Criada19
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 20%
hallo,
ben ik weer met mijn ''probleem''
jaa, jullie zullen wel denken alweeeeeeer!
ja alweer, goed geraden.
ik kan namelijk echt niet slapen s'nachts.
dit gaat zwaar ten koste van mijn training, spieren en voeding.
s'nachts moet ik 3x plassen en als ik dan om half 10 in mijn
bed lig dan word ik altijd rond dezelfde tijd wakker zo'n half 2. en dan kijk ik op de klok, zijn mijn ogen wijd open ga ik plassen en denk ik: ik ga eten.
ik vind dit heel vervelend, want ik heb namelijk niet echt honger maar het is meer de ''gewoonte'' en ik wil er gewoon vanaf dat ik door kan slapen. kan iemand mij helpen?
ik ga altijd in de middag ook nog ff een dutje doen tot maximaal 60 minuten , maar vaak ben ik dan ook helemaal moe als ik wakker word.. dus dat werkt ook niet. ik eet genoeg dus ik snap de honger niet.
ben ik weer met mijn ''probleem''
jaa, jullie zullen wel denken alweeeeeeer!
ja alweer, goed geraden.
ik kan namelijk echt niet slapen s'nachts.
dit gaat zwaar ten koste van mijn training, spieren en voeding.
s'nachts moet ik 3x plassen en als ik dan om half 10 in mijn
bed lig dan word ik altijd rond dezelfde tijd wakker zo'n half 2. en dan kijk ik op de klok, zijn mijn ogen wijd open ga ik plassen en denk ik: ik ga eten.
ik vind dit heel vervelend, want ik heb namelijk niet echt honger maar het is meer de ''gewoonte'' en ik wil er gewoon vanaf dat ik door kan slapen. kan iemand mij helpen?
ik ga altijd in de middag ook nog ff een dutje doen tot maximaal 60 minuten , maar vaak ben ik dan ook helemaal moe als ik wakker word.. dus dat werkt ook niet. ik eet genoeg dus ik snap de honger niet.

en laat het slapen in de middag je zal in je bed dan wel door slapen na een tijd