XXL Nutrition

Meisje (14) uren vast in cel

2hard2die zei:
Ik weiger het om als hardwerkende volbloed Nederlander een paspoort bij me te dragen!

Precies, het is de grootste idioterie die er is.
Het is jammer dat het lot soms in de handen van debielen ligt met oog op wetten invoeren.

Helaas zitten er onder de volbloeds Hollanders genoeg debielen die het voor ons verziekt hebben met hun "subversieve activiteiten" (om het maar niet meteen ronduit crimineel gedrag te noemen). Daar heb je het aan te danken, niet aan de wettenmakers in Nederland, die reageren alleen maar op een situatie waar ze zelf ook niet om gevraagd hebben.

STRAKKE AKTIE!!!

Een muts van 14 hoort om 4 uur 's-nachts helemaal niet eens op straat. Laat de h**r maar lijden. En de boete zouden haar ouders moeten betalen omdat ze haar niet fatsoenlijk opgevoed hebben.

bur zei:
Tja kijk ze wisten dat het verplicht was dus een beetje eigen schuld vind ik.

Maar toch zoon jong grietje. al kon ze dat natuurlijk noet aantonen dat ze zo jong was.

Voor het nite bij je hebben van je id kost je geld.. zij hadden geen reden om haar mee te nemen naar het bureau en om haar vast te houden..

dit is in een woord belachelijk.. om dat ze echte relschoppers niet aan durven te pakken, pakken ze daarom maar een 14- jarig meisje op.. 1 woord verachtelijk.. belachelijk.. van den zotte... waar moet deze verrekte klote maatschappij heen.. straks moet ik de gevangenis in omdat ze werkelijke daders niet aan durven te pakken.. echt belachelijk!!!!

Behappys-babe zei:
Voor het nite bij je hebben van je id kost je geld.. zij hadden geen reden om haar mee te nemen naar het bureau en om haar vast te houden..

dit is in een woord belachelijk.. om dat ze echte relschoppers niet aan durven te pakken, pakken ze daarom maar een 14- jarig meisje op.. 1 woord verachtelijk.. belachelijk.. van den zotte... waar moet deze verrekte klote maatschappij heen.. straks moet ik de gevangenis in omdat ze werkelijke daders niet aan durven te pakken.. echt belachelijk!!!!

Ja daar heb je dan wel weer gelijk in maar toch is het nu zoon kleine moeite om je id bij je te hebben

ik ben het volkomen met behappys-babe eens. Het echte tuig durven ze niet aan te pakken. Ze pakken liever mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en zich niet fysiek en mondig durven te weren. Bonnetjes schrijven voor 5 km te hard rijden, 5 min. te laat parkeren. Daar zijn ze ook goed in :rolleyes:

Het was gewoon een foutje, die dingen gebeuren. Betreurenswaardig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben jij dat Wazzup?

lol

bur zei:
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in maar toch is het nu zoon kleine moeite om je id bij je te hebben

Ik heb m in mijn portomonee... maar die neem ik echt niet overal mee naar toe... Ik bedoel, ik ben er niet aangewent.. ik heb er ook niet extreem veel over gehoord..

Ik vind dat je het een aanloopperiode moet geven.. en er moet duidelijkheid komen wanneer en waarom een agent er naar mag vragen.. niet omdat ze het tijd vinden om hun frustaties af te reageren..

hmm.. hoop dat j m snapt.. het lijkt alsof het beter in mijn hoofd zit dan dat het hier staat.. heb net getraint namelijk.. en het lichie is een beetje gedoofd..

Tja dit opsluiten is wat overdreven, maar de identificatie plicht is 100% terecht.

"Politiewoordvoerder Rienk van Kuik betreurt de gang van zaken, maar legt uit dat de ME in Wijk en Aalburg al de hele avond problemen had met een groep jongeren. Deze jongeren kwamen keer op keer terug om rotzooi te schoppen."

Met de id plicht kan de politie juist dit soort relschoppers identificeren en die problemen aanpakken. Deze 14 jarige heeft nu een slechte avond gehad, maar kan door de maatregel in haar toekomst wel veiliger over straat. Ik vind dit echt links liberaal zoeken naar extremen die deze terechte maatregel belachelijk maken. Tja een incident, een gefrustreerde agent, en, wat dan nog? Goede maatregel!

Behappys-babe zei:
Ik heb m in mijn portomonee... maar die neem ik echt niet overal mee naar toe... Ik bedoel, ik ben er niet aangewent.. ik heb er ook niet extreem veel over gehoord..

Ik vind dat je het een aanloopperiode moet geven.. en er moet duidelijkheid komen wanneer en waarom een agent er naar mag vragen.. niet omdat ze het tijd vinden om hun frustaties af te reageren..

hmm.. hoop dat j m snapt.. het lijkt alsof het beter in mijn hoofd zit dan dat het hier staat.. heb net getraint namelijk.. en het lichie is een beetje gedoofd..

Ja ik begrijp het wel degelijk, denk ook dat ze de prioriteiten een beetje verkeerd aan het stellen zijn hier in dit koude kikkerlandje. :)

Marc W zei:
Tja dit opsluiten is wat overdreven, maar de identificatie plicht is 100% terecht.

"Politiewoordvoerder Rienk van Kuik betreurt de gang van zaken, maar legt uit dat de ME in Wijk en Aalburg al de hele avond problemen had met een groep jongeren. Deze jongeren kwamen keer op keer terug om rotzooi te schoppen."

Met de id plicht kan de politie juist dit soort relschoppers identificeren en die problemen aanpakken. Deze 14 jarige heeft nu een slechte avond gehad, maar kan door de maatregel in haar toekomst wel veiliger over straat. Ik vind dit echt links liberaal zoeken naar extremen die deze terechte maatregel belachelijk maken. Tja een incident, een gefrustreerde agent, en, wat dan nog? Goede maatregel!

ID plicht is 100% terrecht.. zeker.. er gebeurt te veel darom moet het wel...

maar dit is ronduit verachtelijk.. want blijkt dat de betreffende agenten wisten dat dit groepje er waarschijnlijk niks mee nodig hadden...

ach laat ook maar.. ik flip van dit soort dingen gewoon te erg..

Terug
Naar boven