XXL Nutrition

Medical Request stano depot 50mg

• Topic Starter Topic Starter
Hope zei:
:roflol:

en in quads injecteren? doe je dat trouwens zelf, in je achterste prikken? lijkt me nogal onhandig, of doen meerdere dat bij zichzelf in de gluutezzz?

Ben doe het zelver, geen problemen mee. ;)

Moeten we dit serieus nemen? Iemand die kuur na kuur niet afmaakt en denkt dat ie van de stof Stanozolol agressief wordt?

Leer es verstandig kuren en injecteren, maak kuren af en blijf van de Alfavit af, staat in Engeland bekend om de enorme agressie die ermee gepaard gaat; men drinkt ze daar weg met Redbulls... :thumbd:

DBC01 zei:
Moeten we dit serieus nemen? Iemand die kuur na kuur niet afmaakt en denkt dat ie van de stof Stanozolol agressief wordt?

Jonge hij zegt zelf dat het van de efedrine komt, lees toch eens goed. Hij zit trouwens in een cut.

Hope zei:
Jonge hij zegt zelf dat het van de efedrine komt, lees toch eens goed. Hij zit trouwens in een cut.

Zoals ik al zei....het kwam door de alfavit :headbang:

En mijn vorig kuurtje was een pro-hormoon kuurtje dat niet aansloeg en al water was...ga jiji dan maar lekker door.

Als je zelf serieus wil genomen worden kun je eerst een s lezen wat er staat!!

Zit jij op testo ofzo of ben je gewoon een beetje dom?

Contact zonder tact = kortsluiting DBC labje.

grtz en de groeten en dat is serieus :D

DBC01 zei:

Leer es verstandig kuren en injecteren, maak kuren af en blijf van de Alfavit af, staat in Engeland bekend om de enorme agressie die ermee gepaard gaat; men drinkt ze daar weg met Redbulls... :thumbd:

Moest ik niet kunnen injecteren lag ik vorig jaar al lang het ziekenhuis in...meneer denkt dat hij alles weet....wat weet jij over mijn kennis over hormonen, njet dus geen commentaar AUB. :mier:

Nee ik weet er allemaal niks van, daarom post ik hier nooit, heb ik geen site over die zaken, test ik geen spullen en kuur ik al helemaal niet :roflol:

Sukkelien! :D

DBC01 zei:
Nee ik weet er allemaal niks van, daarom post ik hier nooit, heb ik geen site over die zaken, test ik geen spullen en kuur ik al helemaal niet :roflol:

Ik heb niet gezegd dat je er niks van weet want ik ken je niet en jij kent mij niet dus laten we het daar bij houden.

grtz ;)

DBC01 zei:

DBC je weet er heel veel van, maar het is wat storend dat je steeds negatief ipv opbouwend uit de hoek komt. Je beschouwt jezelf als de onkrenkbare held van dit forum.

DBC01 zei:
Dat vat ik op alsof je zegt dat ik er niks van weet.

Hey, zin in een Alvafitje Wimwamwommeke? :D :hello:

Sukkelaar, beetje gefrustreerd terwijl ik het beschaafd wil houden, zielig hoor!

en dna zeg ik nog grtz....verder ga ik er niet meer op in, je hoort ook wat anderen van je commentaar vinden.

die laatste zin mocht ik niet gezegd hebben, of het dbc zit weer in een war :D
en daar heb ik geen zin in. heb nog minder zin om in een gay subforum als dit te belanden: [Link niet meer beschikbaar]

so we go in peace :kiss:

Hope zei:
DBC je weet er heel veel van, maar het is wat storend dat je steeds negatief ipv opbouwend uit de hoek komt. Je beschouwt jezelf als de onkrenkbare held van dit forum.

Dat ben ik toch!
heman.jpg

:D :D:D
Beste man, als er serieus gevraagd wordt wat eraan scheelt, dan ben ik bereid om héél uitgebreid zaken te beantwoorden. Ik mail en PM zelfs onder werktijd mensen met vragen, die wel zo diep op de materie ingaan en zoveel priové -en werktktijd kosten dus zo negatief opbouwend ben ik niet.
Echter, als de vraagsteller zelf al tegen de wanden opvliegt kan ik daar niks aan doen.

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven