MuscleMeat

Mediaspeler

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Oke, ik zou op zich wel een mediaspeler willen hebben zodat ik alles direct van mijn pc kan streamen. Nu moet ik alle films eerst branden voordat ik het kan bekijken...
Alleen ik heb totaal geen verstand van die mediaspelers.
Wat is nou een goede aankoop? liefst wel 1TB geheugen.

Je moet even kijken wat je wilt, HD of niet, met internet aansluiting (wifi of bedraad). Er is heel wat op de markt, maar helaas zijn er niet echt grote namen te noemen. Bijna alle apparaten zitten dan ook vol bugs :(. Conceptronics maakt wel redelijke machientjes.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet even kijken wat je wilt, HD of niet, met internet aansluiting (wifi of bedraad). Er is heel wat op de markt, maar helaas zijn er niet echt grote namen te noemen. Bijna alle apparaten zitten dan ook vol bugs :(. Conceptronics maakt wel redelijke machientjes.

Liefst wel HD ja, zodat ik gewoon Blu-Ray kan kijken.
Wat bedoel je met internet? wat heb je daaraan op zo'n ding?

Goed kijken welke bestandstypes ondersteund worden in ieder geval. Het voordeel van internet is dat je kunt streamen of direct op de mediaspeler downloaden. Al moet ik zeggen dat je het via USB net zo makkelijk overzet.

oke en hoe werkt zo'n ding ongeveer? je zet hem naast je tv, koppelt hem aan de tv en pc en klaar?

oke en hoe werkt zo'n ding ongeveer? je zet hem naast je tv, koppelt hem aan de tv en pc en klaar?

Wat voor tv heb je? HD-ready? Full-HD? Kan die 24p aan? In ieder geval Mediaplayer aansluiten via een HDMI kabel. Als ik jou was zou ik werken dmv externe harde schijven en deze gewoon inpluggen. Vind ik persoonlijk fijner dan een ingebouwde harde schijf, is gewoon een persoonlijke keuze.

Je hebt vele varianten, kies er in ieder geval één die ook alle HD/Blu-ray formaten af kan spelen zoals complete (40+gb) .iso files, remuxed, .mkv, etc etc. (+ bijvoorbeeld de bijbehorende losse .srt files)