AndroidHealthClinic

Nieuws Michael Jackson koopt huis tegenover school

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Michael Jackson koopt huis tegenover school

In Las Vegas is beroering ontstaan over de nieuwe verblijfplaats van Michael Jackson. De "King of Pop" verhuisde met zijn drie kinderen naar een huis rechtover een school. Enkele ouders lieten hun bezorgdheid al blijken.

Ongerustheid

"Jackson heeft de huizen voor het uitkiezen", stelt een moeder wiens kinderen naar de Wasden Elementary School gaan, "Waarom dan vlak tegenover een school gaan wonen? Ik heb wel begrepen dat hij nooit veroordeeld is voor kindermisbruik en dus mag wonen waar hij wil.

"Vanuit zijn huis kan hij zien wat de kinderen aan het doen zijn", vertelt een andere ouder, "Veel ouders willen niet dat hun kind in de buurt van Michael komt."

Jackson woont sinds dit jaar met zijn kinderen, Prince Michael (11), Paris (10) en Prince Michael II (6), in Las Vegas.

Kindermisbruik

Enkele jaren geleden werd de popster beschuldigd voor kindermisbruik. Jackson werd in 2005 wel vrijgesproken omdat de jury alle aanklachten ongegrond achtte. Sinds dat proces laat de "King of Pop" zich nog weinig zien en leeft hij teruggetrokken met zijn kinderen.

We are the world, we are the children
We are the ones who make a brighter day
So lets start giving

:rocker2:

• Topic Starter Topic Starter
Michael had wel degelijk een relatie met een minderjarige hoor.

Michael had wel degelijk een relatie met een minderjarige hoor.

Hoe weet je dat zo zeker? En zolang dat de minderjarige tot niets gedwongen werd lijkt dit me toch geen al te ernstig misdrijf..

Ik snap gewoon die ouders niet. Michael mag dan nog schuldig zijn aan kindermisbruik, wat is er in godsnaam fout aan dat een pedofiel een huis voor een school koopt en wat kindertjes begluurt..

Kan niet oordelen over zijn gedrag ,.... weet er niet veel van , en wat ik weet komt van de door ouders beïnvloede media, welke enkel veel geld zagen in het verslaan van dit verhaal en het hierom ook zeer zeker zullen hebben aangedikt .
Om nog maar niet te spreken over de ouders die over de rug van hun kinderen rijk wilde worden !!

Nogmaal niet veroordeeld / bewezen is niet schuldig :o
Deed hij het wel dan is dat een schande en mag hij van mij levenslang weg !!

@Corleoné; wat een f*cking goed nr !!

Terug
Naar boven