XXL Nutrition

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Kheb in juli nog gevlogen met airasia, wel binnenlands vlucht.

I survived.

Karms voor iedereen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
Nee

Zelf hecht ik meer geloofwaardigheid aan Rusland dan de Verenigde naties (dat laatste is duidelijk deel van de NWO).

Lijkt erop nu o.a. Rusland weg probeert te kruipen van het westerse monopolistisch financieel systeem.
Maar volgens mij is elke overheid en autoriteit corrupt en niet betrouwbaar.

Beide kampen voeren propaganda, dusja wat is nu wel en niet waar. :rolleyes:

There are muliple sides to every story
And then there is the truth

Beide kampen voeren propaganda, dusja wat is nu wel en niet waar. :rolleyes:

There are muliple sides to every story
And then there is the truth

ben ik een domme jongen als ik zeg dat ik geeneens zin heb om me druk te maken over die dingen allemaal

daar word je toch depressief van

ik zal wel weer commentaar krijgen maar mijn eerste reactie in april was dat we nooit te horen krijgen wie het gedaan heeft en het de doofpot ingaat of doodbloed daar werd ik aardig op aangevallen

kan mij tot op vandaag niet aan de indruk onttrekken dat ik aardig gelijk ga krijgen

.

Laatst bewerkt:
Misschien moet Timmermans nog eens een melodramatische speech geven.

Misschien moet Timmermans nog eens een melodramatische speech geven.

Heel Nederland was zwaar geëmotioneerd door het ongeluk, prachtig hoe we samen de slachtoffers ontvingen door langs de snelweg filmpjes te maken en op youtube te plaatsen om ons medeleven te tonen.
De 28 herdenkingen met 1 minute stilten waren ook erg indrukwekkend.
En de speech die Timmermans namens ons Nederlanders maakte, emotioneerde me diep.
Het was een zware tijd voor ons Nederlanders maar ook de rest van Europa, maar we hebben ons er doorheen geworsteld met de solidariteit die we alle delen met elkaar.

tumblr_lgkzygh1ZR1qbqzvm.jpg

Laatst bewerkt:
17 July 2014, 20:01
Zullen wel veel vragen komen over het hoe en waarom er gewoon lijnvluchten over oorlogsgebied gaan waar al meerdere (leger) vliegtuigen zijn neergemaaid. Uiteraard mosterd na de maaltijd en je kunt ook niet alles voorzien dat is zeker.

Quote van mijzelf vrij snel na ongeluk.

http://www.nu.nl/politiek/3969096/overheid-kende-gevaren-oekraiens-luchtruim-ramp-mh17.html

De informatie die het kabinet voor de ramp met de vlucht MH17 had over de veiligheidssituatie van het Oekraïense luchtruim, leidde niet tot de conclusie dat er extra maatregelen getroffen moesten worden, zoals het op de hoogte stellen van de luchtvaartmaatschappijen.

Dus feitelijk wist men dat er gevaar was (oorlogsgebied) maar bleef men er gewoon vliegen. Een kind kan de was doen aangezien ik al meerdere keren in de week ervoor heb gelezen dat het in Oost Oekraine gevaarlijk was en talloze mensen die de ontwikkelingen hadden gevolgd. Vliegtuig is hoe triest ook per ongeluk neergeknald door rebellen omdat men niet verwacht had dat er een lief passagierstoestel in oorlogsgebied rond gaat wapperen en bekend was dat er voor iedereen gevaar was.

Zijn er trouwens al extra boycots ingevoerd tegen Rusland omdat Nederlandse veiligheidsdiensten de waarschuwingen van oorlogsgebied niet serieus namen ?

Al deze slachtoffers hadden voorkomen kunnen worden door goed ingrijpen, je gaat nu ook niet over Syrië vliegen ? Of een bustocht maken...

Idd erg stom dat overheden en de vliegmaatschappijen zoiets toelieten.

Vliegmaatschappijen doen het omdat ze goedkoper kunnen vliegen ipv omweg pakken.

En overheden wouden geen issue uitvinden.

Nu vliegen er wel gn vliegtuigen over oorlogsgebieden als ik het just heb, dus veranderingen zijn er wel.

Toch zou ik iedereen aanraden om na te gaan welke route je vluegtuig pakt, zekerste voort onzekere nomsayan

Realiteit is: het Westen voert momenteel oorlog tegen Rusland. Oekraïne is het slagveld, Oekraïense soldaten vechten voor het Westen en aan de andere zijde vechten Russische soldaten en separatisten.

Rusland bevoorraad hun soldaten en de separatisten en de VS denkt er aan Oekraïne wapens te sturen.

Beide zijdes willen de oorlog winnen zonder dat ze officieel in oorlog zijn en zonder dat de bevolking door heeft dat we eigenlijk in oorlog zijn. En beide zijden willen geen "echte" oorlog omdat niemand deze wint.

Terug
Naar boven