MuscleMeat

medische test

D600

Cool Novice
Waardering
0
ik moet volgende maand waarschijnlijk in een potje plassen voor mijn werk, ik ben sinds maandag nog maar begonnen met dbol, als ik nu stop zou dit begin volgende maand er al uit zijn?

thx

dianabol geeft toch niet...denk ik?!
Ik denk dat omdat: dianabol in principe een medicijn is...
en ik denk ook niet dat ze je testen op anabole steroiden (hangt ervan af wat voor werk;))

the better dayz zei:
dianabol geeft toch niet...denk ik?!
Ik denk dat omdat: dianabol in principe een medicijn is...

Dit meen je toch niet serieus hoop ik?

@topicstarter: Ik zou je niet te druk maken. Ik weet niet wat voor werk je doet en waarvoor de testen zijn maar testen op AAS zijn vrij duur meen ik. Dus mits het geen test is voor een wedstrijd zou ikje niet té druk maken..

maar als ze leverwaarden meten, gaan ze wel zien dat die gestoord zijn. dan kan het wel zijn dat ze reden willen weten. als je nu stopt, zullen die leverwaarden misschien wel al genormaliseerd zijn. vermits je nog maar pas begonnen bent en de test pas volgende maand is, zullen die leverwaarden hoogstwaarschijnlijk ook normaal zijn. dus geen paniek. 't is enkel spijtig dat je je kuur moet onderbreken.

Dr. Worf zei:
Dit meen je toch niet serieus hoop ik?

Toch wel...wat is dianabol volgens jou dan???
(bedoel vb. Deca is toch ook voor osteoperose...en bij de aphoteker op doktersvoorschrift te verkrijgen, dus denk het zelfste van dianabol)

tot de jaren 60 werd het gebruikt als tonic voor chicks.. maar het duurde niet lang voordat die chicks op mannen gingen lijken en werd het gebanned.. :P en nu gebruiken wij het graag

tonic.. je weet toch.. oppeppend middel ;)

maar als ze leverwaarden meten, gaan ze wel zien dat die gestoord zijn. dan kan het wel zijn dat ze reden willen weten
Ik zit in 't comité veiligheid en gezondheid. Ik vertegenwoordig daar m'n vakbond. Tijdens een jaarlijkse vergadering worden die uitslagen besproken. En daar waren er bij ons ook met uitschieters van hun leverwaarden. Maar dit kan wel door véél meer redenen dan gebruik van spierversterkende middelen. Bij mij op m'n werk was m'n van gedacht, dat die persoon de dag ervoor gewoon eens lekker was gaan stappen. En ik denk zelfs dat ze bij ons dat enkel konden testen met de bloedtest. Maar daar ben ik niet zeker van. Volgens mij moet je niet panikeren. Zeg gewoon dat je de dag ervoor eens een lekker stapje in de wereld bent gaan zetten. En maak daar een verhaaltje rond. Die man die de testen afneemt is een arts. Die mag zelfs niet zeggen van wie die verhoogde leverwaardes zijn, tegen iemand anders. En die wil ook dat risico niet nemen zoiets door te vertellen, want die kan je ruïneren, mocht je daar mee verder gaan.
En daarbij, leverwaardes meten ze in ons fabriekje alleen maar als je in sommige (gevaarlijke) afdelingen staat. Maar ik werk in de chemie. Ik denk niet als je ergens aan den band auto's maakt of in de voeding staat dat ze je leverwaardes gaan testen. Want dat kost de baas veel en daar heeft ie geen boodschap aan. Trouwens, ik heb ooit zelf knalpotjes gelast, in m'n jonge tijd, mocht je daar maandagmorgend de leverwaardes testen van iedereen die daar rondliep, dat grafiekje zou nogal doen denk ik. ;)
Maar dat is natuurlijk mijn mening maar hé...

Ik zit in 't comité veiligheid en gezondheid. Ik vertegenwoordig daar m'n vakbond. Tijdens een jaarlijkse vergadering worden die uitslagen besproken. En daar waren er bij ons ook met uitschieters van hun leverwaarden. Maar dit kan wel door véél meer redenen dan gebruik van spierversterkende middelen. Bij mij op m'n werk was m'n van gedacht, dat die persoon de dag ervoor gewoon eens lekker was gaan stappen. En ik denk zelfs dat ze bij ons dat enkel konden testen met de bloedtest. Maar daar ben ik niet zeker van. Volgens mij moet je niet panikeren. Zeg gewoon dat je de dag ervoor eens een lekker stapje in de wereld bent gaan zetten. En maak daar een verhaaltje rond. Die man die de testen afneemt is een arts. Die mag zelfs niet zeggen van wie die verhoogde leverwaardes zijn, tegen iemand anders. En die wil ook dat risico niet nemen zoiets door te vertellen, want die kan je ruïneren, mocht je daar mee verder gaan.
En daarbij, leverwaardes meten ze in ons fabriekje alleen maar als je in sommige (gevaarlijke) afdelingen staat. Maar ik werk in de chemie. Ik denk niet als je ergens aan den band auto's maakt of in de voeding staat dat ze je leverwaardes gaan testen. Want dat kost de baas veel en daar heeft ie geen boodschap aan. Trouwens, ik heb ooit zelf knalpotjes gelast, in m'n jonge tijd, mocht je daar maandagmorgend de leverwaardes testen van iedereen die daar rondliep, dat grafiekje zou nogal doen denk ik.
Maar dat is natuurlijk mijn mening maar hé...

:coffee:

Tonic??

Woord is echt aan me voorbij gegaan geloof ik.

moet je van te voren niet ingeligt worden over wat ze met je pis gaan doen, wat ze meten?? dat lijkt me wel zo netjes.

bereke: inderdaad als je leverwaardes gestoord zijn, kan je inderdaad zeggen dat je een paar dagen goed gezopen hebt. maar 't is dat je maar een uitleg hebt indien ze iets zouden willen vragen. en waarschijnlijk interesseren die leverwaardes hun niet echt en zullen ze er niets over vragen. het hangt er ook een beetje vanaf in welke sector je werkt. ben je verpleger zullen ze vooral willen nazien of je besmettelijke ziektes hebt. ik denk ook niet dat het een dokter kan schelen of je AS neemt, indien je het hem zou zeggen.

D600 zei:
ik moet volgende maand waarschijnlijk in een potje plassen voor mijn werk, ik ben sinds maandag nog maar begonnen met dianabol, als ik nu stop zou dit begin volgende maand er al uit zijn?

thx

hehe moet je in een potje pissen.... zal wel gewoon een jaarlijkse medisch onderzoek zijn daar testen ze enkel op suikerziekte...

vroeg eens aan het verpleegsterke of ze ook nog andere dingen konden terug vinden in mijne zeik(stond in mijn onderbroekske) en ze lachte eens en ze zei dat ik gene schrik moest hebben ....:D

Terug
Naar boven