Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wie gooit er dan ook een voetbalsupporter naar een koets![]()

Op z'n hoogst gemiddeld 4,12 jongetjes per jaar in zijn leven betast, een player is het wel te noemen.
****ing belachelijk... Ben net vrij heb zelf 114 dagen gezeten voor bedreiging met woorden.
En dan 2 jaar voor dit waar ook nog één derde afgaat. Fucckkkk
Wie gooit er dan ook een voetbalsupporter naar een koets?Als je een voetbalsupporter of een waxine lichtje gooit naar de koets ben je nog verder van huis.

er staat toch TBS bijdie komt nooit meer vrij dus
drama maken om niks weer
Het gaat het om idee, bijdehand. En 'TBS,TBS' zegt ook niet alles. Weet jij hoe de situatie in een kliniek is ? Verlof en dergelijke ?
Wellicht gaat deze man als een voortvarende door de behandeling heen en dan ? Hij schijnt namelijk niet gek te zijn.....dan moet je toch harder straffen.
Als iemand gewoon ziek in zijn hoofd is snap ik korte straf en dan TBS maar hier niet. Officieel heeft hij maar weinig uitgehaald dus gaan ze ook echt niet zeggen dat hij kost wat kost in die TBS moet blijven.
http://nieuwsuur.nl/onderwerp/383051-psychopaten-succesvol-behandeld.html
Ga maar eens lezen, zieke psycho's worden met succes behandeld en succesvolle behandelingen=de straat op.
Gemiddeld 11 jaar + celstraf maar dit geval zal anders zijn, aha.
Voor daephi die het woord TBS steenvast combineert met 'nooit meer vrij'.
Nu zie ik met mijn leken visie, dadertje van deze misdaad ook niet levenslang vastzitten...