MuscleMeat

Merk er weinig van?

Sucre

Cool Novice
Waardering
0
Beste BBers

Ik ben bezig met mijn tweede kuur
mijn kuur ziet er zo uit

week 1/7 750mg winstrol
week 3/10 25mg primotabs ed
nakuur pregnyl

Ik ga nu de 5e week in, maar merk er helemaal niks van! ik verwacht geen wonderen van deze kuur! maar heb geen extra kracht, geen toename in spiermassa, vetpercentage zakt niet wel een beetje hardheid maar that's it

moet ik geduld hebben? ik weet dat elk lichaam anders reageert! maar had wel verwacht dat winstrol op waterbasis sneller zou werken! en in combi met primo

graag hoor ik van jullie

bvd mike

maaltyden, trainen en rust zijn allemaal in orde

Fake gear? eens fotos maken en in nep/echt sectie zetten.

Post je voedingsschema eens.
Maar zelfs met slechte voeding enzo moet je zeker wel iets merken.

25mg per dag..........kerel 100mg minimaal

primotabs moeten minimaal op 100mg ed gedoseerd worden. Als vrouwen al 50 nemen zonder bijeffecten... en 750mg op 7 weken is nog geen 20mg per dag winny... Komt daarbij dat winny op waterbasis een van de meest gefakte shit is. Wat wil je dan?

En als je niet bijkomt eet je niet genoeg. Het zijn geen spieren in een potje. Zonder bouwstenen doen as quasi noppes buiten wat meer spierglycoceen vasthouden, aka de hardheid die je ervaart.

waterbasis werkt trouwens trager als gewoon oraal. De kristallen blijven een week oplossen.

Wie je trouwens deze kuur heeft aangepraat is een idioot, of je dealer die er lekker achter verdient heeft.

Oh en een nakuur met pregnyl? goed bezig jongen... Je ondervindt het wel...

Laatst bewerkt:
Beste "bodybuilders">BBers

Ik ben bezig met mijn tweede kuur
mijn kuur ziet er zo uit

week 1/7 750mg winstrol
week 3/10 25mg primotabs ed
nakuur pregnyl

Ik ga nu de 5e week in, maar merk er helemaal niks van! ik verwacht geen wonderen van deze kuur! maar heb geen extra kracht, geen toename in spiermassa, vetpercentage zakt niet wel een beetje hardheid maar that's it

moet ik geduld hebben? ik weet dat elk lichaam anders reageert! maar had wel verwacht dat winstrol op waterbasis sneller zou werken! en in combi met primo

graag hoor ik van jullie

bvd mike

maaltyden, trainen en rust zijn allemaal in orde

25mg Primo tabs per dag:roflol: daar zal je niet veel van gaan merken.

Hoe neem je de winny? Elke dag? 750mg/week is overigens veel te veel voor een tweede kuur! Dat vindt je lever niet zo leuk!

No offence maar je kuur getuigt van weinig inzicht in de AAS-materie... Desalniettemin zou je van meer dan 100mg/dag winny wel degelijk wat moeten voelen.

Winny Desma wordt erg veel nagemaakt, post anders een pic in de echt of nep sectie.

Succes!

50 procent van de anabolen in de Nederlandse markt is FAKE..

wou wat zeggen maar laat maar.

Wordt leuk hier.

jah je mag het geloven ofniet... maar hier in Nederland zijn de meeste nep en onder nep bedoel ik of te weinig werkende stof of meer of helemaal geen stof...

jah je mag het geloven ofniet... maar hier in Nederland zijn de meeste nep en onder nep bedoel ik of te weinig werkende stof of meer of helemaal geen stof...

95% of all statistics are made-up of manipulated, including this one.

Stront verkopen kan iedereen, onderbouwen wordt altijd geapprecieerd.

wahahaha wordt steeds gekker....fake ug ...daar verkopen ze dan 10 potjes/vails van,dan is het merk om zeep...denk na man

true

of een eikeltje maakt gewoon die labels na van bijvoorbeeld gg en verkoopt ze ven op de naam van gg en toch blijft gg zijn goeie naam houden alleen die dealertje is zijn naam kwijt maar ja andere naam en dat dealertje kan weer handelen.

kan wel kriel

Ik ben ze nog never tegen gekomen....GG/EPL/EP/Prodg/MP kennende kan beter ook niemand dat in zijn hoofd halen,wereldje is klein,zullen ze niet blij mee zijn.

Dan draaien ze pillen van je denk ik...

Ik ben ze nog never tegen gekomen....GG/EPL/EP/Prodg/MP kennende kan beter ook niemand dat in zijn hoofd halen,wereldje is klein,zullen ze niet blij mee zijn.

Dan draaien ze pillen van je denk ik...

Er is wel meer op de Markt Kriel, deze wending was niet eens nodig geweest.

jawel,maar wordt beetje moe van suggestieve opmerkingen over fake roulatie van UG labs....Laat je troep testen,dan weet je het.

Weet het, word er ook moe van als ik in de echt of nep sectie kijk momenteel.
dan nog gasten van 70kg die 750mg test E, sust of 1g tren zetten omdat het niet(snel genoeg) werkt.

Weet het, word er ook moe van als ik in de echt of nep sectie kijk momenteel.
dan nog gasten van 70kg die 750mg test E, sust of 1g Trenbolone>tren zetten omdat het niet(snel genoeg) werkt.

+1

Zijn de zelfde gasten die je bij een reportage over wat er allemaal mis kan gaan met de middelen ziet of geïnterviewd worden bij de aas-poli. Die dan bij een oral van 10mg op het etiket, waar werkelijk 9mg in zit, groot aan de klok gaan hangen dat: "Er wel 10% verschil in zit". Zonder te weten hoe men aan die waarde is gekomen en of een enkele tab, potje of batch is getest.

Free weight zone = Free noncense zone.

Moet altijd op mijn lip bijten als ik zulks onzin hoor. Alsof ze zonder ooit in een auto gereden te hebben het Keizer Karelplein (Nijmegen) op rijden, zetten ze op aanraden van hun dealer een spuit aas in hun reet.
Beide is vragen om ongelukken.

Je kan er maar een vertrouwen en dat ben jezelf en de juiste info krijg je alleen van een bron die het kan onderbouwen zonder je leverancier te zijn.

En dan nog, winnie en primo zijn beide DHT. Maar dat had je kunnen weten als je zelf je kuurtje had samengesteld.

just my two cents

Terug
Naar boven