XXL Nutrition

Meridia

DA Stijn

Cool Novice
Waardering
0
heeft iemand ervaring hiermee?

heb al wat rond gekeken ma vind niet echt de side effect enzo

kan iemand mij helpen?

alle hulp is welkom

mvg DA Stijn

Volgens mij is het voor vrouwen bedoeld.
Tenminsten,.. wij kunnen beter aan de Clen, en vrouwen aan de Meri.

Niet dat het alleen voor vrouwen is ofzo, jullie snappen het wel.

Meridia is een goed product om gewicht te verliezen. Zeer weinig neveneffecten, maar je moet het minimaal 6 maanden nemen om resultaten te zien.

[thread]76578[/thread]

Ga je eerst maar eens verdiepen in anabole steroiden, voordat je ook maar overweegt om meridia of iets anders te gebruiken. Waarom blijf je vragen stellen als je het advies van anderen toch niet opvolgt?

• Topic Starter Topic Starter
[thread]76578[/thread]

Ga je eerst maar eens verdiepen in anabole steroiden, voordat je ook maar overweegt om meridia of iets anders te gebruiken. Waarom blijf je vragen stellen als je het advies van anderen toch niet opvolgt?

:) ik volg het advies toch op ik heb het gedacht van riod uit miijn hoofd gezet

want Meridia is toch geen anabole steroid? of ben ik verkeerd
het dient toch voor rapper vet te verliezen?

mvg DA Stijn

nee alleen om je eetlust te remmen :)

Meridia is geen veterbrander, maar een eetlustremmer zoals bro zegt.

Zoek ook eens Ionamin en Rimonabant:cool:

waarom zou iemand van 17 jaar meridia moeten gebruiken om te vermageren. ga elke dag een uur sporten en let een beetje op uw eten ipv de zwakkeling uit te hangen en onmiddelijk naar middelen te grijpen die je zelfs niet gaan helpen.

waarom zou iemand van 17 jaar meridia moeten gebruiken om te vermageren. ga elke dag een uur sporten en let een beetje op uw eten ipv de zwakkeling uit te hangen en onmiddelijk naar middelen te grijpen die je zelfs niet gaan helpen.

kerel als ge niks nuttig te zeggen hebt zwijg dan alstublief
gij weet nie wie ik ben hoe ik eruit zie
en wie zegt da ik geen u per dag sport?
ik ga wel 5 x inde week kracht training doen hé

mvg DA Stijn

dat ga je doen of doe je dat al;)
want aan loze ambities heb je zelf natuurlijk ook niks, en is alleen maar ongezond op deze manier....

dat ga je doen of doe je dat al;)
want aan loze ambities heb je zelf natuurlijk ook niks, en is alleen maar ongezond op deze manier....

ik doe het al maar van kracht training verlies je (bijna) geen vet hé

het is idd een ongezonde manier,
maar het zit zo ik eeeet evenveel als mijn ouders/broer/zus mss zelfs minder
maar heb veel meer vet dan zij? dit ligt wrs aan mij stofwisseling? is er dan niets wat deze normaal kan maken?

met vriendelijke groeten DA Stijn

Ik weet neit hoe groot je bent.. Maar om je spiermassa te behouden heb je een bepaald hoeveel kcal nodig.. Als je dit niet binnen krijgt en je spieren geen impulzen geeft zal je spiermassa verliezen en wordt je vetter.. Ook heb je geneog koolhydraten nodig om je stofwisseling hoog te houden. Veel mensen vergeten dit tijdens het afvallen en eten helemaal geen koolhydraten meer. Eten ze het 1 keer wel slaat hun lichaam alles op en kom je weer aan.

Wat je moet doen is gewoon op onderhoud eten en er genoeg bij sporten. Miss wat minder koolhydraten en vet (niet te weinig natuurlijk) en wat meer cardio. Dat is een gezonde manier van cutten;)

ok thx heb dan veel werk vr de boeg
zien ter echt tegen op

grtz...

Volgens mij heb je een voedingsprobleem, ik zou me wat meer verdiepen in de voeding, check eens de voedingssectie er staat daar wel genoeg informatie. Je mag alle middeltjes van de wereld slikken, zolang je voeding shitty is raak je nergens.

Terug
Naar boven