XXL Nutrition

Me Zelf Klaar Maken - TestoCyp

Serbian

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Beste Forumers, Van wegen serieuze Knie klachten werd het mij aan geraden om Anabolen(Steroids) Te gebruiken. Ik heb met spoed meer spieren nodig in een korte tijd om mijn knie te steunen. Ik voetbal zelf momenteel in Brazilie, en ken de taal enzovoort niet vandaar dat ik op deze forum terecht ben gekomen. Ik heb een trap gekregen op mijn knie, waardoor die serieus is beschadigt (ik liep 11 maanden lang met steunen) We hebben een duidelijk gesprek gehad, ''Je hebt met spoed veel meer spieren nodig die je knie een extra steun geven zodat het niet 1 plek forceert. Ik heb maandag mijn eerste Injectie gekregen, en wou graag weten wat ik kan verwachten, of dat jullie misschien ervaring ermee hebben. Nu ik toch anabole gebruikt, besloot ik om gelijk heel me lichaam te trainen ( Natuurlijk train ik mijn knie extra) Ik train al sinds een maand geleden (Weer begonnen) 6 x per week, 1 dag rust. 3 x per week only Leg Day. 3 x per week de rest (Boven lichaam) Eetschema zit aardig goed, Braziliaanse vrouw.. Je weet het wel, ik zit al gauw aan de 5000+ Kcal per dag. Kort om ik train, eet + slaap goed. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten? Ik snap dat elke lichaam anders reageert, maar ik was benieuwd hoeveel kilo ik kan verwachten in mijn 5 weekse kuur. Ik krijg TestoCyp 500mg per week toegediend, 5 weken lang. Trouwens sorry dat ik jullie met mijn probleem lastig val, Alvast bedankt voor jullie tijd,

Laatst bewerkt:
Pics van vrouw?

500ml per week

gaines

• Topic Starter Topic Starter
Muahahaha, komt misschien nog wel :haha: ---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
Dus ik zit wel goed met deze kuur? Heb het echt nodig voor me knieen, het gaat niet zo zeer om mijn boven lichaam. met dat zit het wel goed :dunno:

Had verschillende verhalen gehoord,

1 zei dat ik 4-5 kilo kan verwachten,
en de ander zei 9 tot 13

Dus ik zit wel goed met deze kuur? Heb het echt nodig voor me knieen, het gaat niet zo zeer om mijn boven lichaam. met dat zit het wel goed (Niet te groot natuurlijk) :dunno:
Bedoelde eerder dat je milliliter verwart met milligram. Vind 5 weken enkel wel wat kort. Als de kuur voorbij is zal je wel wat winst verliezen, maar het gaat er eerder om dat je verneukt been dan weer op het ''oude'' niveau zit en niet veel zwakker is tov je ander been.
Zo'n ~9 kilo is wel reëel maar ligt toch echt aan jezelf.

Bedoelde eerder dat je milliliter verwart met milligram. Vind 5 weken enkel wel wat kort. Als de kuur voorbij is zal je wel wat winst verliezen, maar het gaat er eerder om dat je verneukt been dan weer op het ''oude'' niveau zit en niet veel zwakker is tov je ander been. Zo'n ~9 kilo is wel reëel maar ligt toch echt aan jezelf.
Oh sorry, ik heb het verbeterd, dank u wel voor dat. Yep, het licht aan mij zelf, maar zoals ik al zei, 6 x per week trainen & goed eten en slapen, 9 kilo is.. Wauww! :) Na die 5 weken neem ik 4 weken rust en neem ik mijn laatste kuur, We hadden het erover met mijn voetbal club, ik krijg 16 weken de tijd om me voor te bereiden. Kan je me misschien aanraden welke kuur ik hierna zou kunnen gebruiken? Sorry voor mijn kinderachtig vraag:fluit:

En precies dat met mijn knie, hahaha. heb toestemming gekregen om aas te gebruiken. Dus dan maak ik wel gebruik van die weken :D

Ben je niet bang dat de aas je blessure weer erger maakt? Aangezien je spieren sneller groeien dan je pezen?

Ben je niet bang dat de aas je blessure weer erger maakt? Aangezien je spieren sneller groeien dan je pezen?

We hadden met de club er goed over gehad, ik speel namelijk in SC Internacional U-21 (Braziliaanse club) Dus geen amateur.

Na de trap hebben ze gezegd dat ik waarschijnlijk nooit meer zou kunnen voetballen.

2 weken geleden test uitslagen: Spieren veels te zwak. Dit zou mijn laatste kans kunnen zijn, dus ik waag het maar erop.

Heb een kind en een vrouw, mijn inkomen stroomt binnen door voetbal, helaas niet zo veel als messi anders zou ik wel stoppen. Krijg net voldoende om me huur te betalen en kindje te verzorgen (Clubs hier betalen super slecht vergelijke met Europa)

Ik ben natuurlijk wel bang dat ik het vererger, maar als ik het niet doe kom ik nooit meer op 't veld treug.

Het is dus een risico die ik als vader wel moet nemen,

Werken gaat 'em niet worden.. was een klote servie'r die z'n school niet afmaakte :fuu::birthday:

Waarom wil je als voetballer 10 kilo zwaarder worden, slaat nergens op.

Ik weet niet welk niveau je voetbalt... Maar je weet dat AAS in de (top)sport verboden is? Als je controle krijgt, heb je een probleem.

