AndroidHealthClinic

methandrostenolone inject.

mos

Cool Novice
Waardering
0
Beste mensen,

ik heb deze week methandrostenolone inject van General Supplements binnen gekregen.

het is een vial van 50mg/ml methandrostenolone, totale inhoud 20 ml.
(lot. 82711)

Dit is de eerste keer dat ik iets tegenkom van een underground lab (tenminste, dit neem ik aan vanwege het slordige label wat erop zit en het ontbreken van enig soort info ...)

Nu is er mij verteld dat je dagelijks dit spul moet injecteren.
opzich geen probleem met injecties... maar dagelijks!?...

vraag 1: is het correct dat je dit dagelijks moet injecteren?

Nu het volgende...

In de vial drijft een "brokstuk" in de olie...
Het is een stukje glas, plastic of misschien een kristal of iets dergelijks...
Het is het formaat van 1/4 suikerklont...

Ik vraag me terdege af wat erin drijft... of dit vaker voorkomt en wat ik nu met deze shit moet...

Wegdonderen komt in me op aangezien er een brok "glas" in mijn "steriele" olie drijft...

Vraag 2: iemand bekend met dit spul? is 't brokstuk "normaal"? of is het nu waardeloos??

Heel erg bedankt voor het plaatsen van een antwoord.

Probeer de vial te verwarmen kijk of het brokstuk dan wel weggaat, kan zijn dat de actieve stof nog niet goed is opgelost in de vloeistof.

Dit is de vloeibare versie van D-Bol dus is het vereist om elke dag te injecteren vanwege de halfwaardetijd.

Probeer de vial te verwarmen kijk of het brokstuk dan wel weggaat, kan zijn dat de actieve stof nog niet goed is opgelost in de vloeistof.

Dit is de vloeibare versie van dianabol dus is het vereist om elke dag te injecteren vanwege de halfwaardetijd.

idd lijkt me niet mogelijk dat van een merk als gs er zomaar een stuk glas of plastik ronddrijft...

wss wel gekristaliseerd door de koude temperatuur...

Dbol schijnt oraal beter te werken dan injects. In hoeverre dit waar is weet ik niet. Ook kan ik dat stuk ff niet vinden.

Wrom haal je iets waar je niets over weet? Naar mijn mening heb je de meest onzinnige aas in huis gehaald. Ik zou het teruggeven.

Wat is je doelstelling met kuren?

dianabol schijnt oraal beter te werken dan injects. In hoeverre dit waar is weet ik niet. Ook kan ik dat stuk ff niet vinden.

Wrom haal je iets waar je niets over weet? Naar mijn mening heb je de meest onzinnige aas in huis gehaald. Ik zou het teruggeven.

Wat is je doelstelling met kuren?

Door de alkalysatie worden de igf waardes verhoogt, dus daarom werkt het waarschijnlijk beter.

Dat kristalletje is een stukje methanrostenolone, als je het opwarmt zal het weer vermengen met de vloeistof.

• Topic Starter Topic Starter
ok, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!

Nu het volgende, hoe raden jullie mij aan het te verwarmen?

En daarnaast, zelfs al zou ik dagelijks injectieplek wisselen (glut, quad, delt) dan nog denk ik dat ik uiteindelijk overal beurs zal zijn...

Hoelang hou je dagelijks intramusculair prikken vol?

Ter verduidelijking mijn kuur.

12 weken 400 deca, 500 sust (m.a.w. 2 injecties / wk)
6 weken 40 mg dianabol (ik heb ipv orals nu inject verkregen waardoor ik dagelijks moet injecteren).

dan nakuur hcg/ nolvadex

Wederom bedankt!

je kan dat spul ook in je drankje doen als je niet wilt prikken bro..verwarmen op 100 graden in de oven voor 15 minuten..

@ Dutch windmill

Bij het drinken, moet ik dan dezelfde hoeveelheid aanhouden als ik injecteer??

En kan bij het verwarmen de ampul het aan?

Bedankt voor het antwoord!

ja hoor de vial kand at best aan..tsja theoretisch zou je iets meer moeten nemen omdat er een gedeelte in de lever verloren gaat..
succes ermee!

bedankt... vanavond gaat de oven aan!

mzl.

die dbol is toch ester loos? dan zou je m toch ook kunnen zetten met een slinnaaldje? of is de olie daar te dik voor. met slin naaldjes ed zetten is lekker!!!!!!!!!!!

die dianabol is toch ester loos? dan zou je m toch ook kunnen zetten met een slinnaaldje? of is de olie daar te dik voor. met slin naaldjes ed zetten is lekker!!!!!!!!!!!

Ho... wacht even... als ik het met een slin naaldje zou doen (insuline naald) dan ben ik subcutaan aan het injecteren i.p.v. intramusculair....

Hoe zit dit? of mis ik nu iets... dit is de eerste keer dat ik iemand tegenkom die stelt in vet te injecteren...

kijk... het dagelijks injecteren wordt met een slinnaald een stuk prettiger...
(kan er ook gezet worden in de buik, etc.)

???

Met een insulinenaald hoef je niet perse subq te prikken, op je armen(bicep,tricep) heb je echt niet zoveel vet of iniedergeval dat hoor je niet te hebben. Dus dan is het alsnog intramusculair.

zal wel een tijd komen dat 't beter in de vial wordt verwerkt, en dat het niet persé elke dag hoeft. dan maar me lever.

Terug
Naar boven