AndroidHealthClinic

Mediaspeler

ja idd, vind 200 euro ook wel de max hoor, wat ik zelf eraan wil uitgeven. Daarom ook ff 2tb geheugen erbij zodat ik me ouders kan overhalen (films voor hen dr op zetten :rolleyes:). Maar dan moet ik wel zeker weten dat het een goeie is, anders is het ook weggegooid geld

Eminent EM7080 voor 115 euro en een externe HD van Western Digital (1,5 gb USB-versie) voor 85 euro en klaar!

Als je de popcorn hour c-200 te duur vindt kan je ook voor de a-200 gaan. Het enigste verschil is dat je er geen interne blu ray speler in kan schuiven en je hebt geen display op het apparaat zelf. Ik heb zelf ook een a-200 en ik vind het een super ding.

Tevens zit er een gigabit lan aansluiting op wat de meeste andere mediaspelers niet hebben. Momenteel zal een 100Mbit aansluiting ook wel volstaan maar toch. Ook dingen als de plaatsing van ondertiteling, de grote en de timing (voor het geval ze niet synchroon lopen) zijn allemaal heel makkelijk in te stellen.

Het enigste nadeel is dan het uiterlijk, hij lijkt een beetje op een broodtrommel maar dat is ook het enigste imo..

Terug
Naar boven