MuscleMeat

Met een humvee door de straten van Irak

Kickuh hij pakt zelfs een bus

cool, ik wil ook een humvee :D

Hoe word ik vriendjes met de bevolking?

Of hebben ze in de humvee fabriek de claxon nog niet uitgevonden?

Volgens mij zit Bush zelf achter het stuur.
Get the **** outta my way, I'm the president

hahaha starks al die irakezen in de ziektewet met wiphless:D

Wat een volk zeg. Ik begin van de ene kant wel te begrijpen waarom er aanslagen worden gepleegd op Amerka.

Misschien begrijpelijk dat de Amerikanen het risico van een aanslag tot een minimum willen beperken, maar minstens net zo begrijpelijk dat de Irakezen een teringhekel aan ze hebben.

Ja, ik denk dat dit de achterliggende gedachte is, maar het gebruik van een claxon is toch niet echt moeilijk ;) .

Ik hoor voortdurend door het hele filmpje heen dezelfde claxon, dus dat moet die van de hummer wel zijn....

volgens mij hoor je die claxon continu?

hm, lekker je weet niet wat eraan vooraf is gegaan natuurlijk, maar dit lijkt me nou niet echt de manier om vrienden te worden met de locale bevolking, ik zou het iig niet waarderen als er een of andere idioot mijn auto een beetje gaat rammen.

volgens mij hoor je die claxon continu?

Precies, maar dat is in dit soort delen van de wereld niet ongewoon hoor, inhalen (links of rechtsom, of er tussendoor) gaat altijd gepaard met flink wat getoeter haha.

Strak filmpje, wordt misschien eens tijd om ook een bullbar voor op de auto te monteren. :D

haha die traktor op het einde :D

Niet zo raar toch. Die auto's zijn toch al verrot en het is geen Nederland waar iemand een week ligt te janken om een kras op zijn lak.

Terug
Naar boven