XXL Nutrition

Methandrostonolone van Generic Supplements.....help!

841207

Novice
Waardering
0
Ik heb net vandaag een dianabol van GS gekregen...100 tab 10 mg.
omdat ik nog niet eerder dit soort spul gehad heb heb ik een paar vraagjes en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.

1. wat zijn jullie ervaringen ermee, ik lees namelijk verschillende reacties.
2. Volgens mijn "leverancier" moet je het een maandje gebruiken en ben je geen nakuur nodig, klopt dit?
3. hij gaf me het volgende schema.

week 1: elke dag 1 tab
week 2: elke dag 2 tabs
week 3: elke dag 3 tabs
week 4: elke dag 4 tabs
Is dit verstandig? ik hou er dan wel 30 over.

4. Hoevaak kun je dit product gebruiken?
5. ik verhuis binnenkort voor half jaartje naar tenerife, kan ik zonder problemen dianabol meenemen om daar te gebruiken zonder gepakt te worden op schiphol?

bvd:)

30mg per dag pakken non stop en klaar ben je ;)

op en afbouwen is FOUT! je zou voor een 1e keer wel op kunnen bouwen in 3 dagen naar 30mg maar alleen om te kijken hoe je reageert op de stof.

hardgainers zei:
30mg per dag pakken non stop en klaar ben je ;)

op en afbouwen is FOUT! je zou voor een 1e keer wel op kunnen bouwen in 3 dagen naar 30mg maar alleen om te kijken hoe je reageert op de stof.

en wat mijn vriend hg zeker er bij wou zeggen maar ff vergat is dat een nakuur wel degelijk nodig is, scoor ff een doosje clomid voor erna en klaar.

Met bovenstaande posts eens.

younggod zei:
en wat mijn vriend hg zeker er bij wou zeggen maar ff vergat is dat een nakuur wel degelijk nodig is, scoor ff een doosje clomid voor erna en klaar.

;) je moet niet teveel vertellen want voordat je het weet halen ze ons in :D

Het meeste is al tegen je gezegd Bro. Je moet je afvragen of het meesmokkelen van een potje Dbol van 50 euro de moeite waard is. Je moet ook niet meer naar je dealer luisteren want mensen met dat soort adviezen geeft het wereldje een slechte naam. Gewoon een nakuur nemen

841207 zei:
Ik heb net vandaag een dianabol van GS gekregen...100 tab 10 mg.
omdat ik nog niet eerder dit soort spul gehad heb heb ik een paar vraagjes en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.

1. wat zijn jullie ervaringen ermee, ik lees namelijk verschillende reacties.
2. Volgens mijn "leverancier" moet je het een maandje gebruiken en ben je geen nakuur nodig, klopt dit?
3. hij gaf me het volgende schema.

week 1: elke dag 1 tab
week 2: elke dag 2 tabs
week 3: elke dag 3 tabs
week 4: elke dag 4 tabs
Is dit verstandig? ik hou er dan wel 30 over.

4. Hoevaak kun je dit product gebruiken?
5. ik verhuis binnenkort voor half jaartje naar tenerife, kan ik zonder problemen dianabol meenemen om daar te gebruiken zonder gepakt te worden op schiphol?

bvd:)

ik vind t lekker spul hoor , zekker voor ff een voorzetje te geven :D

• Topic Starter Topic Starter
30 mg.. per dag en dan na 4 weken stoppen?

841207 zei:
30 mg.. per dag en dan na 4 weken stoppen?

gewoon opmaken die handel. kom je op +- 5 weken uit. dan 24 dagen 1 tab clomid per dag..

maar met een beetje zoekwerk had je dit al geweten, waarom neem je niet een goede kuur als je toch met test wil beginnen?

@hardgainers, de meeste hebben denk ik wel wat meer nodig dan een potje dboll om jou te evenaren ;)

Terug
Naar boven