XXL Nutrition

Medical Request stano depot 50mg

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Ik ben vollop aan het cutten en ben nu begonnen met stanozolol van MR.
Het spuiten gaat heel goed en is zo goed als pijnlooss (naald 0,55mm), maar net als ik gespoten heb krijg ik een warm,brandend gevoel onder mijn oksels en het is echt van het spuiten (zo een 5 min na prikje).
Na een tijdje gaat dat wel over. Ik zet EOD 75mg.
Ik denk dat het iets met de klieren moet te zien hebben....MR staat er wel ombekend dat het goed spul is..

Weet iemand meer erover??

grtz wim ???

Ik dacht jij was net pas klaar met een anavar s1+ m1t proviron kuurtje? :D
veel suc6 met cutten ben wel benieuwd naar nieuwe pics

wimmeke26 zei:
Hoi,

Ik ben vollop aan het cutten en ben nu begonnen met stanozolol van MR.
Het spuiten gaat heel goed en is zo goed als pijnlooss (naald 0,55mm), maar net als ik gespoten heb krijg ik een warm,brandend gevoel onder mijn oksels en het is echt van het spuiten (zo een 5 min na prikje).
Na een tijdje gaat dat wel over. Ik zet EOD 75mg.
Ik denk dat het iets met de klieren moet te zien hebben....MR staat er wel ombekend dat het goed spul is..

Beter wassen bro :D

J/K

Ik ben momenteel bezig met de laatste ml's MRP winstrol, maar heb zelf nergens last van. Ik injecteer meestal in mn borst met 0.3mm naald, maar geen problemen ondervonden.

Heb je er met winstrol tabs ook last van? Misschien is het een idee om eens n amp. Zambon te injecteren, en zien of je dr dan ook last van hebt?

Ik heb met tren wel eens een warm, jeukerig gevoel in mn nek en op mn hoofd gehad vlak na injecteren. Misschien komt het omdat je een adertje geraakt hebt, en daardoor teveel werkzame stof ineens in je bloedbaan komt, en dat een soort overgevoeligheidsreactie geeft.

Laatst bewerkt:
bossie zei:
Ik dacht jij was net pas klaar met een anavar s1+ m1t proviron kuurtje? :D
veel suc6 met cutten ben wel benieuwd naar nieuwe pics

Inderdaad zeg, hoe zit dat nou Wimmeke?? Ik geloof dat je onderhand een stuk of 5 onafgemaakt kuurtjes hebt gehad in een half jaar tijd? Kuurtje M1t, kuurtje primo, kuurtje anavar, kuurtje winny, en niets afgemaakt toch?

Ben benieuwd wat je hiervan maakt! Succes, adios Arie

• Topic Starter Topic Starter
ArieWillem zei:
Inderdaad zeg, hoe zit dat nou Wimmeke?? Ik geloof dat je onderhand een stuk of 5 onafgemaakt kuurtjes hebt gehad in een half jaar tijd? Kuurtje M1t, kuurtje primo, kuurtje anavar, kuurtje winny, en niets afgemaakt toch?

Ben benieuwd wat je hiervan maakt! Succes, adios Arie

September: primo/andriol

januari : anavar/S1+/(M1T voor één week) was k*tkuurtje..pro-hormoon brol...

grtz

Kan wel beetje meer zijn ook..... :rolleyes:

Vandaag getraint en loop lekker OPGEFOKT.

Stond er daar een ventje in BADPAK te bankdrukken met 40 kilo en ging mij uitleggen hoe het moest.

Ventje had beetje slecht inschattingsvermogen over zichzelf...mini macho ego trippertje.

Kreeg lachkick en wel zin om klerefitness af te breken...ga op zoek naar andere plaats waar er normalere mensen trainen.

Zoals je kan lezen loop ik lekker agressief en denk ik alles aan te kunnen ( op normale niet macho manier dan.
Ergeren doe ik me ook wel veel de laatse tijd...zeker als ze midden in mijn oefening een babbeltje willen slaan :headbang: :fire: :splat:

Ik ga niet naar de fitness om te babbelen en te kijken hoeveel anderen kunnen bankdrukken.....voor de rest alles OK :D :D :p

grtz fokkie op wimpy

Je bent de eerste die roidrage van winstrol-depot krijgt! :D

Leviathan zei:
Je bent de eerste die roidrage van winstrol-depot krijgt! :D

Was doodmoe en heb voor training 3 alphavits gepakt :D zal daar ook wel aan liggen want ben hier aan het typen voor zot!!!!

Vingertraining...(voor de vrouwtjes) :D ;)

grtz

alphavits? vitaminesup ofzo ???
of iets met pep? :D

Kleine opmerking....kan nu bijna geen cardio doen op home-trainer (fiets) want mijn poeppie doet zo een zeer van dat spuiten...loop wiggel waggel rond.
Vandaag ben ik gaan zwemmen en ging glijbaan eens proberen...AMAI mijn gat, dan maar op mijn knieen verder gedaan :D

Het spuiten is wel pijnloos...

grtz wim met de zere bips.

wimmeke26 zei:
Kleine opmerking....kan nu bijna geen cardio doen op home-trainer (fiets) want mijn poeppie doet zo een zeer van dat spuiten...loop wiggel waggel rond.
Vandaag ben ik gaan zwemmen en ging glijbaan eens proberen...AMAI mijn gat, dan maar op mijn knieen verder gedaan :D

Het spuiten is wel pijnloos...

grtz wim met de zere bips.
:roflol:

en in quads injecteren? doe je dat trouwens zelf, in je achterste prikken? lijkt me nogal onhandig, of doen meerdere dat bij zichzelf in de gluutezzz?

van de winstrol zo agressief worden heb ik zelf nog niet gehoord.
en wie zegt dat iemand die maar 40 drukt niet beter weet hoe je moet drukken dan jij? je kan zn advies welicht proberen

Die alphavits? Wat is dat juist? Ik vind er niks van op internet, en hoeveel kost zo een doosje bij ons in België?

pampam zei:
van de winstrol zo agressief worden heb ik zelf nog niet gehoord.
en wie zegt dat iemand die maar 40 drukt niet beter weet hoe je moet drukken dan jij? je kan zn advies welicht proberen

Hoeveel hij drukt kan mij niet schelen...ben niet zo iemand die staat te gapen hoeveel kracht iemand anders heeft,maar hoe hij zich gedraagt wel...hij loopt rond met nen air en schouders van links naar rechts met borst vooruit.

Als hij binnenkomt denkt hij dat de gehele fitness naar hem kijkt omdat hij zo breed is ( hij weegt 63kg). :rolleyes: Snap je wat ik bedoel???

Enne was niet van de winny hoor maar van de ephidrine...

grtz

ILLUSION zei:
Die alphavits? Wat is dat juist? Ik vind er niks van op internet, en hoeveel kost zo een doosje bij ons in België?

Ik denk 6 €...gewoon eens gaan vragen, is geen probleem.

Probeer eens ALFAVIT ipv van alphavit :D foutje van mij.

grtz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven