MuscleMeat

Meisje afgetuigt om niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marc W zei:
Het is statitisch zonneklaar dat mannen meer geweldsdelicten plegen dan vrouwen. En het statistisch zonneklaar dat Marokkanen meer geweldsdelicten plegen dan autochtone Nederlanders. Dus?

Nee het is niet zo dat alle Marokkanen agresieve k*t jochies zijn. Relatief komen er echter wel meer aggresieve k*t jochies voor onder een groep van zeg 1000 willekeurige Marokkanen dan onder eenzelfde groep van 1000 allochtonen van dezelfde leeftijd en achtergrond. Dat is helaas een feit.

En er zijn natuurlijk politiek correcten die als je het genoemde feit aanhaalt, je in de mond willen stoppen dat je zegt dat alle Marokkanen slecht zijn en dat is niet zo want zij kennen toch heel aardige Marokkanen.

Tja. Dat willen jullie natuurlijk, dat ik dat zeg, maar dat zeg ik niet. Dat zou leuk zijn, konden we weer met de term discriminatie gooien en de diskussie sluiten. Samengevat, nee, het was ook geen toeval dat het Marokkanen waren.

Stond vandaag ook een stuk in de Metro over taxichauffeurs die allemaal geslagen/gestoken/beroofd waren, werd wederom benadrukt dat het in alle gevallen om allochtonen ging. Wat zullen veel mensen zich daar weer aan gestoord hebben dat dit weer zo expliciet vermeld moest worden. Die politiek correcte wereldvreemde idioten zouden gvd zelf hun kop eens moeten laten zien op tijdstippen/plekken/situaties waar het om gaat ipv uit hun beschermde omgeving te denken dat het allemaal zo slecht niet is gesteld met deze problemen.
Zelfde geldt voor degenen die de wetten en straffen opstellen/uitvoeren etc. Deze fl**kers komen er weer vanaf met een straf waar ze om lachen. Stel eens een keer een voorbeeld en laat hun hele omgeving weten dat ze gehandicapt ergens wegrotten zoals het hoort.

Grijpwijk zei:
Stel eens een keer een voorbeeld en laat hun hele omgeving weten dat ze gehandicapt ergens wegrotten zoals het hoort.
Het sharia-strafrecht invoeren? Ik begrijp je woede heel goed, las onlangst dat ze een vader hadden opgepakt die zijn dochtertje acht jaar lang verkrachte, kerel kreeg 3 jaar waarvan één jaar effectief, de kerel die op ford genk een trailer van een vrachtwagen in brand stak tijdens een staking kreeg ook 1 jaar effectief... zet je aan het denken.

Men heeft ons de multiecul opgedrongen en daar plukken we in europa de (rotte) vruchten van.

Multi-culti? 't Is meer een multi-criminele samenleving... En een meisje op deze manier in elkaar slaan, erg laf van die debielen! :mad:

The Rock zei:
Zou kunnen, maar dan nog lijkt het me sterk dat er Marokkanen worden genoemd als ze het niet zeker weten.

Maar anyway..het gaat er eigenlijk niet eens om van welke afkomst ze zijn, het slaat toch nergens op wat ze hebben gedaan, gewoon iemand mishandelen om helemaal niks! Stel je voor, je wilt ff op je gemakkie een sigaretje roken, gebeurt je dit. Achterlijke idioten.

Als het niet gaat om welke afkomst ze zijn waarom zet je het er dan bij?
Dit is een negatief karma puntje. :D

(ps, is zet het er maar ff bij voordat we daar weer over beginnen)

Afkomst is niet van belang in dit soort zaken. Ik ken zat buitenlandse vrienden waar ik goed overweg kan en respect hebben van beide kanten. Ik vind het wel heel erg makkelijk om te wijzen naar een groep. Je schiet er geen reet mee op. Hetzelfde gevoel hebben mensen die ik ken van mijn autodiefstal in slowakije. Dat er een paar idioten dit doen wilt niet zeggen dat elke slowaak een crimineel is. De mensen van het hotel en andere die we hebben gesproken baalden net zoals wij. We werden ook uitstekend geholpen. Het is triest dat een paar mensen het verkloten voor een hele groep. Het is niet te vergelijken met een deze zaak maar het gaat meer om de algemene tendens in dit soort discussies. Dit is in ieder geval mijn mening (er zullen velen niet eens zijn met mijn mening). De maatschappij in dit land is wel naar de klote aan het gaan. Als ik ooit een grote prijs win dan ben ik van plan om te vertrekken (bijv. slowakije :) )

Dit betekent natuurlijk niet dat ik deze zaak goedkeur. Deze idioten verdienen een goede straf. Helaas loop je met het geven van een straf achter de feiten aan aangezien het al eerder in de hersens van deze gasten mis is gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
BigNL zei:
Als het niet gaat om welke afkomst ze zijn waarom zet je het er dan bij?
Dit is een negatief karma puntje. :D

(ps, is zet het er maar ff bij voordat we daar weer over beginnen)

dat heb ik er niet bij gezet, ik heb dit nieuwsbericht gekopierd van fok.nl, niet zelf geschreven ;) Het viel me alleen op dat dit wéér marokkanen waren, meer niet.

enneh..net of ik wakker lig van dat negatieve karma puntje :D

Emile zei:
Afkomst is niet van belang in dit soort zaken. Ik ken zat buitenlandse vrienden waar ik goed overweg kan en respect hebben van beide kanten. Ik vind het wel heel erg makkelijk om te wijzen naar een groep. Je schiet er geen reet mee op.

To fight your enemy, you have to know your enemy.

Dani zei:
In Alkmaar lopen 3 blanke etters rond die voor de lol mensen neersteken.
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar het zijn weer kerels.

