dit matig voor vier jaar. Maar goed, daar kan je zelf verbetering in aanbrengen door je voeding en training te herzien.

Denk dat het er beter kan uitzien als je eens naar de foto's van anderen kijkt en betere poses kiest ;)
goed bezig en blijven gaan

I´m not impressed als je bedenkt dat je hier 4 jaar voor nodig hebt gehad, anyway de basis is er, succes!
(Btw, de d en de t kapot van je toetsenbord?Zwaar irritant lezen zo.)

idd..
wat is de moeite om een t of d te typen?? :rolleyes:

maar on topic..

tjaa ik denk dat er veel meer uit te halen is..
hoeveel kilo ben je gegroeid in die 4 jaar?

idd

Laatst bewerkt:
woog 65 toen ik begon ,januari 2007
nu 80 kg januari 2011 word het 4 jaar
vet toen 15% nu 13% ,niet spectaculair veel verschil

ik denk dat mijn vooruitgang redelijk is gezien de situatie,ben ook zelfstandige ,dus weet je al dat daar enorm veel tijd inkruipt,werk + bureauwerk ,en toch probeer ik de training in me agenda in te plannen ,als mensen dan bellen zeg ik sorry heb afspraak wat dan eigenlijk trainen is hehe ,nuja hopelijk krijg ik daar nog veel meer uit inderdaad,blijf zoiezo trainen , thx vo de reacties tot zover groeten

Vind het niet zo slecht, maar wat een k*tfoto's. Trek er deftige gast.....

15% vet bij 65 kg is 55,25 vvm.
13% vet bij 80 kg is 69,6 vvm

69,6
55,25 -
------
14,35 kg spieren

Vind het niet veel voor 4 jaar...

Terug
Naar boven