Fitness Seller

Breaking News Mense kraken elkaar dood hier!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onur1985

Cool Novice
Waardering
0
Dag dames en heren

Ik ben hier nieuw maar weetje watme egt opval , dat mense hier elkaar gewoon afkraken om uiterlijk of als je een foto plaats vanje body krakenze je af ,ze vergeten dat zij ook zo waren min of minder.Mensen plaatsen hier hun fotos watze eten hoeze trainen video s om advies te vragen om beterte worden en niet om afgekraakte worden!Let een beetje op wat jullie schrijven in plaats van oppepertjes geven jullie alleen maar negatieve antworden ik heb het niet tegen iedereen ik heb het tegen mense DIE ZOGENAAMD ALLES BETER WETEN!!!!Peace

weetje wat mij opvalt, dat je niet kunt typen.

And the oscar winner of the TOPIC OF THE WEEK is ..

TROMMELS LUIDEN

Turkse donór NOG WAT 1985 of zoiets :D

Ik tel tot 10 en wacht op uitleg!...

Dag dames en heren

Ik ben hier nieuw maar weetje watme egt opval , dat mense hier elkaar gewoon afkraken om uiterlijk of als je een foto plaats vanje body krakenze je af ,ze vergeten dat zij ook zo waren min of minder.Mensen plaatsen hier hun fotos watze eten hoeze trainen video s om advies te vragen om beterte worden en niet om afgekraakte worden!Let een beetje op wat jullie schrijven in plaats van oppepertjes geven jullie alleen maar negatieve antworden ik heb het niet tegen iedereen ik heb het tegen mense DIE ZOGENAAMD ALLES BETER WETEN!!!!Peace

De site krijgt een slechte naam met een tsunami van ecto's, eerst trainen dan foto's plaatsen is de bedoeling.

• Topic Starter Topic Starter
zieje mense blijven op 1 ding hameren je kan niet typen :p

idd fijn weer iemand die goed kan typen...
tip voor je volgende post... download firefox die heeft spellingscontrole dan maak je niet nog zo'n flop met typen!:P

ik kan me trouwens niet herinneren dat er naar jou mening werd gevraagd...

Onur,als je met een simpele klik op de zoekknop ALLE antwoorden vind die je zoekt voor het gemak maar overslaat vraag je ook om reacties.

Verder is het denk ik voor iedereen duidelijk dat wanneer iemand echt gemotiveerd is ook geholpen wordt.

Niemand is vergeten hoe hij of zij begon.
maar er blijven popimannetjes posten die denken het al uitgevonden te hebben en dan komen vragen of een Dboll sixpackjes bouwt.

That,s the difference

De grenzen van dbb moeten sowieso dicht voor een jaar als je het mij vraagt, we krijgen een tsunami van islamisering.

Ik zal eens met Eric R praten.

Baas Onur?

Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven