MuscleMeat

meest gruwelijke combinatie creatine en NO product

jschouten82

Novice
Waardering
0
Omdat er tegenwoordig zoveel te koop is en je zoveel kan combineren om het beste resultaat te krijgen dacht ik, ik start eens een topic met jouw meest gruwelijke combinatie.

Heb gekozen voor creatine en NO omdat de meeste mensen die combi vaak maken.

Mijn meest gruwelijke ervaring heb ik met de mix van labrada supercharge en cellmass.

4,5 kg pure massa in 8 weken.
pr na pr verbroken en elke dag weer maximaal gegaan in de sportschool.

Een aanrader.

Ben benieuwd naar jullie meest gruwelijke combinaties

Me eerste x creatine monohydraat :(

Labrada Supercharge is een topproduct, dat weten we al langer. Cellmaas zou ook een topproduct zijn volgens velen, alleen jammer dat BSN de laatste tijd in een slecht daglicht staat.

4,5 kg "pure massa" in 8 weken is haalbaar mits je nog niet al te lang traint maar die "pure massa" kan dus ook vetmassa zijn. Als je pure spiermassa zegt dan is het beter.

Mijn meest utlieme supplementen combi is: 3x daags arginine (poedervorm) + creatine ethylester (poedervorm) + tribulus terrestris (pilvorm). Toen ik deze combi gebruikte vroeg iedereen of ik aan te kuren was. Dit zijn ook stoffen waarvan de werking wetenschappelijk is aangetoond!

jeah right tribulus en wetenschappelijk aangetoond. droom lekker verder

Je hebt gelijk omtrent de tribulus. Mijn persoonlijke ervaring is dat het werkt, bij mij dan. Aangezien ieder lichaam anders in elkaar steekt kunnen verschillende stoffen verschillend reageren. Ik ben een voorstander van het gebruik van transparante stoffen, waarvan ik weet bij welke dosis het enog effect zou moeten hebben, dan van al die mixproducten waar van elke stof wel iets in zit maar in dusdanige lage dosis dat het meestal niet werkt. Wat ook een nadeel is van die producten is het feit dat je niet precies weet welke stof nu gewerkt heeft en welke stoffen overbodig zijn.

je bent 21 je test zou op natuurlijk hoogste peil moeten staan

ja OOK mijn 1ste x crea mono... ik leek net of ik aan her kuren was... 1 of 2 kg vocht erbij in mn kop maar ik voelde me huge...

**** al die onzin creatines. Gewoon monohydraat en slikken krengen.

Labrada Supercharge is een topproduct, dat weten we al langer. Cellmaas zou ook een topproduct zijn volgens velen, alleen jammer dat BSN de laatste tijd in een slecht daglicht staat.

4,5 kg "pure massa" in 8 weken is haalbaar mits je nog niet al te lang traint maar die "pure massa" kan dus ook vetmassa zijn. Als je pure spiermassa zegt dan is het beter.

hallo

moet je Labrada Supercharge alleen op trainings dagen nemen???

Terug
Naar boven