XXL Nutrition

Mening kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyzyzzbro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Ik ben nu bezig met me 3de kuur.
1-10 500 mg test
10-20 500 mg test 300mg tren a

Wat is jullie mening hierover?

nogmaals, dat je te jong bent.

• Topic Starter Topic Starter
Vroeger toen ik begon met AAS wist ik niet wat de nadelen was. Ik begrijp dat nu ook maar ik ben toch eenmaal begonnen. En hierna neem ik 2 jaar rust. Maar wat zijn de nadelen dat je zo jong begint dan?

Waarschijnlijk ga jij geen 2 jaar rust nemen, want naturel groeien zit er denk ik moeilijk in voor jou. Zeker nu je straks na 20 weken kuren moet gaan herstellen.

de nadelen voor jou gaan zijn dat je niet meer groeit. aangezien je al 1,95 bent maakt het dan niet zoveel daarvoor uit. maar je hebt je eigen hormoonhuishouding niet eens de kans gegeven om na je pubertijd in balans te komen.. dus wie weet wat je op lange termijn gaat onder vinden.

Inb4 over 2 jaar TRT..

de nadelen voor jou gaan zijn dat je niet meer groeit. aangezien je al 1,95 bent maakt het dan niet zoveel daarvoor uit. maar je hebt je eigen hormoonhuishouding niet eens de kans gegeven om na je pubertijd in balans te komen.. dus wie weet wat je op lange termijn gaat onder vinden.

Mee eens. Die 93 kilo had je ook zonder 3 kuren kunnen behalen........met een paar jaar hard trainen en goed eten! Achteraf heb je hier weinig aan aangezien je het niet terug kan draaien. Je zult denk ik moeten blijven kuren om massa aan te komen.

Waarschijnlijk ga jij geen 2 jaar rust nemen, want naturel groeien zit er denk ik moeilijk in voor jou. Zeker nu je straks na 20 weken kuren moet gaan herstellen.

Dat denk ik ook niet. Maar ik wil toch een jaar me rust pakken. En ben met 73 kilo begonnen en hoop dat ik er na deze kuur 92 kilo aan overhou

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Mee eens. Die 93 kilo had je ook zonder 3 kuren kunnen behalen........met een paar jaar hard trainen en goed eten! Achteraf heb je hier weinig aan aangezien je het niet terug kan draaien. Je zult denk ik moeten blijven kuren om massa aan te komen.

Mee eens. Maar ik vind mezelf zo ook al groot genoeg. Maar wat zijn jullie meningen over de kuur?

Ik ben nu goed gebouwd chicks liken dus is geen stress bij mij

1bb1a419ffa4ee4c6e076632dc5dc251b7d14005ed549136740fe1c721a058ab.jpg

Je traint toch niet voor de vrouwen man, wtf.

XD jawel.. een van de redenen dat je nog te jong bent. je gedachte gang is ook nog te jong man..

Maar wat vinden jullie van de kuur?

Ze zullen je geen mening over je kuur geven aangezien je volgens de reden van de sectie te jong bent.

hier heb je een mening goos, kuur slaat nergens op. omdat je te jong bent. en 300 mg tren A.. ok... enige wat je hebt gezeged zijn een aantal getallen met aantal woorden ernaast.. geen week geen nakuur niks. en nogmaals je bent 18.

Je weet toch alles voor de chickies

Ga naar school en trainen ipv hier dom lopen te zijn..

hier heb je een mening goos, kuur slaat nergens op. omdat je te jong bent. en 300 mg tren A.. ok... enige wat je hebt gezeged zijn een aantal getallen met aantal woorden ernaast.. geen week geen nakuur niks. en nogmaals je bent 18.

Zie de reactie al komen:

"Nakuren? Ja da gaak eg nie doe hoor, dan moek nog langer wachten tot ik weer kan kure.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven