twjunk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Man-Mountain zei:
Vind ik ook...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:
Marc W zei:Het is statitisch zonneklaar dat mannen meer geweldsdelicten plegen dan vrouwen. En het statistisch zonneklaar dat Marokkanen meer geweldsdelicten plegen dan autochtone Nederlanders. Dus?
Nee het is niet zo dat alle Marokkanen agresieve k*t jochies zijn. Relatief komen er echter wel meer aggresieve k*t jochies voor onder een groep van zeg 1000 willekeurige Marokkanen dan onder eenzelfde groep van 1000 allochtonen van dezelfde leeftijd en achtergrond. Dat is helaas een feit.
En er zijn natuurlijk politiek correcten die als je het genoemde feit aanhaalt, je in de mond willen stoppen dat je zegt dat alle Marokkanen slecht zijn en dat is niet zo want zij kennen toch heel aardige Marokkanen.
Tja. Dat willen jullie natuurlijk, dat ik dat zeg, maar dat zeg ik niet. Dat zou leuk zijn, konden we weer met de term discriminatie gooien en de diskussie sluiten. Samengevat, nee, het was ook geen toeval dat het Marokkanen waren.
Het sharia-strafrecht invoeren? Ik begrijp je woede heel goed, las onlangst dat ze een vader hadden opgepakt die zijn dochtertje acht jaar lang verkrachte, kerel kreeg 3 jaar waarvan één jaar effectief, de kerel die op ford genk een trailer van een vrachtwagen in brand stak tijdens een staking kreeg ook 1 jaar effectief... zet je aan het denken.Grijpwijk zei:Stel eens een keer een voorbeeld en laat hun hele omgeving weten dat ze gehandicapt ergens wegrotten zoals het hoort.
The Rock zei:Zou kunnen, maar dan nog lijkt het me sterk dat er Marokkanen worden genoemd als ze het niet zeker weten.
Maar anyway..het gaat er eigenlijk niet eens om van welke afkomst ze zijn, het slaat toch nergens op wat ze hebben gedaan, gewoon iemand mishandelen om helemaal niks! Stel je voor, je wilt ff op je gemakkie een sigaretje roken, gebeurt je dit. Achterlijke idioten.
twjunk zei:
) BigNL zei:Als het niet gaat om welke afkomst ze zijn waarom zet je het er dan bij?
Dit is een negatief karma puntje.![]()
(ps, is zet het er maar ff bij voordat we daar weer over beginnen)
Het viel me alleen op dat dit wéér marokkanen waren, meer niet. 
Emile zei:Afkomst is niet van belang in dit soort zaken. Ik ken zat buitenlandse vrienden waar ik goed overweg kan en respect hebben van beide kanten. Ik vind het wel heel erg makkelijk om te wijzen naar een groep. Je schiet er geen reet mee op.
Dani zei:In Alkmaar lopen 3 blanke etters rond die voor de lol mensen neersteken.
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar het zijn weer kerels.
Emile zei:Afkomst is niet van belang in dit soort zaken. Ik ken zat buitenlandse vrienden waar ik goed overweg kan en respect hebben van beide kanten. Ik vind het wel heel erg makkelijk om te wijzen naar een groep. Je schiet er geen reet mee op. Hetzelfde gevoel hebben mensen die ik ken van mijn autodiefstal in slowakije. Dat er een paar idioten dit doen wilt niet zeggen dat elke slowaak een crimineel is.
BigNL zei:Dit is wel karma waard ,,,even wachten want het is voor vandaag op.

DBC01 zei:Heerlijk is dat hè, appels met peren vergelijken.
Emile kerel, vraagje aan je:
Als jij in Frankrijk, Spanje, Belgie, Italie of Portugal komt; hebben ze het dan ook over die criminele autodieven van een Slowaken? Nee hè? Zal ik je es wat onthutsends vertellen Emile? Dit gaat je wereld op z'n kop zetten:
Als jij in bovenstaande landen het woord 'Arabieren' of 'Moros' laat vallen, dan praten ze metéén allemaal over hetzelfde criminele gezeik asl dat wij in Nederland hebben!!
Toeval? Denk het niet. O-ve-ral in Europa, m.u.v. het oosten, hebben we last van met náme 1 bevolkingsgroep: Jonge noord-Afrikanen. Blijkbaar is er dus wat grondig mis want we hebben ook hele grote groepen van andere afkomst maar er is er maar ééntje die overal bovenuit springt, in welk EU-land ook:
Marokkanen. Gej hè? Daarom vind ik dat mensen die blijven zeggen dat het wel meevalt: OF niet verder(willen) kijken dan hun neus lang is OF bewust bang zijn om een oorzaak te erkennen.
Veel mensen zijn bang een oorzaak te erkennen omdat dat voor hun gevoel een groep stigmatiseerd. Maar ik zal je zeggen: Toen 15 jaar geleden Nederlanders werden geboycot in de Vllaamse horeca vanwege teveel overlast, wij allemaal in koor riepen: Goedzo! Dat zal ze leren!
Gek hè Emile. Tja, de wereld zit krom in elkaar maar zorg er zélf aub voor dat je het niet recht praat door als voorbeeld een stel Slowaken te nemen...
het zit wél in bevolkingsgroepen, dat is een feit. marokkanen hebben zowat overal een slechte naam, waar je ook komt. zet opsporing verzocht es aan, en pak je kladblok erbij. ga maar es turven hoeveel nederlanders je voorbij ziet komen en hoeveel marokkanen. in 95% van de gevallen gaat het daar gewoon om marokkanen die een overval hebben gepleegd of zoiets. als je zwart wil zien dan zie je dat ook gaat hier niet op, want het is gewoon zo dat het meerendeel van de misdrijven gepleegd worden door marokkanen.