Fitness Seller

Microsoft blokkeert gemodde Xbox 360's op Xbox Live

Ik heb 1,5 jaar lang backups gespeeld. Helaas ben ik bij de laatste banwave gebanned, wss omdat ik óf te vroeg speelde (CoD5) of een Bad Kreon rip had.

Je moet wel weten of je veilige backups je speelt anders riskeer je een ban.

Maar als ik het goed begrijp kun je dus idd alleen problemen krijgen bij gedownloade/back-up spellen als je online gaat? En zelfs die zijn in sommige gevallen nog te spelen begrijp ik (zal is ff zoeken naar wat bad kreon precies inhoud, nu eerst ff verder met de studie :()?

Boeit mij niet zoveel, ik speel toch nooit online multiplayer. Hoe zit het eigenlijk met game patches/updates, kan je deze nog wel binnen krijgen als je banned bent of dat ook niet?

• Topic Starter Topic Starter
Nee updates kan je dan ook vergeten.

Ah ok, dat is dan wel weer klote. Maar ja, niets aan te doen. Wanneer wordt je eigenlijk gebanned? Als je echt multiplayer games speelt via xbox live of ook al als je demo's/updates download?

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok, dat is dan wel weer klote. Maar ja, niets aan te doen. Wanneer wordt je eigenlijk gebanned? Als je echt multiplayer games speelt via xbox live of ook al als je demo's/updates download?

Moeilijk te zeggen maar mijn 1ste Xbox 360 werd geband toen ik nog online speelde. Speel nu geen spellen online meer en ben nog steeds niet geband.

Moeilijk te zeggen maar mijn 1ste Xbox 360 werd geband toen ik nog online speelde. Speel nu geen spellen online meer en ben nog steeds niet geband.

Oke. Ik gebruik Xbox live ook alleen voor demo's en updates (heb ook alleen maar een Silver account) en ben ook niet gebanned.

Zodra jij een spelletje erin doet die niet stealth patched is of bad kreon, dan wordt je gebanned. Dit kan zijn met een demo downloaden, een update of simpelweg verbonden zijn met Live. Microsoft slaat namelijk op wat je speelt en elk spel heeft een bepaalde code die aangeeft dat je game origineel is. Als deze code fout is en je bent met Live verbonden dan ben je de sjaak. Overigens kan je ook 'geflagged' worden. Dit wil zeggen dat je niet meteen gebanned wordt maar wel op de lijst staat voor bijv. een volgende banwave.

Ah ok. Nou, dan zien we wel wanneer de ban komt :)

Speel je veel op Live? Als je alleen updates binnenhaalt is de kans misschien kleiner. Zorg iig dat je je games checkt met xDVD Mulleter, Schtrom360 en/of Xbox backup creator.

Terug
Naar boven