Fitness Seller

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Ik was nog aan het twijfelen om ook die kant op te komen de 14de, maar was ff vergeten dat ik een bruiloft heb. Dus helaas....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
hmmm dat is jammer eeuuuh vraag of ze die bruiloft een weekje verzetten:dunno::klink:

• #1.324
oeiii dat zijn de betere feestjes ach daar hebben ze ook eten en drinken en dat zal ook wel leuk worden,natuurlijk niet zo leuk als de meet maar toch:D

Ja jammer dat gij nie aanwezig ben maar trouwerij gaat voor en zoon feest:D

Mvg

• #1.327
volgens mij dus wel ;en als ik het goed heb komt ze hier uit de buurt geloof Valkenswaard of Waalre dus hij heeft ook meteen slaapplek;heeft ie goed gefixxed.

Gewoon voor elke meet een meisje zoeken uit de regio scheelt natuurlijk wel:D

ik was er ook super graag bij geweest, maar 14 juni heb ik jammer genoeg wedstrijd in anderlecht.
Nu kan ik alleen maar hopen dat jullie naar mijn open dag komen in mijn gym, zadat ik jullie ook eens kan ontmoeten.
groeten

Waar wanneer hoelaat en hoever:(
Als hjet niet tever is kom ik graag of ik moet dan me rijbewijs al hebben.:)

Mvg:D

:roflol: Zouden sommige een pre meet avond moeten hebben daar...

• #1.333
ik was er ook super graag bij geweest, maar 14 juni heb ik jammer genoeg wedstrijd in anderlecht.
Nu kan ik alleen maar hopen dat jullie naar mijn open dag komen in mijn gym, zadat ik jullie ook eens kan ontmoeten.
groeten

is jammer Glenn maar ik zie je binnen kort weer en dan spreken we dat eens af:D

ik heb er zin in!!!! :D

:o

Pff sta dan toch op mijn kop dus zie de vrouwen dan toch niet meer staan:D

Oja, mijn eigen vrouwtje gaat ook mee, dus moet mijn ogen in mijn broekzak houden!

Terug
Naar boven