XXL Nutrition

Meningen graag over nieuwe kuur

skrewdrive

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
eind februari wil ik beginnen met volgende kuur. Doel is massa aan te zetten. Ze zou er als volgt uitzien:

Week 1+2: Boldenon 600 mg
Week 3-8: Boldenon 300 mg
Week 1-4: 30 mg Dbol ed
Week 5-10: Test. Prop. 50 mg eod

Nakuur:
Week 11:150 mg clomid en 50 mg nolva ed
Week 12-14: 100 mg clomid en 25 mg nolva ed

Nu ben ik aan het twijfelen of ik de propionaat de volle 10 weken zou doen, of enkel vanaf week 5 als de Dbol wegvalt. Graag reacties!

skrewdrive zei:
Hallo allemaal,
eind februari wil ik beginnen met volgende kuur. Doel is massa aan te zetten. Ze zou er als volgt uitzien:

Nakuur:

Nu ben ik aan het twijfelen of ik de propionaat de volle 10 weken zou doen, of enkel vanaf week 5 als de Dbol wegvalt. Graag reacties!

je kiest niet voor Test ent. waarom is deze keuze? als je echt voor droge massa wilt gaan zonder teveel op te zwellen zou je de dianabol moet skippen en de prop de gehele 10 weken kunnen pakken.

het hangt er allemaal van af wat je doel van de kuur is, dit is het uitgangspunt van elke kuur.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb bewust voor propionaat gekozen omdat ik in de eerste 4 weken door de dbol wss al een hoop vocht ga vasthouden, wat ik ga proberen minimaal te houden met proviron.moest ik er enanthaat bijzetten, dan denk ik dat de vochtretentie veel erger zou zijn.en het is inderdaad de bedoeling zo droog mogelijk te blijven :)

Laatst bewerkt:
Hey Bro,

Ik vind je kuur er erg doordacht uitzien. En als je het vocht goed onder controle houdt lijkt het me een prima basis om kwalitatieve massa te pakken.
Proviron is Ok maar misschien net niet effectief genoeg. Misschien heeft Schroefje daarvoor een advies ;)

Succes

skrewdrive zei:
Hallo allemaal,

Nakuur:

Terug
Naar boven