MuscleMeat

Meisjes puberen eerder

Veel van die troep word geproduceerd voor de wereldmarkt. Zijn internationale bedrijven die de voedselmarkt in handen hebben. Veel van onze voeding zal van dezelfde orde zijn als de voeding in Amerika. iig de goedkopere voedingsproducten.

Verder weet ik niet wat ik hiervan moet denken.. Als de jong puberende kinderen hier serieus gezondheidsproblemen aan overhouden denk ik niet dat dit een lange termijn probleem zal worden (natuurlijke selectie) Behalve als de rede hiervoor echt in bijv. voeding te vinden is.

Nee, dat komt hier niet op de markt. In de VS is het redelijk normaal dat je rond je twaalfde al bijna 1.80m bent of nog langer. Ik werd geschat op 16 toen ik er 4 jaar geleden was :S .

Vreemd, toen ik juist in de V.S. was (Pennsylvania) was ik bijna overal de langste persoon.. met mijn 1.88m.

als ze er nu ook dikkere t**ten van krijgen is dit goed nieuws

In Brazilië was dit nog veel extremer. Pedoparadise daar.

ik heb ook steeds veel problemen om de leeftijd te raden. :-S

iemand tips :)
no joke ik wil echt serieuse tips :mad:

Hehe, niet zo lang terug nog had ik een 16 jarige naast me liggen (niet nken, wel de rest) een petite met gewoon kleine appels (blijft 't beste) die gladde en zachte beentjes had alsof ze naar een luxe beautysalon was geweest. Wat voornamelijk een goede ontwikkeling is is dat die jonge herten van 15 heel veel tegelijk willen en wel zo snel mogelijk, en spenderen hier ook geld aan. De jongensachtige verschijning die ze content kan stellen maakt daar een ongedwongen feestje van, gewoon met respect. :lick:

Ow goody:)

Nice topic :D

Terug
Naar boven