XXL Nutrition

Me ongeveer 4 jaar bezig

Ik vind het wel netjes, nu gewoon verder knallen het draait immers niet om hoeveel je gained in een paar jaar maar het gaat om het uiteindelijke plaatje.

Je had misschien meer progressie in die 4 jaar kunnen boeken, maar er blijven inderdaad ook andere factoren aanwezig. Mooi om te zien dat je afspraken 's avonds eigenlijk trainingen zijn:D Succes verder!

Ik denk dat als je de poses beter uitvoert je fysiek al een pak beter uitkomt.

• Topic Starter Topic Starter
thx, volgende foto's eens wa beter proberen ,nu naar de gym si ,s'morgens trainen is toch anders of s'avonds ,s'avonds al een pak koolhydraten binnen gedurende de dag en veel meer energie ;)

Man doe alsjeblieft wat aan je spelling, interpunctie, etc.
Dit koeterwaals kan ik echt niks van maken.

Er is vooruitgang, aangezien je niet zegt dat je een zwaar ongeval ofzo hebt gehad gaan we ervan uit dat je dat niet hebt gehad en dus vind ik ook dat er beetje meer uit te halen viel maar misschien heb je een dikke rug en dikke benen :)

Ik sluit me aan bij de rest. Het is simpelweg TE weinig winst in 4jaar..
Post je voedingsschema eens zou ik zeggen. Noodzakelijke aanpassingen hierin kunnen jou in 2jaar
het dubbele in massawinst opleveren als wat je nu in 4jaar hebt gedaan.

Iedereen wandeld zijn eigen pad en kiest zijn eigen methoden. Daarvoor heb ik natuurlijk respect.
Maar puur uit BB perspectief zeg ik voor 4jaar VEELSTE matig.

Blijf knallen, eten, nken, groeien! ;)

Ik sluit me aan bij de rest. Het is simpelweg TE weinig winst in 4jaar..
Post je voedingsschema eens zou ik zeggen. Noodzakelijke aanpassingen hierin kunnen jou in 2jaar
het dubbele in massawinst opleveren als wat je nu in 4jaar hebt gedaan.

Iedereen wandeld zijn eigen pad en kiest zijn eigen methoden. Daarvoor heb ik natuurlijk respect.
Maar puur uit BB perspectief zeg ik voor 4jaar VEELSTE matig.

Blijf knallen, eten, nken, groeien! ;)
lol @trickster.... dat 3e doe je de laatste tijd veel met je nieuwe gf whoootttttttttttt:):):hornyna:

nogal matig voor 4 jaar, poses zijn echt slecht :o

good luck met je doelen!

Misschien heb je wel een goed lichaam , maar is dat het resultaat van 4 jaar??? Ik ben pas 18 en ik train al 11 maanden maar binnen 3-4 maanden zie ik er zeker beter uit dan jij.. Volgens mij heb je probleem met je voeding..

Iedereen zoekt het gelijk in de voeding, maar nogmaals, hoe ziet de training er nou eigenlijk uit?

Laatst bewerkt:
de training: effen mijn 1h max erbij plaatsen

dinsdag borst:-bench press max 102kg
-incline dumbbell press max 36kg p/dumbbell
-machine fly /of dumbbell fly 105kg / 20kgp/dumbbell

bicep:-Hamer curl max26kg
-ez bar max44kg
-concentration curl max 24kg

donderdag -schouders:front press baar max 56kg
side raise normaal licht en meer herhalingen(makkelijk over te belasten spier) ez raise max 54kg

-triceps skull crush met ez baar max 44kg
-pulldown machine max 45kg
-dipps eigen gewicht + 20kg max

zaterdag -benen(train ik nogmaar half jaar):-front press machine altijd op max 8h fitnesstoestel gaat maar tot 60kg
-back pull max 65kg
-squat max 90kg

-rug Lat pulldown max 95kg
small pull max 100kg
one hand row max 40kg(max dumbbell in gym)
onderrug wat aangepast ,meer herhaling ,wil geen hernia kweken ;)

-buikspieren train ik gewoon thuis , en 2x10km gaan lopen in de week

iedere 2 maand gooi ik er nieuwe oefeningen tussen en ook ga ik anders gaan trainen ,kracht en massa afgewisselt

nog eens een pose ,ga blijven oefenen tot het op wa trekt :)

ikk.GIF

nog eens een pose ,ga blijven oefenen tot het op wa trekt :)

Niet te lang bij stil blijven staan, gewoon lekker doorknallen in de gym!
Sucses kerel.:)

En over de foto's/poses: misschien iemand anders de foto's laten maken, kan jij je concentreren op je pose, zoals je het nu doet heb ik er een vergrootglas bij nodig.

Laatst bewerkt:
Geen deadlifts? Wel eens fullbody gedaan trouwens?

Gewoon als je uit douche stapt beetje posen :).

@bodybuilding20
39,3cm koud
40,2cm warm

Ben vollop bezig de triceps wat meer aandacht te geven om die armomtrek wat op te krikken

Terug
Naar boven