MuscleMeat

Mediaspeler

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Oke, ik zou op zich wel een mediaspeler willen hebben zodat ik alles direct van mijn pc kan streamen. Nu moet ik alle films eerst branden voordat ik het kan bekijken...
Alleen ik heb totaal geen verstand van die mediaspelers.
Wat is nou een goede aankoop? liefst wel 1TB geheugen.

Je moet even kijken wat je wilt, HD of niet, met internet aansluiting (wifi of bedraad). Er is heel wat op de markt, maar helaas zijn er niet echt grote namen te noemen. Bijna alle apparaten zitten dan ook vol bugs :(. Conceptronics maakt wel redelijke machientjes.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet even kijken wat je wilt, HD of niet, met internet aansluiting (wifi of bedraad). Er is heel wat op de markt, maar helaas zijn er niet echt grote namen te noemen. Bijna alle apparaten zitten dan ook vol bugs :(. Conceptronics maakt wel redelijke machientjes.

Liefst wel HD ja, zodat ik gewoon Blu-Ray kan kijken.
Wat bedoel je met internet? wat heb je daaraan op zo'n ding?

Goed kijken welke bestandstypes ondersteund worden in ieder geval. Het voordeel van internet is dat je kunt streamen of direct op de mediaspeler downloaden. Al moet ik zeggen dat je het via USB net zo makkelijk overzet.

oke en hoe werkt zo'n ding ongeveer? je zet hem naast je tv, koppelt hem aan de tv en pc en klaar?

oke en hoe werkt zo'n ding ongeveer? je zet hem naast je tv, koppelt hem aan de tv en pc en klaar?

Wat voor tv heb je? HD-ready? Full-HD? Kan die 24p aan? In ieder geval Mediaplayer aansluiten via een HDMI kabel. Als ik jou was zou ik werken dmv externe harde schijven en deze gewoon inpluggen. Vind ik persoonlijk fijner dan een ingebouwde harde schijf, is gewoon een persoonlijke keuze.

Je hebt vele varianten, kies er in ieder geval één die ook alle HD/Blu-ray formaten af kan spelen zoals complete (40+gb) .iso files, remuxed, .mkv, etc etc. (+ bijvoorbeeld de bijbehorende losse .srt files)

Denk bijvoorbeeld voor een goedkoper model aan de Eminent EM7080. Goede machine die werkelijk waar alles kan afspelen, heb hem hier ook staan.

Heb je meer geld te besteden, denk dan aan een HDI Dune Prime of een Dune Base.

Playstation 3:D

Wat voor tv heb je? HD-ready? Full-HD? Kan die 24p aan? In ieder geval Mediaplayer aansluiten via een HDMI kabel. Als ik jou was zou ik werken dmv externe harde schijven en deze gewoon inpluggen. Vind ik persoonlijk fijner dan een ingebouwde harde schijf, is gewoon een persoonlijke keuze.

Je hebt vele varianten, kies er in ieder geval één die ook alle HD/Blu-ray formaten af kan spelen zoals complete (40+gb) .iso files, remuxed, .mkv, etc etc. (+ bijvoorbeeld de bijbehorende losse .srt files)

Denk bijvoorbeeld voor een goedkoper model aan de Eminent EM7080. Goede machine die werkelijk waar alles kan afspelen, heb hem hier ook staan.

Heb je meer geld te besteden, denk dan aan een HDI Dune Prime of een Dune Base.

Staat hier een Full HD tv ja, 100hz etc. etc. alles erop en eraan.
Zal eens even rond neuzen voor zo'n Eminent EM7080! :)

Veel te weinig geheugen en ik game totaal niet.

Barryvm; zei:

Zonder internetaansluiting:

Mediaplayer aan de tv, wanneer je er iets op wilt zetten moet je dat via een USB kabel doen. Werkt verder gewoon als een externe schijf.

Met internetaansluiting:

Je streamt of verstuurd de bestanden van je pc naar de mediaplayer, of download ze direct naar de mediaplayer. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om het alsnog via USB te doen.

popcorn hour c200 is ook een goed ding vind ik.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

en dan YAMJ installeren zodat je de films met cover in een lijst hebt zo dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

popcorn hour c200 is ook een goed ding vind ik.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

en dan YAMJ installeren zodat je de films met cover in een lijst hebt zo dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er leuk uit!
Alleen zie ik op internet dat het begint bij 300 euro?! Dat is toch erg veel.

ik ben er ook wel in geinteresseerd en als je er dan nog een harde schijf bij wilt (2tb samsung EcoGreen) http://www.hdsupplies.nl/nl/popcorn-hour-c-200.html?ref=pwm is ie 437 euro.. is er iemand die wat negatiefs over deze mediaspeler weet? want anders misschien ff 50/50 met me ouders :)
zo'n ding gaat toch wel lang mee?

Met mijn ouders zal het ook 50/50 worden, maar dan vind ik 200 euro toch een hoop geld om daaraan uit te geven.
Liefst wil ik een goede voor max 200 euro.

Met mijn ouders zal het ook 50/50 worden, maar dan vind ik 200 euro toch een hoop geld om daaraan uit te geven.
Liefst wil ik een goede voor max 200 euro.

ja idd, vind 200 euro ook wel de max hoor, wat ik zelf eraan wil uitgeven. Daarom ook ff 2tb geheugen erbij zodat ik me ouders kan overhalen (films voor hen dr op zetten :rolleyes:). Maar dan moet ik wel zeker weten dat het een goeie is, anders is het ook weggegooid geld

ja idd, vind 200 euro ook wel de max hoor, wat ik zelf eraan wil uitgeven. Daarom ook ff 2tb geheugen erbij zodat ik me ouders kan overhalen (films voor hen dr op zetten :rolleyes:). Maar dan moet ik wel zeker weten dat het een goeie is, anders is het ook weggegooid geld

Ik bedoel dus 200 euro voor zo'n ding is een max. dus 100 p.p ;) Heb andere prioriteiten waar ik me geld aan uit wil geven.

Haha k ;), heb al wat gespaard dus die 200 euro kan ik wel missen

AC Ryan, ook super dingen zijn dat!

2TB Versie kost 299,-

Laatst bewerkt:
Je kan toch gewoon je TV op je pc aansluiten en dan kijken?

Terug
Naar boven