Fitness Seller

methandrostenolone inject.

Klopt, omdat als je vloeistof oraal inneemt het werkende bestanddeel minder wordt afgebroken dan als je injecteert.

Nee, dit is niet correct!
Bij orale inname, word er door de lever een groot gedeelte van de werkzame-stof afgebroken..
Bij de Injecteren gaat er veel minder verloren, het hoeft immers niet door het darm-kanaal en de lever, maar het word direct opgenomen door het lichaam (spieren)!

Maar het voordeel (wat ook een nadeel kan zijn), is dat Dbol oraal (pil), door de lever word afgebroken, hierdoor gaat je lever de IGF levels iets verhogen.
De verhoogde IGF levels zorgen uiteraard op hun beurt weer voor voordelen betreft spiergroei.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de vial in de oven gezet en inderdaad, het kristal loste op...

(bedankt voor de tip Dutch Windmill)

Nu denk ik dat ik het simpelweg ga drinken aangezien ik 2x in de week injecteren zat vind.

is er nog een vloeistof bij voorkeur om het in te nemen? en is dit spul wel ge-alcaliseerd zodat het een 2e pas door mijn lever maakt en ik niet voor niks mijn lever op zijn sodemieter geef?...

wederom bedankt voor het reageren!

Nu denk ik dat ik het simpelweg ga drinken aangezien ik 2x in de week injecteren zat vind.

is er nog een vloeistof bij voorkeur om het in te nemen? en is dit spul wel ge-alcaliseerd zodat het een 2e pas door mijn lever maakt en ik niet voor niks mijn lever op zijn sodemieter geef?...

als je het gaat drinken is het niets anders als een vloeibare dianabol pil dus lees je in in de DBOL materie en je weet 't.

Uhm.. Nee!

Waarschijnlijk is het niet gealkaliseerd, dit omdat het normaliter ingespoten word..
Maar wanneer het wel gealkaliseerd is, juist dan krijgt je lever een opdonder, dit omdat de alkalisatie bedoeld is, zodat het pilletje niet in je darmstelsel afgebroken word voordat het bij je lever aankomt.
Dus bij de inject-vorm van dbol, gaat er juist veel meer verloren(bij drinken), voordat het je lever bereikt, omdat deze waarschijnlijk niet gealkaliseerd is!

Beter injecteer je die zooi, anders had je beter pillen kunnen kopen!

Anatomie is neit het sterkste vak van ironmind maar wat ie bedoelt klopt wel! :)

shit......

dus drinken wordt niets...

Zijn er mensen die dagelijks intramusculair injecteren hebben gedaan... en wat zijn hun ervaringen???

Kan er niet doormiddel van een hogere dosering "om de dag" van worden gemaakt?

shit......

dus drinken wordt niets...

Zijn er mensen die dagelijks intramusculair injecteren hebben gedaan... en wat zijn hun ervaringen???

Kan er niet doormiddel van een hogere dosering "om de dag" van worden gemaakt?

loop niet zo te b**chen man. zet ed of ruil je shit om. dit slappe gelul word ik nie goed van

en pas je handtekening aan agressie, obsessie, progressie zou moeten worden: bang, banger, bangst

Zeer bruikbare reacties, bedankt...

:rolleyes:

tja...je weet alles toch al. je hebt alle bruikbare info reeds gekregen. als je niet ed durft te zetten, dan doe je t toch nie

Tja zoals Dennis het al zei. Alles is al gezegd. Ik krijg het idee dat je huiverig bent voor ED injects. Ruilen dan maar. Of opsturen naar mij ik zal er goed voor zorgen :D

jongens nou weer even aardig doen voor elkaar!

De vraag was eigenlijk of er mensen zijn hier die ervaring hebben met ed injecteren...... (en dan bedoel ik niet insuline of hgh met een slinnaald).

Het injecteren is niet een hobby van me... maar als het moet/kan... dan gaan we er uiteraard voor om elke dag i.m. te zetten...

Mijn idee is enkel dat elke dag voor 6 weken injecteren, inwendig littekenweefsel verzekerd is...

iemand positief of negatief ervaringen met e.d. zetten?

bedankt voor de feedback.

Niemand hier die elke dag intramusculair heeft geinjecteerd??

Geen personen die de naald er niet meer in kregen door het littekenweefsel?
Geen ervaringen te delen?

heel bijzonder...

Uhm.. Nee!

Waarschijnlijk is het niet gealkaliseerd, dit omdat het normaliter ingespoten word..
Bro 't blijft een 17AA aas... dus altijd belastend voor de lever....

oraal zou t 2x de lever passeren en I.M. 1x... beter voor de lever als je t injecteerd.. ook zou er minder mg worden afgebroken bij injectie...;) dus effectiever.... als dat nu zou opwegen tegenover de hogere stijging igf door orale inname dan is injecteren effectiever en veiliger......

d/bol op oliebasis gaat niet geheel goed door een slinnaaldje mist er Ethyl olaete is gebruikt.. dan is het waarschijnlijk ook geheel pijnloos.. dus met een goede d-bol inject zouden dagelijkse injecties beter en pijnloos kunnen zijn en ook minder belastend voor de lever...

d/bol op oliebasis gaat niet geheel goed door een slinnaaldje mist er Ethyl olaete is gebruikt.. dan is het waarschijnlijk ook geheel pijnloos.. dus met een goede dianabol inject zouden dagelijkse injecties beter en pijnloos kunnen zijn en ook minder belastend voor de lever...

Dan ga ik dat even checken...
Bedankt voor de input!!!

Terug
Naar boven