Fitness Seller

Met welke auto rijden jullie?

s6mxav.jpg

audi a4 2.0 tdi 16v
2009 - full option

Knap dat jij als 21-jarige jezelf al zo'n auto kunt veroorloven...

Honda Civic 2006

2.2ctdi (of één of andere lettercombinatie :p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BMW 318 van me broer
Seicento van me mams
Clio van me pa

kan ze zovaak gebruiken, dat ik me fiets niet eens meer gebruik hehe

Die auto zal wel van paps of mams zijn..

@ Robke78, erg mooie auto! Zit te twijfelen aan het feit of dat straks mijn eerste auto gaat worden. Ik vind hem namelijk erg mooi en daarnaast levert die Civic ook nog eens goede prestaties! :cool: Hoe bevalt hij jou verder? :p

On-topic, al jaren mijn rijbewijs, maar dus nog geen eigen auto.. Dat wordt dus de auto van één van mijn ouders pakken.. :o

Meestal is het de Citroën C3:

214857.jpg

Alleen zitten er bij die van mijn ma dan spaak-velgen onder.. :o

Soms pak ik de Citroën C5 (onderstaande plaatje, alleen dan in het zwart..)

214861.jpg

In de zomer pak ik dan ook nog wel eens de Golf 1 (cabrio):

cabriolet.jpg

Renault Clio RS 172 uit 2001.
Al denk ik erover iets zuinigers te kopen, het kan allemaal maar net als arme student >.<

Kheb een tijdje met mijn Rover2.14i Rondgeregen maar helaas moeten verkopen! Nu Jat ik altijd de auto van me pa! Een zilverblauwe Ford Focus!

Vroeger BMW Z3 M roadster zie pic.

Nu Cooper S johncooper works editie.(is te koop trouwens) zie pic

In bestelling BMW Z4 M roadster

Laatst bewerkt:
Binne 6 maande :rolleyes: Is dat voor jou nog zeer lang weg?

Bedoel je nou of ik 6 maanden ver weg vind (nee...) of dat mijn eerste auto nog ver weg is? :scratch:

Een eigen auto hoef ik nog niet, niet echt nodig en ik ben geen pauper ofzo die er eentje wilt gewoon om eentje te hebben.

Ik heb geen auto en geen rijbewijs.
Ik ben bang dat ik dan zeer lui ga worden

Maar ik ben geen rijbewijs nodig.

afdankertje van de pap..

Volvo 850i 2.5 V5 ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is geen V5:(....is een lijn 5, 20klepper.
Prima wagen btw, kan je nog leuke vermogens mee behalen (vooral de R is vet)
dat zeker!!!

http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/01/politie-duwt-ferrari-de-vangrail-in
Ferrari%20F360%20politie%20crash.jpg

Al is een Ferrai 360 Modena nog zo snel, een Zweedse politie Volvo achterhaalt haar wel. De Zweedse IT-consultant (boefjes zijn dat) Bo-Göran Sederlin schreef zijn 360 Modena af, maar liep zelf niets op. Het verhaal achter de crash is bijzonder. De Zweed werd achtervolgd door een gele Volvo 850, waarvan hij niet vermoedde dat het een politie auto was. Hij dacht dat het een carjacker was en dus ging hij er vandoor. De politie Volvo zette de achtervolging in, waarna Bo-Göran met snelheden tot 300 km/u probeerde te ontkomen. Dat lukte bijna, maar op een gegeven moment probeerde de politieagent de Ferrari van de weg te drukken. Daarbij raakte de politie Volvo de achterkant van de Ferrari, waardoor deze spinnend in de vangrail klapte. Voor deze actie zal de betrokken agent zich tegenover de rechter moeten verantwoorden.
Saillant detail is dat Bo-Göran gekeerd was op de snelweg nadat hij een blokkade van politieauto’s tegenkwam. Toen hij spookrijdend weg probeerde te komen, werd hij van de weg geramd.

:D

Al is een Ferrai 360 Modena nog zo snel, een Zweedse politie Volvo achterhaalt haar wel. De Zweedse IT-consultant (boefjes zijn dat) Bo-Göran Sederlin schreef zijn 360 Modena af, maar liep zelf niets op. Het verhaal achter de crash is bijzonder. De Zweed werd achtervolgd door een gele Volvo 850, waarvan hij niet vermoedde dat het een politie auto was. Hij dacht dat het een carjacker was en dus ging hij er vandoor. De politie Volvo zette de achtervolging in, waarna Bo-Göran met snelheden tot 300 km/u probeerde te ontkomen. Dat lukte bijna, maar op een gegeven moment probeerde de politieagent de Ferrari van de weg te drukken. Daarbij raakte de politie Volvo de achterkant van de Ferrari, waardoor deze spinnend in de vangrail klapte. Voor deze actie zal de betrokken agent zich tegenover de rechter moeten verantwoorden.
Saillant detail is dat Bo-Göran gekeerd was op de snelweg nadat hij een blokkade van politieauto’s tegenkwam. Toen hij spookrijdend weg probeerde te komen, werd hij van de weg geramd.

:D

Laat het maar niet aan Koos Spee zien... :eek:

Laat het maar niet aan Koos Spee zien... :eek:

Koos Spee is een heilige geloof ik.....of beter gezegt, Koos vind dat zelf.

Ik zijn preken komt geen enkel begrip naar voren van praktijk situaties, alleen maar mooi theoretisch dom geouwehoer.

Ooww, shit, ontopic!

een carjacker ..

hm das wel goede smoes :D

ff wijziging

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven