AndroidHealthClinic

Meer dan 100 kinderen misbruikt; straf 2 jaar

Zo blijft het fabeltje dat er in NL te laag gestraft wordt wel instant natuurlijk...

Dat je 1 x in je leven een fout begaat (zeker qua zeden) is ernstig, maar je verdient een tweede kans. Als je 250 x de fout in gaat, heb je toch redelijk wat tijd gehad om te bedenken wat je gedaan hebt, fout was.

dit soort tuig moeten ze in de iso gooien tot het einde der dagen. TBS gaat niks oplossen

En die duivelse jongentjes die die man hebben verleid dan?

ik snap eigenlijk niet wat jullie zitten te zeiken, voor mij is het meestal al te veel moeite om 2 minuten te fietsen om te nken, als hij elke keer 2 jaar gevangenisstraf moet uitzitten voor een keer te nken gaat hij dat kindernken snel afleren:)

je kan wel zeggen "lage straf blablabla", maar ga maar eens 2 jaar in een gevangenis zitten, is heus geen pretje;)

er staat toch TBS bij :roflol: die komt nooit meer vrij dus

drama maken om niks weer

Tis hier een paar kilometer bij mij vandaan...
Dit is gewoon een zwaar sociaal gestoord figuur, dit was al jaren aan de gang en hij heeft de perceptie gekregen dat dit normaal was. En geloof me, dit gebeurt vaker in dergelijke gristelijke gemeenschappen. En het is niet zo dat het geaccepteerd wordt door de bevolking, maar er wordt wel weggekeken en alle aanwijzingen die richting misbruik wijzen worden genegeerd. Want het is tenslotte toch gewoon die burgerlijke kerkganger van om de hoek die altijd zo aardig gedag zegt en die zo leuk met die jonge gasten om kan gaan.
Maar de straf is goed zo, hij komt niet meer vrij.

****ing belachelijk... Ben net vrij heb zelf 114 dagen gezeten voor bedreiging met woorden.
En dan 2 jaar voor dit waar ook nog één derde afgaat. Fucckkkk

Bij mij in de buurt.gewoon 5/10jaar cel plus tbs

• Topic Starter Topic Starter
er staat toch TBS bij :roflol: die komt nooit meer vrij dus

drama maken om niks weer

Het gaat het om idee, bijdehand. En 'TBS,TBS' zegt ook niet alles. Weet jij hoe de situatie in een kliniek is ? Verlof en dergelijke ?

Wellicht gaat deze man als een voortvarende door de behandeling heen en dan ? Hij schijnt namelijk niet gek te zijn.....dan moet je toch harder straffen.

Als iemand gewoon ziek in zijn hoofd is snap ik korte straf en dan TBS maar hier niet. Officieel heeft hij maar weinig uitgehaald dus gaan ze ook echt niet zeggen dat hij kost wat kost in die TBS moet blijven.

http://nieuwsuur.nl/onderwerp/383051-psychopaten-succesvol-behandeld.html

Ga maar eens lezen, zieke psycho's worden met succes behandeld en succesvolle behandelingen=de straat op.

Laatst bewerkt:
Het gaat het om idee, bijdehand. En 'TBS,TBS' zegt ook niet alles. Weet jij hoe de situatie in een kliniek is ? Verlof en dergelijke ?

Wellicht gaat deze man als een voortvarende door de behandeling heen en dan ? Hij schijnt namelijk niet gek te zijn.....dan moet je toch harder straffen.

Als iemand gewoon ziek in zijn hoofd is snap ik korte straf en dan TBS maar hier niet. Officieel heeft hij maar weinig uitgehaald dus gaan ze ook echt niet zeggen dat hij kost wat kost in die TBS moet blijven.

http://nieuwsuur.nl/onderwerp/383051-psychopaten-succesvol-behandeld.html

Ga maar eens lezen, zieke psycho's worden met succes behandeld en succesvolle behandelingen=de straat op.

Ja ik werk in een TBS kliniek en in mijn ervaring zit de gemiddelde TBS patient zoon 11 jaar (boven op de gevangenisstraf). Tel daarbij op dat er niet tot nauwelijks V.O. wordt aangevraagd vanuit de kliniek voor mensen met een zedendelict, kan je er vanuit gaan dat die aantallen nog langer worden. In het geval van bovenstaande casus, kan ik mij voorstellen dat je in simpele taal niet spreekt over behandeling, maar beheersing van de risicofactoren voordat iemand uberhaubt in aanmerking komt voor begeleid verlof.

• Topic Starter Topic Starter
Gemiddeld 11 jaar + celstraf maar dit geval zal anders zijn, aha.

Voor daephi die het woord TBS steenvast combineert met 'nooit meer vrij'.

Nu zie ik met mijn leken visie, dadertje van deze misdaad ook niet levenslang vastzitten...

Gemiddeld 11 jaar + celstraf maar dit geval zal anders zijn, aha.

Voor daephi die het woord TBS steenvast combineert met 'nooit meer vrij'.

Nu zie ik met mijn leken visie, dadertje van deze misdaad ook niet levenslang vastzitten...

nouja in deze situatie combineer ik het met die komt niet meer vrij idd..

Terug
Naar boven