MuscleMeat

Mela2 laat ''blauwe inject plekken'' na

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik hoor om me heen dat mensen lokale ''blauwe plekken'' krijgen op de inject plek.
Iemand enig idee wat dat is?

En nog belangrijker, hoe men er van af komt.

bro ze trekken toch weg?

• Topic Starter Topic Starter
MMM eerste keer dat ik ervan hoor.

Misschien zeer hard beschadigd pigment en komt het daardoor?

nooit last van gehad

mijn vrouwtje heeft er 1tje gehad omdat ze te snel en te hard heeft ginjecteerd zelf heb ik er nooit last van gehad terwijl ik t toch al een tijdje gebruik...

ook bij mijn vrouwtje is het gewoon weg getrokken.. en nooit gehoord dat het bij sommigge blijft zitten...

het kan wel flinke hyperpigmentatie zijn mis onderhuids op een of andere manier.....?

Probeer eens te rouleren met andere plaatsen benen borst enz... mis dat dat helpt dan alleen maar je navelstreek.

Zijn geen blauwe plekken maar donkere verkleuringen komen plus minus 6 weken na injecteren op de geinjecteerde plaats opzetten erg vreemd. ben niet de enigste 5 bekenden die het gedaan hebben hebben er op 1 na allemaal last van. Nu na 8 maanden zitten ze er nog steeds. Niet echt sierlijk dus. Ze lijken op blauwe plekken maar zijn volgens mij donkere verkleuringen en geen bloed uitstortingen komen ook pas na 6 weken te voorschijn

dacht ind ook is andere plaats proberen op me been beginnen ze nu ook te komen

Kriel?

welk melanotan heb je mis een label erop of zonder label?

ben ik wel benieuwd naar eigenlijk

blanko met gele dop last van gehad later met groene dop andere leveransier daar beginnen ze ook al van te komen.

en iedereen die smerige rommel maar zetten...reserveer maar alvast een spreekuurtje bij de kankeroloog...snap er echt niets van....

Haha, Dennis is ineens onze redder in nood voor domme mensen?

Dennis gaat zelf in een loden kist de grond in,maar wil toch nog wat zieltjes redden.hahahaha

net als wat younggod zegt ik heb die blauwe crystalijne versie en geen problemen en prik toch dagelijks en al geruime tijd ...

Terug
Naar boven