- Waardering
- 1
Frenkpie zei:wat bedraagd de boete?
Toch klote voor je Jan. Ze hadden je imo ook gewoon een waarschuwing kunnen geven, maarja.
30 euro. Valt best mee maar het gaat om het principe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:wat bedraagd de boete?
Toch klote voor je Jan. Ze hadden je imo ook gewoon een waarschuwing kunnen geven, maarja.

30 euro is een hoop whey.Johny zei:30 euro. Valt best mee maar het gaat om het principe![]()

boogie zei:jammer voor jou. maar waar blijf je als je geen grenzen meer trekt?
Ik word persoonlijk ook een btje schijtziek van al dat gezeur op het gezag. Enerzijds zeikt iedereen dat er gebrek aan is, anderzijds wordt er over regels gezeurd. Tsja, wat wil je dan?
Was niet persoonlijk voor jou bedoeld Johny, maar was even de frustratie hè
maar ff persoonlijk dan: jah mijn dag zou ook verdoet zijn, maar ik zou dus voornamelijk kwaad op mezelf zijn.

dream warrior zei:dit zullen er weinig zijn denk ik want de meesten doen allemaal aan machtsmisbruik,lang leve de eigen auto

jamesz zei:ik zat laatst met een maat in de metro en hij zat met zn voeten op het bankje voor hem. stapt de controle in, met een aantal politieagenten natuurlijk. zo'n mokkel wordt gecontroleerd maar kijkt ff heel lief en zegt dat ze dr de volgende halte al uit moet (ze had geen plaatsbewijs)... 'ok' zegt de conducteur, 'maar volgende keer wel een kaartje kopen' waarop mn maat een boete krijgt van zo'n dappere agent omdat ie zn voeten op het bankje had toen ze binnenkwamen. beetje meten met 2 maten he![]()
Man-Mountain zei:heheh hier in Rotterdam controleren ze de laatste tijd echt gruwelijk vaak in de metro
Ik let er nu wel beter op, maar een boete blijft lullig en is zonde van het geld.Man-Mountain zei:had ie eigenlijk moeten zeggen van 'als ik de volgende keer een jurk aan doe en wat makeup kom ik er ook zonder boete vanaf zeker'

STFU, Studenten zijn arm.. vooral bodybuildende studentenVar zei:U kan niet eens geld neerleggen voor een nietige boete?
Heren... Arbeider alarm..... Tsssk.

Kan ie je niets maken.ik zat laatst met een maat in de metro en hij zat met zn voeten op het bankje voor hem. stapt de controle in, met een aantal politieagenten natuurlijk. zo'n mokkel wordt gecontroleerd maar kijkt ff heel lief en zegt dat ze dr de volgende halte al uit moet (ze had geen plaatsbewijs)... 'ok' zegt de conducteur, 'maar volgende keer wel een kaartje kopen' waarop mn maat een boete krijgt van zo'n dappere agent omdat ie zn voeten op het bankje had toen ze binnenkwamen. beetje meten met 2 maten he.