Fitness Seller

Breaking News Michael Jackson Vermoord!

dat was wel erg "bad" van hem, hè jongens?

Ain't no sunshine voor Michael, dat hij zo aan zijn einde gekomen is.

Misschien was het de man in the mirror?

Waarschijnlijk zat hij in the closet verstopt.

Ik vraag me af who is it?

Dit zwaar verdovende medicijn zou wel eens de belangrijkste doodsoorzaak van Jackson kunnen zijn. Steeds meer bewijzen wijzen in die richting, zo zouden de politiebronnen hebben laten weten.

Als er méér als 1 doodsoorzaak is lijkt het mij dat hij zowiezo niet veel tijd meer overhad :P.

Is die dokter black or white?

Dit zwaar verdovende medicijn zou wel eens de belangrijkste doodsoorzaak van Jackson kunnen zijn. Steeds meer bewijzen wijzen in die richting, zo zouden de politiebronnen hebben laten weten.

Als er méér als 1 doodsoorzaak is lijkt het mij dat hij zowiezo niet veel tijd meer overhad :P.
jackson gaf die dokter wss wel flink wat geld voor die hard te krijgen spulletjes

volgens mij gaat de dood van mj hype nog wel een tijdje door. Elke randebiel gaat iets verzinnen om zijn cent mee te kunnen verdienen.

hoe staat het eigenlijk met het nieuws rond jantje en jolanthe???

hij heef tog zelf gevraagd om die propfol, waarom vervolgen ze die arts, dan voor moord of doodslag:mad:

Geef die arts een reprimande ofzo omdat gij inder valse voorwendselen een medicijn voorschreef oid, maar dit is egt weer zoiets vanuit de denkwijze ; de king of pop kan nix fout gedaan hebben; :no:

• Topic Starter Topic Starter
Wist het wel.

Is Michael Jackson dood?

MJ heeft imo zijn dood gewoon aan zichzelf te danken. Had ie niet van plan geweest te stoppen en daardoor 50 concerten te willen geven ging ie niet zo gestressed geweest zijn wss en wss die verdovende middelen niet nodig gehad hebben en mss nog leven.

Laatst bewerkt:
MJ heeft imo zijn dood gewoon aan zichzelf te danken. Had ie niet van plan geweest te stoppen en daardoor 50 concerten te willen geven ging ie niet zo gestressed geweest zijn wss en wss die verdovende middelen niet nodig gehad hebben en mss nog leven.

:haha: :laugh:

Ik ben SniperX

Terug
Naar boven