Waarom wil je als voetballer 10 kilo zwaarder worden, slaat nergens op. Ik weet niet welk niveau je voetbalt... Maar je weet dat AAS in de (top)sport verboden is? Als je controle krijgt, heb je een probleem.

Ja officieel is het verboden, maar het word wel eens gebruikt (In mijn geval)

Of het verschilt per land zou ik niet weten, maar soms krijg je toestemming om het te gebruiken.

Naa, 10 kilo is wel wat overdreven, als ik eerlijk ben doe ik het alleen voor me knieën. Maar nu ik het toch gebruik, kan ik net zo goed mijn boven lichaam ook gelijk mee trainen.

Ik ga voor de 7-8 kilo. en dan gaat er een beetje vanaf, als ik 5 over hou vind ik het best.

Ik wil ook niet te zwaar worden natuurlijk, zoals u het al zei :)

Dank u wel voor de reactie (Y)

Ja officieel is het verboden, maar het word wel eens gebruikt (In mijn geval)

Of het verschilt per land zou ik niet weten, maar soms krijg je toestemming om het te gebruiken.

Naa, 10 kilo is wel wat overdreven, als ik eerlijk ben doe ik het alleen voor me knieën. Maar nu ik het toch gebruik, kan ik net zo goed mijn boven lichaam ook gelijk mee trainen.

Ik ga voor de 7-8 kilo. en dan gaat er een beetje vanaf, als ik 5 over hou vind ik het best.

Ik wil ook niet te zwaar worden natuurlijk, zoals u het al zei :)

Dank u wel voor de reactie (Y)

Ok. Succes met je herstel Marcel.

Hoe ben je daar eigenlijk terecht gekomen?

Wie in godsnaam heeft jou testC aangesmeerd dan met een knie blessure? Waarom niet deca of een korte ester van test, test P of Test susp?

Hoe ben je daar eigenlijk terecht gekomen?

Was daar op vakantie, me hoofd leeg maken, had niet zo een lekkere verleden dus had ff een tijdje rust nodig, in een land waar niemand me ken. Brazilie dus, werd close met een meid, werd een relatie. zwanger enzovoort.. toen besloot ik om daar te wonen, speelde in amateur club, 38 doelpunten in 1 jaar, werd gescout door u-21 SC Internacional etc..

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Wie in godsnaam heeft jou testC aangesmeerd dan met een knie blessure? Waarom niet deca of een korte ester van test, test P of Test susp?

Hallo, ik kan deze vraag niet beantwoorden omdat ik echt letterlijk niks weet van anabolen.
Ik zou ook niet weten waarom ze me deze gaven,

Maar 2 de kuur die gaat volgen mag ik zelf kiezen, tips altijd welkom:p

Was daar op vakantie, me hoofd leeg maken, had niet zo een lekkere verleden dus had ff een tijdje rust nodig, in een land waar niemand me ken. Brazilie dus, werd close met een meid, werd een relatie. zwanger enzovoort.. toen besloot ik om daar te wonen, speelde in amateur club, 38 doelpunten in 1 jaar, werd gescout door u-21 SC Internacional etc..

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Hallo, ik kan deze vraag niet beantwoorden omdat ik echt letterlijk niks weet van anabolen.
Ik zou ook niet weten waarom ze me deze gaven,

Maar 2 de kuur die gaat volgen mag ik zelf kiezen, tips altijd welkom:p

Ik zie helaas geen -21 team op de website van Sc Internacional.

Waarom wil je als voetballer 10 kilo zwaarder worden, slaat nergens op. Ik weet niet welk niveau je voetbalt... Maar je weet dat AAS in de (top)sport verboden is? Als je controle krijgt, heb je een probleem.
Gebruik van anabolen steroïden is in Brazilië niet verboden, ook niet in de topsport. Je kunt hooguit als sporter 'op straat' worden gezet. De handel in die middelen is daar uiteraard wel verboden.
Ook in Brazilie wordt veel gebruikt, maar de kennis van AAS bij medici daar is echt bedroevend.

Je speelt (semi) professioneel voetbal en de artsen raden je aan AAS te nemen als middel tegen een knieblessure.... right....

Ik ken de ernst van de blessure niet, maar als het met de meniscus of banden te maken heeft is er geen spier die dit zal verhelpen, spieren zullen voor wat extra stabiliteit zorgen, maar NOOIT de functie kunnen overnemen.

Opereren kan niet of zo?

Je speelt (semi) professioneel voetbal en de artsen raden je aan AAS te nemen als middel tegen een knieblessure.... right.... Ik ken de ernst van de blessure niet, maar als het met de meniscus of banden te maken heeft is er geen spier die dit zal verhelpen, spieren zullen voor wat extra stabiliteit zorgen, maar NOOIT de functie kunnen overnemen. Opereren kan niet of zo?
Als je in Brazilië geen geld of geen zorgverzekering hebt dan zijn de mogelijkheden nogal beperkt.
Maar ik heb daar al heel wat vreemde zaken meegemaakt in de Braziliaanse ziekenhuizen, dus niets verbaast me.

Test cyp zeer langwerkende esther, dan vind ik het jammer dat je slechts 5 weken on gaat?
Trek hem door tot 10 weken, heb je prima kuurtje!
Test cyp gaat inderdaad niets aan je blessure veranderen.. Kan het verergeren aangezien je spieren op korte tijd zeer rap groeien > krachttoename > meer stress op je pezen & gewrichten.

Wat bedoel je met 2de kuur mag ik zelf kiezen? Is je deze dan opgedragen onder bedwang? ...
Denk er nog eens goed overna imo.

Terug
Naar boven