MuscleMeat

Metro boete

• Topic Starter Topic Starter
jammer voor jou. maar waar blijf je als je geen grenzen meer trekt?

Ik word persoonlijk ook een btje schijtziek van al dat gezeur op het gezag. Enerzijds zeikt iedereen dat er gebrek aan is, anderzijds wordt er over regels gezeurd. Tsja, wat wil je dan?
Was niet persoonlijk voor jou bedoeld Johny, maar was even de frustratie hè :)

maar ff persoonlijk dan: jah mijn dag zou ook verdoet zijn, maar ik zou dus voornamelijk kwaad op mezelf zijn.

boogie zei:
jammer voor jou. maar waar blijf je als je geen grenzen meer trekt?

Ik word persoonlijk ook een btje schijtziek van al dat gezeur op het gezag. Enerzijds zeikt iedereen dat er gebrek aan is, anderzijds wordt er over regels gezeurd. Tsja, wat wil je dan?
Was niet persoonlijk voor jou bedoeld Johny, maar was even de frustratie hè :)

maar ff persoonlijk dan: jah mijn dag zou ook verdoet zijn, maar ik zou dus voornamelijk kwaad op mezelf zijn.

Bannen die gast!!! :p

U kan niet eens geld neerleggen voor een nietige boete?

Heren... Arbeider alarm..... Tsssk.

heheh hier in Rotterdam controleren ze de laatste tijd echt gruwelijk vaak in de metro

dream warrior zei:
dit zullen er weinig zijn denk ik want de meesten doen allemaal aan machtsmisbruik,lang leve de eigen auto

Mwa vind ik ook weer niet. Week voor de OV ingangsdatum had ik dus introductie van school, dus ik kaartje gekocht naar Eindhoven CS. Mét korting, want ik het me OV al het ging alleen pas in september in.

Maargoed normaal geld het ook in de vakantie dus ik dacht dat dat nu ook wel zo zou zijn, maar nee dus, vanáf één september :headbang:

Maja, krijg je aantekening op je kaartje dat je een waarschuwing hebt en een nieuw kaartje terug moet kopen. Nog net geen boete dus maar op die manier wel een verplichting een extra enkeltje terug te nemen. :tomato:

ik zat laatst met een maat in de metro en hij zat met zn voeten op het bankje voor hem. stapt de controle in, met een aantal politieagenten natuurlijk. zo'n mokkel wordt gecontroleerd maar kijkt ff heel lief en zegt dat ze dr de volgende halte al uit moet (ze had geen plaatsbewijs)... 'ok' zegt de conducteur, 'maar volgende keer wel een kaartje kopen' waarop mn maat een boete krijgt van zo'n dappere agent omdat ie zn voeten op het bankje had toen ze binnenkwamen. beetje meten met 2 maten he :mad:

Ik heb er ook een schurfthekel aan als mensen met hun voeten op een bankje zitten. Waar is dat voor nodig?

Hoe dan ook dat wijf had ook een boete moeten krijgen

jamesz zei:
ik zat laatst met een maat in de metro en hij zat met zn voeten op het bankje voor hem. stapt de controle in, met een aantal politieagenten natuurlijk. zo'n mokkel wordt gecontroleerd maar kijkt ff heel lief en zegt dat ze dr de volgende halte al uit moet (ze had geen plaatsbewijs)... 'ok' zegt de conducteur, 'maar volgende keer wel een kaartje kopen' waarop mn maat een boete krijgt van zo'n dappere agent omdat ie zn voeten op het bankje had toen ze binnenkwamen. beetje meten met 2 maten he :mad:

had ie eigenlijk moeten zeggen van 'als ik de volgende keer een jurk aan doe en wat makeup kom ik er ook zonder boete vanaf zeker'

Man-Mountain zei:
heheh hier in Rotterdam controleren ze de laatste tijd echt gruwelijk vaak in de metro

Idd. Ben laatst nog gecontroleerd maar ik had verkeerd gestempeld. Ik kreeg alleen een waarschuwing gelukkig :cool: Ik let er nu wel beter op, maar een boete blijft lullig en is zonde van het geld.

Man-Mountain zei:
had ie eigenlijk moeten zeggen van 'als ik de volgende keer een jurk aan doe en wat makeup kom ik er ook zonder boete vanaf zeker'

nou.... daar moet je dan wel wat voor doen :o

Trouwens laatst wel gepakt op roken in de trein, maar geen boete, bestaan dus ook lieve conducteurs :heart:

Ik ga iedere vrijdag naar nieuwegein vanuit someren. Dan moet ik dus eerst 7strippen dokken (wel met korting strippenkaart) voor naar eindhoven, en dan een enkeltje naar utrecht vanaf eindhoven. M'n ov gaat ook pas van 12:00 in op vrijdag. Weekend ov sux, maarja, doordeweeks heb ik em niet nodig. Ik ben al verschillende keren wel gecontroleerd. Kan moeilijk om 10:00 @ vrijdag bij de bus staan met een weekend ov he :|

Ik zit eraan te denken om 'em te gaan faken. Aangezien ze me nooit vragen hem uit m'n portemonnee te halen (hij zit achter van dat zwarte gaas, dus je ziet alleen de kleur en een stukje pasfoto, erg onduidelijk allemaal). Maarja.. je zult net zien dat ze me dan pakken, is altijd. Weet ik nu al, als ik dat ga faken vragen ze me de volgende keer van: laat hem eens goed zien?

lol ja dat viel mij ook op, ze kijken zelfs niet naar de pasfoto, heb vaak genoeg als ik met een vriend in de trein zit dat we ff de OV's omwisselen om te kijken of ze het zien, maar tot nu toe hebben ze er nooit iets van gezegd :)

Je kan het proberen, mocht ie het vragen dan lul je je gewoon eruit door te zeggen van "euh ja dat gaat niet" ofzo, en desnoods peer je 'm gewoon snel de bus uit :p Kan ie je niets maken.

ik zat laatst met een maat in de metro en hij zat met zn voeten op het bankje voor hem. stapt de controle in, met een aantal politieagenten natuurlijk. zo'n mokkel wordt gecontroleerd maar kijkt ff heel lief en zegt dat ze dr de volgende halte al uit moet (ze had geen plaatsbewijs)... 'ok' zegt de conducteur, 'maar volgende keer wel een kaartje kopen' waarop mn maat een boete krijgt van zo'n dappere agent omdat ie zn voeten op het bankje had toen ze binnenkwamen. beetje meten met 2 maten he.

Daar kan ik me echt kapot aan ergeren van die huppelk*tjes die even een conducteur lief aankijken en alles is goed.
Maar je voeten op de bank, vind ik ook niks.
Waar ik me ook kapot aan kan ergeren, Afrikanen die gecontroleerd worden door een Surinamer en hem dan uitschelden voor een racist omdat ze geen kaartje hebben.

Of LPF ers die een engelse toerist [ een n*ger] zien roken van zo'n 10 meter afstand en dan duidelijk maken dat er alleen gerookt mag worden bij de rookpalen.
Maar dan leuk de volgende keer dat je ze ziet een blondje vuur geven en dan naast hun gaan roken.
De rookpaal is dan 20 meter er vandaan.

regels zijn regels, maar het is idd irritant

irritant zeg

Terug
Naar boven