XXL Nutrition

mein Arsch tut weh

Xiggo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
83kg
Iemand een verklaring waarom mijn kont zoveel pijn doet na een test500 injectie?
Zou blijkbaar normaal zijn, is dat zo?:treuren:

heb jij uberhoupt enig onderzoek gedaan voordat je bent begonnen ?

ja het is normaal en zal steeds minder worden

• Topic Starter Topic Starter
Ja degene die me dat heeft ingespoten en verkocht heeft mij voorgelicht.
Wat betreft het pijn zou, blijkbaar alleen de eerste keer zijn omdat het vloeistof een lichaamsvreemd stof is. Bij de 2de keer zou het aanzienlijker minder zijn.

Ik ben hier voor een second opinion

man man man.

maar ja dat klopt.

Virgin muscle, wordt vanzelf minder naarmate je vaker prikt

Ik dank u zeer.

Ik denk dat je een infectie hebt gekregen, beter gelijk stoppen man.

Klopt niet, bij mij is meer dan 1 ml nog altijd gevoelig..

Sommige merken doen nou eenmaal een beetje zeer 1-2 dagen na inject i.v.m. de verhoudingen van de gebruikte stoffen/oplosmiddelen.

Neem ibu, 200mg moet voldoende zijn.

Sommige merken doen nou eenmaal een beetje zeer 1-2 dagen na inject i.v.m. de verhoudingen van de gebruikte stoffen/oplosmiddelen.

Is inderdaad merk afhankelijk maar dan nog persoonsafhankelijk.

Vroeger met GG had ik ook meer last, nu met AP nooit last. Heel soms een beetje.

Warme douche voor de tijd helpt bij mij goed. Dan glijd die er zo in. :p

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteravond tweede(eerste kuur)heb gezet en tja.....t is wat gevoeilig maar voor de rest...niks.....

Een beetje gevoelig hoort erbij. Heb na een inject ook wel eens dat de pijn naar mijn stuitje of zijkant van mijn heup trekt en voel het soms zelfs naar mijn kuiten toe gaan de volgende dag. Dan gewoon te dicht bij een zenuw gezeten of een zenuw geraakt. Shit happens..

Virgin muscle, naald bewogen, infectie, ba&bb verhouding die niet jofel is, allergische reactie, teveel ml's geinjecteerd, olie niet voorverwarmd, hard ingespoten.

Do tell more.

Maar waarschijnlijk is het het eerste ;) En alles went, straks kick je er nog op ;)

Virgin muscle, naald bewogen, infectie, ba&bb verhouding die niet jofel is, allergische reactie, teveel ml's geinjecteerd, olie niet voorverwarmd, hard ingespoten.

Do tell more.

Maar waarschijnlijk is het het eerste ;) En alles went, straks kick je er nog op ;)

Idd na paar maanden off te zijn dan verlang ik weer naar die naald ;-)

Ik heb vanmorgen om 05:00 ibuprofens moeten pakken omdat ik anders niet kon slapen
Om 02:00 werd ik wakker van de pijn of van de warmte.

Ik was flink aan het zweten in bed en ik had het heel erg warm. Mijn hart klopte ook wat sneller en harder volgens mij.
Dit is nu mijn 2de spuit. Vorig week in de rechter bil gezet en de pijn is nu goed als weg.

Eer gister de linker en deze voel ik toch echt goed. Mja met de pijn valt wel te leven. Kijk uit naar volgend week. Ben benieuwd of het dan nog pijn doet.

Ik heb vanmorgen om 05:00 ibuprofens moeten pakken omdat ik anders niet kon slapen
Om 02:00 werd ik wakker van de pijn of van de warmte.

Ik was flink aan het zweten in bed en ik had het heel erg warm. Mijn hart klopte ook wat sneller en harder volgens mij.
Dit is nu mijn 2de spuit. Vorig week in de rechter bil gezet en de pijn is nu goed als weg.

Eer gister de linker en deze voel ik toch echt goed. Mja met de pijn valt wel te leven. Kijk uit naar volgend week. Ben benieuwd of het dan nog pijn doet.

Misschien beetje ontstoken. Heb ik gehad toen ik de 1e keer in mijn schouder zette. Even uitzitten ;) en dan andere bil prikken. Zorgen dat je niet roert!!

Denk dat je vooral aan het stressen bent door het idee dat je roid. Relax.

Terug
Naar boven