Fitness Seller

merkwaardig pc probleem

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
Het is weer zo ver, nu wel een erg raar probleem.
bij het opstarten krijg ik sinds gisteren deze melding:

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.
Detail: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.

Nu ben ik dus alle gegevens kwijt en hij onthoudt dus niks meer. Krijg zelfs een nieuwe rondleiding door windows XP en alle documenten etc. zijn weg. Het is alsof windows helemaal nieuw is geinstalleerd. Wat kan ik doen? Moet ik hem weer naar de zaak brengen en laten maken of is het iets simpels?

misschien kan je hier wat mee, geen idee of het werkt.

Een nieuwe gebruikersaccount maken
Ga als volgt te werk om een nieuwe gebruikersaccount te maken:
1. Start de computer in de veilige modus en start de computer vervolgens opnieuw op.
a. Druk na de POST (Power On Self Test) op de toets F8.
b. Gebruik in het Windows-menu Geavanceerde opties de pijltoetsen om Veilige modus te selecteren en druk vervolgens op ENTER.
c. Wanneer u wordt gevraagd het besturingssysteem te selecteren dat u wilt starten, selecteert u Windows XP <versie>, (waarbij <versie> de geïnstalleerde versie van Windows XP aangeeft) en drukt u op ENTER.
2. Meld u aan als Administrator.
a. Klik in het scherm 'Klik op uw gebruikersnaam om te beginnen' op Administrator.
b. Typ het beheerderswachtwoord en druk op ENTER.

Opmerking In sommige gevallen wordt een leeg wachtwoord gebruikt als beheerderswachtwoord. In dat geval typt u geen wachtwoord voordat u op ENTER drukt.
3. Klik in het Configuratiescherm op Gebruikersaccounts.
4. Maak een nieuwe gebruikersaccount. Windows maakt een nieuwe map voor de account in de map Documents and Settings.
5. Sluit het hulpprogramma Gebruikersaccounts af en start de computer opnieuw op.

Foutbericht: 'Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden'

Probeer bovenstaand inderdaad even eerst :)

Mocht het probleem aanhouden zal ik je proberen te helpen :)

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt ik zal het de volgende keer dat ik hem opstart doen. Laat hem nu maar de hele dag aan. En anders vraag ik hiekie nog even voor hulp, moet je wel online komen kerel;)

ik heb een nieuwe account gemaakt en hij onthoudt nu wel mijn veranderingen weer volgens mij.
Mijn oude bestanden kan ik nu niet meer terug krijgen? Dat zou erg zonde zijn, zit veel schoolwerk in.

staan deze in "Mijn Documenten"? controleer even alle gebruikers bij C:\Documents & Settings

elke gebruiker heeft een map "mijn documenten" als ik me niet vergis

staan deze in "Mijn Documenten"? controleer even alle gebruikers bij C:\Documents & Settings

elke gebruiker heeft een map "mijn documenten" als ik me niet vergis

ja daar staan/ stonden ze. Het enige wat mijn oude account had onthouden was bearshare en microsoft office de rest is alles weg.
Maar goed als mijn nieuwe account nu maar alles weer onthoudt. Kan ik weer met een schone lei beginnen:(

Terug
Naar boven