MuscleMeat

meer vocht met test e of sust?

maartenonnink

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
had even een vraag voor n kuur met test/sust op 500mg per week en 400mg deca. met welk van de 2 zou je meer vocht vasthouden en waarom. ik hoor vaak dat je met sust erg veel vocht vasthoud.

maartenonnink zei:
had even een vraag voor n kuur met test/sust op 500mg per week en 400mg deca. met welk van de 2 zou je meer vocht vasthouden en waarom. ik hoor vaak dat je met sust erg veel vocht vasthoud.

test enth. houdt je het meeste vocht vast volgens mij.

dit weet ik uit de big-cat profiles, en van gebruikerservaringen.

waarom weet ik niet precies.

ik hield met test e meer vocht vast als met sustanon.

Enthaat

Met test enthaat houd je minder vocht vast. Je houd er droge spiermassa aan over.
Als je je tenminste aan een schoon dieet houd, en niet als een randdebiel gaat bulken.
Want om een varkenshoofdje te kweken is niet zoveel nodig:D
Afgelopen zomer heb ik om de vakantie van een week te overbruggen, twee weken van te voren genomen: week1 ma 500 mg test ent en do 500 mg test enthaat
Week 2 hetzelfde ook 1000mg test enanthate. Resultaat na in die week vakantie waarin ik niet getraind heb maar wel op mijn eten heb gelet, vooral de eiwitten erg hoog gehouden: 5 kilo zwaarder met hetzelde vetpercentage.

Lees anders in de anabolensectie bovenaan bij Leerzame Threads-info-FAQ's
Een heel uitgebreid stuk alleen over test enanthate, de feiten.
Door Big'r

Ik denk dat dan alles wel duidelijk word voor je.

Loo zei:
test enth. houdt je het meeste vocht vast volgens mij.

dit weet ik uit de big-cat profiles, en van gebruikerservaringen.

waarom weet ik niet precies.

Lees er eens wat meer over.

Heeft het niet te maken met de verschillende kortere esters in sust.Alle esters van sust zijn korter dan test e.In de cut gebruikt men ook prop omdat dit een kort ester is en minder vocht vasthoud als test e.Het is maar een vermoeden:D meer niet.

Maak gewoon gebruik van een goede anti-e en je vochtophouding zal bij beiden miniem zijn...

Ik heb ervaren, hoe frequenter ik injecteer, hoe minder vocht.
Of dat nou is met test e of met prop, het maakt voor mij niet uit welke ester.
Ik zit nu in week 6 van mijn kuur en begon met 2x per week 250mg test e. Omdat ik gevoelig ben voor vocht, was ik na 10 dagen al veranderd in een waterbed, ondanks de 2,5mg femara die ik neem. Ik zet nu sinds begin week 4 om de dag 125mg test e. Het resultaat van die 2 weken vind ik zelf de moeite waard, want ik zie er veel droger uit, alle acne is weg en mijn libido heeft geen pieken en dalen.

mijn ervaring was sus meer vocht

Terug
Naar boven