- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat heb ik nooit geleerd met geschiedenis hoor

haha dat heb ik nooit geleerd met geschiedenis hoor

De Belgische justitie kan weinig tegen de sjeik doen, omdat "wij niet bevoegd zijn om koninklijk bloed te ondervragen", aldus een woordvoerder.

Zie je nou. Het zit gewoon in de aard van die moslims. Het maakt niet uit hoeveel geld ze hebben. Ze zijn van nature crimineel.
Ik denk dat ik Jesaja katoen ga laten plukken voor drie eieren en een kwartje.
come'on Kunta Kinte wat is dit nou,
voor 170 euries per maand 24uur per dag werken voor zulke olie miljardairen noem jij geen slaaf![]()
Hoe Westers kun je wezen. Kapitalisme ten top.
Verder ook ironisch gisteren hoe de Afrikaanse Unie Mugabe met alles liet wegkomen.
Kortom, lui anders dan blanke rassen weten gewoon niet wat ze willen.
Als iets glimt, van goud is, er macht te verdelen valt, glinsterd of wat dan ook, geldt onder die culturen nog steeds de wet v/d sterkste. Elke ontwikkeling komt niet v/d grond.
We moeten hèèl goed bewust zijn van onze intelligentie, beschaving en Westerse normen. Eigenlijk zijn we iets verloren wat er in het Duitsland van de jaren 30 gelukkig nog wel was.

Zie je nou. Het zit gewoon in de aard van die moslims. Het maakt niet uit hoeveel geld ze hebben. Ze zijn van nature crimineel.
Ik denk, die Jesaja slaat terug met een keiharde Yo-Momma joke. Maar dat valt vies tegen.