MuscleMeat

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
hmm ja weetje het lijkt me wel erg leuk ja :) ik dacht dat dat actieve op dbb maar een periode van me was en dat ik er weer snel op uitgekeken zou raken.. maar dat valt nog best mee haha.. ik zal me nog wel ff inlezen en dr nog een keertje over nadenken. Moet natuurlijk helemaal alleen reizen voor een redelijke afstand, en met een excuus de dag wegblijven want thuis zitten ze er niet op te wachten dat ik met hoeveel onbekende grote sterke mannen een avondje doorbreng.. :roflol: :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
hmm ja weetje het lijkt me wel erg leuk ja :) ik dacht dat dat actieve op dbb maar een periode van me was en dat ik er weer snel op uitgekeken zou raken.. maar dat valt nog best mee haha.. ik zal me nog wel ff inlezen en dr nog een keertje over nadenken. Moet natuurlijk helemaal alleen reizen voor een redelijke afstand, en met een excuus de dag wegblijven want thuis zitten ze er niet op te wachten dat ik met hoeveel onbekende grote sterke mannen een avondje doorbreng.. :roflol: :o

ach die grote brede mannen zijn wel heel lief dat weet je toch al wel.....;)

• #1.525
oja word wel leuk deze meet .....

xxl nutrition en supplemensts komen allebei hahahaha

Mmmm, naja als ik kan gaan dan kun je misschien met mij mee rijden, ik weet niet waar je vandaan komt?

jaa jongens, nog 3 weekjes!

Inderdaad gewoon komen leuk!!!:D ik zei ik ga gewoon gelukkig liep dat goed en voor sophiej zeggen dat de dames je wel beschermen:P

• #1.532
misschien dat ik de komende week nog wat betalingen binnen krijg .....

kijkt nu met een heel schuin oog naar marjolein 46 en Sophiejjjjj

Nee sorry, hoewel ik twijfel.. ik doe het niet.. het is niet mijn ding, sommige zitte dr msch ook neit op te wachten en t kost ook weer eens geld he ;) haha sry dat ik je anders liet denken. Msch volgende keer..

Nee sorry, hoewel ik twijfel.. ik doe het niet.. het is niet mijn ding, sommige zitte dr msch ook neit op te wachten en t kost ook weer eens geld he ;) haha sry dat ik je anders liet denken. Msch volgende keer..

Ok, wat jij wil, als jeje bedenkt weet je me te vinden.

@ Jacky ik laat het je z.s.m weten.

zou leuk zijn als je kwam "parel van het zuiden"

had ik die nog niet gegeven? :O

Terug
Naar boven