Serbian
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Beste Forumers, Van wegen serieuze Knie klachten werd het mij aan geraden om Anabolen(Steroids) Te gebruiken. Ik heb met spoed meer spieren nodig in een korte tijd om mijn knie te steunen. Ik voetbal zelf momenteel in Brazilie, en ken de taal enzovoort niet vandaar dat ik op deze forum terecht ben gekomen. Ik heb een trap gekregen op mijn knie, waardoor die serieus is beschadigt (ik liep 11 maanden lang met steunen) We hebben een duidelijk gesprek gehad, ''Je hebt met spoed veel meer spieren nodig die je knie een extra steun geven zodat het niet 1 plek forceert. Ik heb maandag mijn eerste Injectie gekregen, en wou graag weten wat ik kan verwachten, of dat jullie misschien ervaring ermee hebben. Nu ik toch anabole gebruikt, besloot ik om gelijk heel me lichaam te trainen ( Natuurlijk train ik mijn knie extra) Ik train al sinds een maand geleden (Weer begonnen) 6 x per week, 1 dag rust. 3 x per week only Leg Day. 3 x per week de rest (Boven lichaam) Eetschema zit aardig goed, Braziliaanse vrouw.. Je weet het wel, ik zit al gauw aan de 5000+ Kcal per dag. Kort om ik train, eet + slaap goed. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten? Ik snap dat elke lichaam anders reageert, maar ik was benieuwd hoeveel kilo ik kan verwachten in mijn 5 weekse kuur. Ik krijg TestoCyp 500mg per week toegediend, 5 weken lang. Trouwens sorry dat ik jullie met mijn probleem lastig val, Alvast bedankt voor jullie tijd,
Laatst bewerkt:

Na die 5 weken neem ik 4 weken rust en neem ik mijn laatste kuur, We hadden het erover met mijn voetbal club, ik krijg 16 weken de tijd om me voor te bereiden. Kan je me misschien aanraden welke kuur ik hierna zou kunnen gebruiken? Sorry voor mijn kinderachtig vraag