AndroidHealthClinic

Medicijnen IQ vlink boosten!

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Beste forum mensen,

Weten jullie misschien of er enig medicatie bestaat om vlink het IQ, geheugen te boosten?

groeten,

P.Verhoeven

Flink ! Ga eens op zoek naar nootropics, of ze werken is een 2de. Meesten boosten het concentratievermogen, maar zouden ook het geheugen een boost geven volgens sommigen.

• Topic Starter Topic Starter
dank mijn heer EricR

Verhoeven

IQ boosten??? :D ik ben al slim genoeg van me eigen :D

je zal het nodig hebben verhoeven! vlink??

:p

er is een tijdje terug een reportage geweest dat medicijnen tegen de ziekte van alzheimer ook het geheugen een flinke boost zouden geven . je denkt sneller en memoriseert de dingen beter wat resluteert in een beter korte termijn geheugen . een hoge concentratie van deze medicijnen schijnen schadelijk te zijn . Als jij je als proefpersoon wilt opofferen zou ik je aanraden om in een online apotheek deze medicijnen te bestellen en een logboek bij te houden .

Studeren ! Als je ze niet gebruikt wordt je ook niet slimmer.

En veel IQ-testen doen (daarvan wordt je beter in het doen van IQ-testen en zal je IQ hoger worden, of je er ook slimmer van wordt durf ik te betwijfelen).

Verder is vette vis belangrijk. epa en dha zijn stoffen die belangrjk zijn voor je hersenen. Ook dient je lever goed gevuld te zijn met glycogeen (bijvoorbeeld met fructose uit fruit)

Verder schijnt chocolade wel goed te zijn, en Ginko biloba en (Syberische) ginseng en omdat je beter kan nadenken als je je beter voelt misschien sint janskruid (wellicht in combinatie met lecithine, choline en vitamine-C en E, creatine !, en de lijst gata door (zie link))

En dit alles in een gevarieerde voeding met ruim voldoende vitamines en mineralen. En uiteraard geen drugs gebruiken en matig zijn met alcohol.

Hier, de link naar de website: http://www.orthoeurope.com/home.php?page=view_ziektebeeld&ziektebeeld=IQ

(en Flink schrijf je met een F, beetje miereneukerig, maar als je slim wilt overkomen helpt een goede spelling ook "bluff your way into a high IQ" zullen we maar zeggen)

Veel Amerikanen (en inmiddles ook Europeanen) studeren op Ritalin en dat soort middelen, maar meer omdat het de concentratie verhoogt en je langer kunt doorgaan. In Nederland heb ik ook wel eens coke gehoord, maar of dat nou helpt? ???

Goed slapen en voldoende vocht tot je nemen helpt het best is mijn ervaring.
Overigens zul je niet zo snel in staat zijn je IQ te verhogen, maar als je dat nog niet wist heb je misschien nog wat speling. :D

• Topic Starter Topic Starter
Tsunami zei:
Veel Amerikanen (en inmiddles ook Europeanen) studeren op Ritalin en dat soort middelen, maar meer omdat het de concentratie verhoogt en je langer kunt doorgaan. In Nederland heb ik ook wel eens coke gehoord, maar of dat nou helpt? ???

Goed slapen en voldoende vocht tot je nemen helpt het best is mijn ervaring.
Overigens zul je niet zo snel in staat zijn je IQ te verhogen, maar als je dat nog niet wist heb je misschien nog wat speling. :D

Ritalin wordt veel gebruikt bij patienten met ADHD, voor mensen zonder aandoening heeft het dezelfde werking als speed :eek: , het staat ook
op de opiatenlijst. Je wordt er dus scherper van kwa geest :gosh: , maar dit effect kun je ook bewerkstelligen met twee blikjes Red Bull en is een stukje gezonder :)

Ik heb trouwens van Red Bull hier in Nederland nooit wat gemerkt, behalve dan dat ik buikkrampen krijg, en aan de schijterij ga.
In Thailand daarentegen merk je wel degelijk wat, je voelt hem echt inslaan, een echte buzz :)

keihard werken schijnt te helpen

Tja, wat denk je van gewoon studeren ?

Niemand wordt slim geboren hoor.

En als je het echt IQ-technisch bedoelt, je wordt met een bepaald vermogen geboren, dit kun je niet verhogen.

Maar dat vermogen ligt bij velen hoger dan dat ze dagelijks gebruiken.

Dus nogmaals, studeren, zorgen dat je kennis krijgt en verbanden gaat leggen. Hoe meer verbanden je kunt leggen, hoe 'slimmer' je bent.

Nootropil geven ze aan piloten om zich beter te kunnen concentreren.
Kost wel veel geld, word ook gebruikt bij mensen die tekenen vertonen van dementie (van lichte graad:af en toe iets vergeten, tot zware gevallen.
Mijn maten pakten dat ook om te studeren..alleen op voorschrift.

grtz ;)

koetje zei:
er is een tijdje terug een reportage geweest dat medicijnen tegen de ziekte van alzheimer ook het geheugen een flinke boost zouden geven . je denkt sneller en memoriseert de dingen beter wat resluteert in een beter korte termijn geheugen . een hoge concentratie van deze medicijnen schijnen schadelijk te zijn . Als jij je als proefpersoon wilt opofferen zou ik je aanraden om in een online apotheek deze medicijnen te bestellen en een logboek bij te houden .

Medicijnen tegen alzheimer? haha in welke wereld is dat dan zou ik het toch aardig rustig hebben op mn werk, er bestaat alleen iets dat het proces langzamer zou maken maar dat wordt bijna nooit gebruikt vanwege de bijwerkingen, maar als jij zo'n medicijn hebt gozer mag je me bellen en gaan we F linke knaken verdienen :D

Die medicijnen tegen Alzheimer ken ik! Dat is euhhh, toe nou, ik weet het, datte isse euuuuuhhh, eeeuhhh net wist ik het nog! :(

pampam zei:
Medicijnen tegen alzheimer? haha in welke wereld is dat dan zou ik het toch aardig rustig hebben op mn werk, er bestaat alleen iets dat het proces langzamer zou maken maar dat wordt bijna nooit gebruikt vanwege de bijwerkingen, maar als jij zo'n medicijn hebt gozer mag je me bellen en gaan we F linke knaken verdienen :D

hoe zit het eigenlijk bij jullie met AS gebruik en geheugen...valt mij en vriend vna me op dat het op namen/woorden komen er neit echt beter op wordt...opzich vind ik dit wel klote want dit bevorderd het studeren niet echt...gelukkig doe ik dan een studie dat je niet echt mega veel uit me kop hoeft te lere maar toch...

ze zijn alleszins medicijnen aan het testen die de verbindingen in de hersenen verbeteren. daar door kun je veel beter en vlugger denken en het geheugen werkt ook veel beter. ik dacht dat die medicijnen wel nog niet op de markt zijn. twee jaar geleden alleszins nog niet. ik ben wel de naam vergeten.

klaas zei:
hoe zit het eigenlijk bij jullie met AS gebruik en geheugen...valt mij en vriend vna me op dat het op namen/woorden komen er neit echt beter op wordt...opzich vind ik dit wel klote want dit bevorderd het studeren niet echt...gelukkig doe ik dan een studie dat je niet echt mega veel uit me kop hoeft te lere maar toch...

Het blijft toch Flink:p klote!

Terug
Naar boven