AndroidHealthClinic

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Nope zou graag willen maar voor mij uit rotterdam.. Misschien alleen kijken wie er terug gaat weet nog niet hoe en wat met hotel. Weet iemand of nog hotels zijn daar in de buurt. Morgen nog even bellen:D

Nope zou graag willen maar voor mij uit rotterdam.. Misschien alleen kijken wie er terug gaat weet nog niet hoe en wat met hotel. Weet iemand of nog hotels zijn daar in de buurt. Morgen nog even bellen:D
emilio komt toch ook van rotterdam, misschien moet je afspreken he :)

idd, roberthosper komt ook vanuit roffa volgens mij, tenzij hij bij die scharrel van m blijft tukken, die hustler.

:roflol: Zal morgen eens pm'en. een vreemde meenemen is toch altijd anders:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.465
ja man, hij wist nog niet of ie ging, mooi k*t want dan heb ik dus geen bob :( dus wss. moet ik zelf rijden, ik kom dan uit de kop van noord holland, dus als er mesen mee willen rijden, ik heb nog 4 plaatsen vrij ;)

Nou.... *steekt vinger op :D

Ik misschien ook wel Riggard, als ik ga... Ik denk 't wel.

Emile als het zou kunnen zou het wel mooi zijn maar als je blijft pitten hoor ik het wel:D

inschrijvingen waren toch al gesloten? het dbb clubje was al besloten toch

Tot twee weken voor de meet toch pas? Nog 8 dagen om om mensen bij de club te laten voegen.

oh, dan had ik het verkeerd gelezen, nahja, hoe meer zieltjes, hoe meer vreugde zeggen ze toch altijd. zal wel kloppen dan

Terug
Naar boven