MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Oh man, hier krijg je tranen van in de ogen. Zo'n troetelaapje wat van een kind is geweest :(

1405698578761_wps_4_epa04321134_Personal_belo.jpg

Oh man, hier krijg je tranen van in de ogen. Zo'n troetelaapje wat van een kind is geweest :(

1405698578761_wps_4_epa04321134_Personal_belo.jpg

Kijk dan maar niet op Liveleak dan. Ben niet snel geschokt maar die beelden van de brokstukken met daar tussen de lichamen van kinderen zijn behoorlijk schokkend. Op 1 foto zie je een kind nog vastgegespt zitten in zijn stoel.

Kijk dan maar niet op Liveleak dan. Ben niet snel geschokt maar die beelden van de brokstukken met daar tussen de lichamen van kinderen zijn behoorlijk schokkend. Op 1 foto zie je een kind nog vastgegespt zitten in zijn stoel.

Ja die beelden heb ik ook gezien. Verschrikkelijk.

Precies wat ik dacht. Ben ook niet meer zo snel shocked, maar die beelden op liveleak deden wel mijn maag omdraaien.

Verschrikkelijk om te zien, die link naar die video was toch ook geplaatst in dit topic ?

Volgens mij had ik die link hier gepost. Nog eens even terugkijken.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Was dit niet de link? (Oh man, waar ben ik mee bezig? Voel me zowat schuldig vanwege het bijna sensatie-achtige gehalte)

?i=0e5_1405626203

Ja haal die link dan ook weg

t*ring wat ziek....

''De pagina meldde oorspronkelijk dat het vliegtuig door Russische separatisten is neergeschoten''

t*ring ik zie dat die sjors ook weer op negeer kan...
heeft nog steeds geen vriend ?!

Zo opmerkelijk is dat niet. De autoriteiten doen niet anders.

Nou, ik probeer me gewoon voor te stellen hoe zoiets in zijn werk gaat als je middenin een onderzoek zit.
Word je dan als overheidsmedewerker gebeld? ' Ja hoi, Kaboemski hier. Die rotzakken zitten de wiki aan te passen, kun jij dat even corrigeren? Bedankt kameraad, doei. '

Je zou denken dat ze iets beters te doen hebben, maar wellicht is dat een beetje een overschatting mijnerzijds.

Ray, neem je medicijnen even

Nou, ik probeer me gewoon voor te stellen hoe zoiets in zijn werk gaat als je middenin een onderzoek zit.
Word je dan als overheidsmedewerker gebeld? ' Ja hoi, Kaboemski hier. Die rotzakken zitten de wiki aan te passen, kun jij dat even corrigeren? Bedankt kameraad, doei. '

Je zou denken dat ze iets beters te doen hebben, maar wellicht is dat een beetje een overschatting mijnerzijds.

Ray, neem je medicijnen even

Media is belangrijker dan het onderzoek.
Als je steeds hetzelfde blijft verkondigen, op elk mogelijk platform, dan zal dat ''de waarheid'' worden.

Krijg dit net door:

" Je ziet een filmpje van die onderzoekers die het gebied wel in mogen maar wel naar het bevel van de seperatisten luisteren want anders zullen ze het wel merken.
Bij grote wrakstukken mogen ze niet in de buurt komen.
Eentje deed dat wel en toen werd de hele bende direct weggestuurd.
En er is nu al duidelijk dat cruciaal bewijsmateriaal is weg gehaald......"

Gaat lekker daar dus.

Krijg dit net door:

Gaat lekker daar dus.
Edit dit filmpje: http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
Oud nieuws, het is nu ''open'' als het goed is:

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft Oekraïne en de rebellen opgeroepen om de OVSE-waarnemers toegang te geven tot de rampplek. En inderdaad journalisten ter plekke melden dat de waarnemers nu mondjesmaat toegang krijgen, al blijft het de vraag voor hoe lang,

Terug
Naar boven