Met een insulinenaald hoef je niet perse subq te prikken, op je armen(bicep,tricep) heb je echt niet zoveel vet of iniedergeval dat hoor je niet te hebben. Dus dan is het alsnog intramusculair.
precies, ook met slin naaldjes kun je im zetten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een insulinenaald hoef je niet perse subq te prikken, op je armen(bicep,tricep) heb je echt niet zoveel vet of iniedergeval dat hoor je niet te hebben. Dus dan is het alsnog intramusculair.
Klopt, omdat als je vloeistof oraal inneemt het werkende bestanddeel minder wordt afgebroken dan als je injecteert.
ik heb de vial in de oven gezet en inderdaad, het kristal loste op...
(bedankt voor de tip Dutch Windmill)
Nu denk ik dat ik het simpelweg ga drinken aangezien ik 2x in de week injecteren zat vind.
is er nog een vloeistof bij voorkeur om het in te nemen? en is dit spul wel ge-alcaliseerd zodat het een 2e pas door mijn lever maakt en ik niet voor niks mijn lever op zijn sodemieter geef?...
wederom bedankt voor het reageren!
ik heb de vial in de oven gezet en inderdaad, het kristal loste op...
(bedankt voor de tip Dutch Windmill)
Nu denk ik dat ik het simpelweg ga drinken aangezien ik 2x in de week injecteren zat vind.
is er nog een vloeistof bij voorkeur om het in te nemen? en is dit spul wel ge-alcaliseerd zodat het een 2e pas door mijn lever maakt en ik niet voor niks mijn lever op zijn sodemieter geef?...
wederom bedankt voor het reageren!
shit......
dus drinken wordt niets...
Zijn er mensen die dagelijks intramusculair injecteren hebben gedaan... en wat zijn hun ervaringen
Kan er niet doormiddel van een hogere dosering "om de dag" van worden gemaakt?
Bro 't blijft een 17AA aas... dus altijd belastend voor de lever....Uhm.. Nee!
Waarschijnlijk is het niet gealkaliseerd, dit omdat het normaliter ingespoten word..
dus effectiever.... als dat nu zou opwegen tegenover de hogere stijging igf door orale inname dan is injecteren effectiever en veiliger...... d/bol op oliebasis gaat niet geheel goed door een slinnaaldje mist er Ethyl olaete is gebruikt.. dan is het waarschijnlijk ook geheel pijnloos.. dus met een goede dianabol inject zouden dagelijkse injecties beter en pijnloos kunnen zijn en ook minder belastend voor de lever...