Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het nogsteeds een vage topic title; ding is toch niet vanuit AMS neergeschoten?
Vind het nogsteeds een vage topic title; ding is toch niet vanuit AMS neergeschoten?
Zelf hecht ik meer geloofwaardigheid aan Rusland dan de Verenigde naties (dat laatste is duidelijk deel van de NWO).
Zelf hecht ik meer geloofwaardigheid aan Rusland dan de Verenigde naties (dat laatste is duidelijk deel van de NWO).
Het gaat over het nieuws http://www.france24.com/en/20140723-flight-mh17-us-intelligence-ukraine-russia-mistake/Lijkt erop nu o.a. Rusland weg probeert te kruipen van het westerse monopolistisch financieel systeem. Maar volgens mij is elke overheid en autoriteit corrupt en niet betrouwbaar.
Beide kampen voeren propaganda, dusja wat is nu wel en niet waar.
There are muliple sides to every story
And then there is the truth
ben ik een domme jongen als ik zeg dat ik geeneens zin heb om me druk te maken over die dingen allemaal
daar word je toch depressief van
Misschien moet Timmermans nog eens een melodramatische speech geven.
Zullen wel veel vragen komen over het hoe en waarom er gewoon lijnvluchten over oorlogsgebied gaan waar al meerdere (leger) vliegtuigen zijn neergemaaid. Uiteraard mosterd na de maaltijd en je kunt ook niet alles voorzien dat is zeker.
De informatie die het kabinet voor de ramp met de vlucht MH17 had over de veiligheidssituatie van het Oekraïense luchtruim, leidde niet tot de conclusie dat er extra maatregelen getroffen moesten worden, zoals het op de hoogte stellen van de luchtvaartmaatschappijen.