XXL Nutrition

Melvin Manhoef vs Paulo Filho

Bezoekers in dit topic

Haha, ongelooflijk! Superwedstrijd!
 
Melvin vind ik echt een goede agressieve vechter.
 
Hij had hem volledig onder controle en dan verliezen door een armbar, slapjes.
 
Hij is inderdaad niet zo goed in grondgevecht. Daar moet hij serieus werk van maken. Als hij dat door heeft is hij onverslaanbaar.
Hij traint bij een goede gym waar ze ook bjj trainen. Ik denk dat hij er dus wel mee bezig is.
 
Dit vind ik nou echt zoo klote he. Melvin manhoef zit zeker in de top 5 beste strikers van de gehele mma zooi. Hij heeft tot nu toe alleen maar verloren van onbekende losers(behalve mousasi) door submission. Hij moe techt wat aan zijn grappling/wrestling doen. Zou ook echt mooi zijn om Melvin manhoef een x op TUF the zien
 
Hij heeft geen idee wat hij doet op de grond. Filho kwam zonder enig verzet in de mount positie, dat mag nooit gebeuren. Fantastische striker, maar Manhoef heeft op de grond niks te zoeken, jammer genoeg. Als hij ook maar enige ground-skills had gehad, had ik hem graag eens gezien tegen Anderson Silva in de UFC.
 
Dat zag ik niet aankomen =o
 
Verdomme what the **** happened?

Ik zat al te genieten. Zonde zeg.

Melvin moet toch echt wat meer aan z'n ground-game gaan werken, hij is verruit de beste stand up fighter maar richting de grond is het niks.
 
Dit vind ik nou echt zoo klote he. Melvin manhoef zit zeker in de top 5 beste strikers van de gehele mma zooi. Hij heeft tot nu toe alleen maar verloren van onbekende losers(behalve mousasi) door submission. Hij moe techt wat aan zijn grappling/wrestling doen. Zou ook echt mooi zijn om Melvin manhoef een x op TUF the zien


Paulo Filho is nou niet echt een onbekende loser. MM zijn take-down defence is bij flagen wel goed.
Idd jammer dat hij op de grond nog minder uit de voeten kan. Hij zat in een lastige positie, maar rolt precies in een arm-bar waar je nooit meer uit kan komen.
Tegen BJJ mannnen weet je dat ze een aantal klappen zullen vangen om in een betere submission positie te komen.
 
zo zien we maar weer, als je een beetje behendig op de grond bent hoef je voor geen enkele kickboxer of wat dan ook bang te zijn...als grondvechter bepaal jij immers of het gevecht staande, of op de grond wordt gehouden.
Manhoef blijft leuk om naar te kijken, maar het is een beetje als een dolle stier die het af moet leggen tegen de matador.
 
zo zien we maar weer, als je een beetje behendig op de grond bent hoef je voor geen enkele kickboxer of wat dan ook bang te zijn...als grondvechter bepaal jij immers of het gevecht staande, of op de grond wordt gehouden.
Manhoef blijft leuk om naar te kijken, maar het is een beetje als een dolle stier die het af moet leggen tegen de matador.

Dat is aan de ene kant waar, maar als de kickboxer een degelijke takedown defense opbouwt wordt het alweer een ander verhaal. Crocop heeft ook weinig ground skills, maar heeft in Pride laten zien dat hij met een goede takedown defense ook tegen grondvechters erg goed uit de voeten kan. Chuck Liddell is hét ultieme voorbeeld hier van.
 
Filho wist precies wat ie moest doen en dat deed ie. Jammer, had Melvin graag via KO zien winnen.
 
int begin dat hij in die klem zit,op 04:10, ligt Filho op zn rug en zit Manhoef er in een soort 69-houding bovenop, waarom kickt hij dan niet zwaar achterwaarts op die Filho zijn gezicht?
of mag et niet?
 
Eeuwig zonde, zag er echt mooi uit in 't begin.
 
Jongens kom op Filho is misschien wel een van de beste grondvechters die er is..
Heb ergens gelezen dat Filho een zwarte band en heel veel ervaring in Bjj heeft.. Een echte grondvechter dus..
Daar kan Mr. Manhoef met zijn grondwerk niks tegen doen.. Ondanks dat hij getraind word door Remco Pardoel e.a. Maar hij komt er wel ! Manhoef is staand een tank.. alleen zijn Grondwerk kan iets beter..
Volgende keer beter..
 
Jongens kom op Filho is misschien wel een van de beste grondvechters die er is..
Heb ergens gelezen dat Filho een zwarte band en heel veel ervaring in Bjj heeft.. Een echte grondvechter dus..
Daar kan Mr. Manhoef met zijn grondwerk niks tegen doen.. Ondanks dat hij getraind word door Remco Pardoel e.a. Maar hij komt er wel ! Manhoef is staand een tank.. alleen zijn Grondwerk kan iets beter..
Volgende keer beter..

Manhoef is 33. Hij bezit nu nog niet eens een fatsoenlijke sprawl, en is totaal weerloos op de grond. Manhoef kan het beter bij de kickboks gevechten houden.
 
Manhoef is 33. Hij bezit nu nog niet eens een fatsoenlijke sprawl, en is totaal weerloos op de grond. Manhoef kan het beter bij de kickboks gevechten houden.

Hahahaha Masterlijke opmerking :D:D
 
Tjah daar had je op kunnen wachten. Vind het jammer dat Manhoef heeft verloren, want Manhoef brengt altijd spectakel en is een super vechter, maar ik vind het ook altijd mooi om te zien hoe een grappler omgaat met een striker en in dit geval heeft Mr Filho dat goed aangepakt (op de grond :D)
 
Back
Naar boven