Met andere woorden: Je moet niet zeiken want Marokkanen zijn nou eenmaal zo, het is even gewoon als dat 99% van de misdaden gepleegd wordt door mannen dus Marokaanse mannen of mannen in het algemeen, maakt niet uit, toch?

:thumbd:

Ik vraag me echt af of sommige mensen écht zoveel modder op hun bril hebben of dat ze gewoon ten koste van alles de Arabische medemens blijven verdedigen.
Want voor sommigen blijven het 'slechts die minderheid van 10 stuks die overal opduikt'.

Emile zei:
Afkomst is niet van belang in dit soort zaken. Ik ken zat buitenlandse vrienden waar ik goed overweg kan en respect hebben van beide kanten. Ik vind het wel heel erg makkelijk om te wijzen naar een groep. Je schiet er geen reet mee op. Hetzelfde gevoel hebben mensen die ik ken van mijn autodiefstal in slowakije. Dat er een paar idioten dit doen wilt niet zeggen dat elke slowaak een crimineel is.

Heerlijk is dat hè, appels met peren vergelijken.
Emile kerel, vraagje aan je:

Als jij in Frankrijk, Spanje, Belgie, Italie of Portugal komt; hebben ze het dan ook over die criminele autodieven van een Slowaken? Nee hè? Zal ik je es wat onthutsends vertellen Emile? Dit gaat je wereld op z'n kop zetten:
Als jij in bovenstaande landen het woord 'Arabieren' of 'Moros' laat vallen, dan praten ze metéén allemaal over hetzelfde criminele gezeik asl dat wij in Nederland hebben!!

Toeval? Denk het niet. O-ve-ral in Europa, m.u.v. het oosten, hebben we last van met náme 1 bevolkingsgroep: Jonge noord-Afrikanen. Blijkbaar is er dus wat grondig mis want we hebben ook hele grote groepen van andere afkomst maar er is er maar ééntje die overal bovenuit springt, in welk EU-land ook:
Marokkanen. Gej hè? Daarom vind ik dat mensen die blijven zeggen dat het wel meevalt: OF niet verder(willen) kijken dan hun neus lang is OF bewust bang zijn om een oorzaak te erkennen.

Veel mensen zijn bang een oorzaak te erkennen omdat dat voor hun gevoel een groep stigmatiseerd. Maar ik zal je zeggen: Toen 15 jaar geleden Nederlanders werden geboycot in de Vllaamse horeca vanwege teveel overlast, wij allemaal in koor riepen: Goedzo! Dat zal ze leren!

Gek hè Emile. Tja, de wereld zit krom in elkaar maar zorg er zélf aub voor dat je het niet recht praat door als voorbeeld een stel Slowaken te nemen...

DBC01 zei:
Heerlijk is dat hè, appels met peren vergelijken.
Emile kerel, vraagje aan je:

Als jij in Frankrijk, Spanje, Belgie, Italie of Portugal komt; hebben ze het dan ook over die criminele autodieven van een Slowaken? Nee hè? Zal ik je es wat onthutsends vertellen Emile? Dit gaat je wereld op z'n kop zetten:
Als jij in bovenstaande landen het woord 'Arabieren' of 'Moros' laat vallen, dan praten ze metéén allemaal over hetzelfde criminele gezeik asl dat wij in Nederland hebben!!

Toeval? Denk het niet. O-ve-ral in Europa, m.u.v. het oosten, hebben we last van met náme 1 bevolkingsgroep: Jonge noord-Afrikanen. Blijkbaar is er dus wat grondig mis want we hebben ook hele grote groepen van andere afkomst maar er is er maar ééntje die overal bovenuit springt, in welk EU-land ook:
Marokkanen. Gej hè? Daarom vind ik dat mensen die blijven zeggen dat het wel meevalt: OF niet verder(willen) kijken dan hun neus lang is OF bewust bang zijn om een oorzaak te erkennen.

Veel mensen zijn bang een oorzaak te erkennen omdat dat voor hun gevoel een groep stigmatiseerd. Maar ik zal je zeggen: Toen 15 jaar geleden Nederlanders werden geboycot in de Vllaamse horeca vanwege teveel overlast, wij allemaal in koor riepen: Goedzo! Dat zal ze leren!

Gek hè Emile. Tja, de wereld zit krom in elkaar maar zorg er zélf aub voor dat je het niet recht praat door als voorbeeld een stel Slowaken te nemen...

Emile heeft gewoon gelijk!!!
Je komt met mooie argumenten alleen het slaat nergens op.
Je haalt gelijk weer allemaal erbij terwijl dat helemaal niet van toepassing is op iedereen.
En zijn het niet de marokanen dan wel de noord afrikanen :D

Als je zwart wil zien dan zie je dat ook.
En zo denken en handelen maak je het echt niet beter op.

Het probleem zit eerder in de mensheid dan in bevolkingsgroepen.

En dan nog?,...... waar ben je bang voor?

• Topic Starter Topic Starter
het probleem zit eerder in de mensheid dan in bevolkingsgroepen? dude je praat poep :D het zit wél in bevolkingsgroepen, dat is een feit. marokkanen hebben zowat overal een slechte naam, waar je ook komt. zet opsporing verzocht es aan, en pak je kladblok erbij. ga maar es turven hoeveel nederlanders je voorbij ziet komen en hoeveel marokkanen. in 95% van de gevallen gaat het daar gewoon om marokkanen die een overval hebben gepleegd of zoiets. als je zwart wil zien dan zie je dat ook gaat hier niet op, want het is gewoon zo dat het meerendeel van de misdrijven gepleegd worden door marokkanen.

Discussie gaat weer dezelfde richting op als de meeste van dit soort topics. Locked dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven