MuscleMeat

Michael Jackson

albums 'Thriller' en 'Bad' zijn echt super, al de rest is imo maar van bedenkelijke kwaliteit.

over zijn privéleven kan ik alleen maar waarnemen dat hij geen normale jeugd gehad heeft en hij zwaar gestoord overkomt.
hij lijkt geen enkel realiteits-, waarden- en normenbesef te hebben.

hoop echt dat de roddels over pedofilie onwaar zijn, alhoewel ik persoonlijk denk dat er toch iets van aan is. waar rook is, is er vuur... of fans hier nu willen verblind voor zijn of niet : voor mij heeft hij daar toch serieus wat aan respect ingeboet.

wat ik enkel jammer vind aan dergelijke artiesten is dat de muzikanten die de nummers mee helpen maken hebben vaak alle eer ontlopen.
alles wordt blijkbaar toegeschreven aan 1 persoon die men dan op een voetstuk plaatst en verafgoodt, terwijl die enkel 'maar' de zanger is.
neem nu 'beat it' bijv. het legendarische gitaardeuntje komt van Eddie van Halen, maar geen kat die daar nu nog om maalt... het blijft 'beat it' van MJ.

goede muziek, en een van de beste stemmen ter wereld

albums 'Thriller' en 'Bad' zijn echt super, al de rest is imo maar van bedenkelijke kwaliteit.

over zijn privéleven kan ik alleen maar waarnemen dat hij geen normale jeugd gehad heeft en hij zwaar gestoord overkomt.
hij lijkt geen enkel realiteits-, waarden- en normenbesef te hebben.

hoop echt dat de roddels over pedofilie onwaar zijn, alhoewel ik persoonlijk denk dat er toch iets van aan is. waar rook is, is er vuur... of fans hier nu willen verblind voor zijn of niet : voor mij heeft hij daar toch serieus wat aan respect ingeboet.

wat ik enkel jammer vind aan dergelijke artiesten is dat de muzikanten die de nummers mee helpen maken hebben vaak alle eer ontlopen.
alles wordt blijkbaar toegeschreven aan 1 persoon die men dan op een voetstuk plaatst en verafgoodt, terwijl die enkel 'maar' de zanger is.
neem nu 'beat it' bijv. het legendarische gitaardeuntje komt van Eddie van Halen, maar geen kat die daar nu nog om maalt... het blijft 'beat it' van MJ.

jij vind dangerous van ''bedenkelijke'' kwaliteit?...

jij vind dangerous van ''bedenkelijke'' kwaliteit?...

ja, vond het maar slappe koek in vergelijking met de 2 albums daarvoor.
te commercieel en van een minder niveau dan we van hem gewoon waren en daarna werd het alleen maar slechter.

behalve 'Give in to Me' met Slash, dat vond ik wel goed.

maarja, smaken verschillen nu eenmaal ;)

true, zie ook dat je een stuk ouder dan mij bent. Dat zal er zeker ook mee te maken hebben.

:)

Michael Jackson heeft veel prachtige nummers imo. Respect.

M Jackson is geweldig, absoluut. Het interesseerd me echt geen reet hoe een artiest eruit ziet, het gaat om de muziek. En dat aanrandingsgedoe geloof ik al helemaal niets van.

klopt maar toch wel eventjes rekening houden dat wanneer je een twintigtal beste advocaten kan inhuren ter wereld.. op een miljoen hoeft Michelleken niet te zien:) Er worden serieus wat vonnissen gemanipuleerd als je geld hebt tenminste. Kan uiteraard zijn dat men Michael als aanklagers wouden pluimen ook.

?????? Jackson zit juist in de schulden.

een kunstenaar
en zoals vele kunstenaars zijn is ook hij eigenaardig
ik noem het het toppunt van induvualisme iets wat tot op de dag van vandaag door vele mensen in de westerse wereld word nagestreeft
zijn wil je wil zijn,dat moet je maar durven RESPECT

en daarbij laat ik dat kindermisbruik even buiten beschouwing
die man heeft muziek gemaakt waar je u tegen zegt en tot op de dag van vandaag is hij een inspiratie bron voor artiesten

"kunstenaar" denk je echt dat zo'n kerels ooit hun eigen nummers hebben geschreven? ze zijn niet meer dan een pop in handen van een groot productieteam dat achter de muziek staat.

nee ik heb veel meer respect voor artiesten die zelf hun muziek componeren. en niet enkel teren op hun imago of stemkwaliteit.

"kunstenaar" denk je echt dat zo'n kerels ooit hun eigen nummers hebben geschreven? ze zijn niet meer dan een pop in handen van een groot productieteam dat achter de muziek staat.

nee ik heb veel meer respect voor artiesten die zelf hun muziek componeren. en niet enkel teren op hun imago of stemkwaliteit.

Hij heeft wel het een en ander geproduceerd en zelf geschreven en soms samen met Quincy Jones. Michael Jackon is ongelofelijk getalenteerd is in zang en dans, al vanaf een hele jonge leeftijd. Er zijn heeeeel erg weinig mensen die zo kunnen zingen net als Michael toen in The Jackson 5. Dit is echt uitzonderlijk. Met hem was veel geld te verdienen, dat hebben zijn ouders en motown, epic goed opgemerkt.

Laatst bewerkt:
Jullie weten toch zelf hoe de media is?

klopt maar toch wel eventjes rekening houden dat wanneer je een twintigtal beste advocaten kan inhuren ter wereld.. op een miljoen hoeft Michelleken niet te zien Er worden serieus wat vonnissen gemanipuleerd als je geld hebt tenminste. Kan uiteraard zijn dat men Michael als aanklagers wouden pluimen ook.

Andersom ook, als je beroemd bent heb je de paparazzi die je koste wat het kost (negatief) in de spotlight wil zetten!

Hij is (denk ik) een goed mens

Michael Jackson=Jeugdsentiment en KONING. Veel nrs van hem zijn magisch.

Toch is er nog niemand langsgekomen die hem even nadoet, hij heeft een totaal eigen sT qua dansen en muziek ontwikkeld, bij optredens van hem zeiden professionele dansers die zijn ingehuurd hoe moeilijk het is om hem te evenaren, die onzin over die pedofilie geloof ik ook niet, als jouw kind aangerand is dan eis je dat de aanrander achter slot en grendel komt te zitten, of nog erger, en dan ga je niet doorhakken op geld geld geld, die mensen zien gewoon hun kans in om nooit meer hoeven te werken, en maken misbruik van Michaels vreemde gedrag en gewoontes, verder vind ik het nog steeds de beste artiest die de wereld ooit heeft gekend.

Terug
Naar boven