MuscleMeat

Mg in Ml

Bezoekers in dit topic

In TS zijn verdediging, op 't doosje paracetamol staat nog wel hoeveel mg woktablet bevat. Waarschijnlijk omdat er ooit een debiel het hele pakje heeft leeggegeten onder 't mom van "ik dacht dat alles tezamen 500 mg was". Wrs 1 van de voorouders van TS.
Op het doosje van Test staat het ook vermeld. als hij het nog niet heeft gekocht staat het ook op Google. Maar ja, hij zal het nu wel weten.
Misschien krijgt ie er wel 10ml spuiten bij :D
 
Laatst bewerkt:
Als je dit niet eens snapt dan zou ik niet gaan kuren.
Waarschijnlijk is je shape ook niet optimaal om iets te gebruiken. Denk aan je gezondheid.

Tevens 1x pw prikken is echt vragen voor problemen, maar doe je ding. 🤝
Beter advies kan er niet gegeven worden hier.
 
het is duidelijk
 

Als er 500mg op je paracetamol staat, zal dat op alle 20 stuks tegelijk zijn ?

cGc
Nee, standaardafwijking ;).


Voor TS; hier een simpele volume:

Gewenste hoeveelheid in mg / concentratie vial in mg/ml = het aantal ml dat je wilt injecteren.

Dus, je zegt concentratie is 250mg / 10ml
Dat is 25 mg per ml.

Je gewenste hoeveelheid is 500 mg.

Voer in in formule;
500/25 = 20 ml per week.

Verdeelt over 2 dagen = 10 ml per dag.

Is de concentratie 250 mg per 10 ml? Of 250mg per ml en je vial is 10 ml?

Welke concentratie staat er op je vial?


*Geschreven door iemand die nog nooit AAS heeft gebruikt maar blijkbaar niet compleet achterlijk is.
 
Nee, standaardafwijking ;).


Voor TS; hier een simpele volume:

Gewenste hoeveelheid in mg / concentratie vial in mg/ml = het aantal ml dat je wilt injecteren.

Dus, je zegt concentratie is 250mg / 10ml
Dat is 25 mg per ml.

Je gewenste hoeveelheid is 500 mg.

Voer in in formule;
500/25 = 20 ml per week.

Verdeelt over 2 dagen = 10 ml per dag.

Is de concentratie 250 mg per 10 ml? Of 250mg per ml en je vial is 10 ml?

Welke concentratie staat er op je vial?


*Geschreven door iemand die nog nooit AAS heeft gebruikt maar blijkbaar niet compleet achterlijk is.
Nou, om ff terug te komen over dat laatste zinnetje hé..
 
Ik ga gewoon 2x per week injecteren 1ml per keer test-e en daar vul ik Boldenone 1ml per keer aan toe aangezien het beide olie basis is
 
Ik ga gewoon 2x per week injecteren 1ml per keer test-e en daar vul ik Boldenone 1ml per keer aan toe aangezien het beide olie basis is
Hoe is je shape, voeding en training. Als dit niet optimaal is ga je niks bereiken met gear als alleen gezondheidsklachten.
 
Voedings schema voor bulken 4000kcal/4500kcal

Training schema is goed

12% vet zit lekker in m`n vel !
 
Voedings schema voor bulken 4000kcal/4500kcal

Training schema is goed

12% vet zit lekker in m`n vel !
Zou het niet slimmer zijn om eerst nog wat te cutten voor je een bulk begint?
 
Voedings schema voor bulken 4000kcal/4500kcal

Training schema is goed

12% vet zit lekker in m`n vel !
Klinkt als een goede basis voor een succesvolle kuur, goede voorbereiding ook dus goed bezig . Veel succes en veel gains gewenst.
 
Ik ga gewoon 2x per week injecteren 1ml per keer test-e en daar vul ik Boldenone 1ml per keer aan toe aangezien het beide olie basis is
als 1e injectkuur pak je beter alleen testosteron. 6 weken 375mg ew, .8ml optrekken, ma-do prikken. week 7-16 500mg 2x 1ml prikken.
als je winstrol wil nemen, wat ik zonde vind, dan de 1e 6 weken gewoon 1x innemen in de ochtend of 2u voor je training.
 
Back
Naar boven