AndroidHealthClinic

Microsoft Flight Simulator deluxe...is het 't waard?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Die nieuwste Flight Sim ligt in de schappen (en in mijn Torrent) en de vraag is:

Is het 't eigenlijk wel waard? Is het suf? Of juist interessant?
Laat uw mening gelden!

FSX-box-artwork-Deluxe.jpg

Ik heb het zelf nog nooit gespeeld maar een maatje van me heeft het wel.
(deze nog niet denk ik) maar als je het helemaal zelf wil doen ben je weken zo niet maanden bezig om het onder de knie te krijgen.
Persoonlijk hou ik daar niet zo van. moet nog wel leuk zijn en geen halve bachelor opleiding.

Vind het vrij saai maar als je geduld hebt kan je op den duur misschien een vliegtuig kapen en dat in een hoog flatgebouw rammen. Wel spectaculair.

Flight sims zijn gemaakt voor realisme. Te veel realisme in games is meestal dodelijk saai met een leercurve van weken voor de basis beginselen en van maanden of jaren om alles echt te kunnen doorgronden. FS X is fel realistisch er zijn personen die gerust even een transantlantische vlucht nabootsen in real time.

• Topic Starter Topic Starter
OMFG! :eek: Er komt me iets bovendrijven van een Flight Sim van jaren geleden...het lukte me maar niet om op te stijgen. Bah. Leercurves van weken?
Nee bedankt. Ik heb een oude Tiger Woods besteld, lekker golfen op z'n bejaards.

Ga gewoon Company of Heroes spelen, moet die machine van jou makkelijk trekken. Dat is ouderwets oorlog voeren maar nu met prachtige graphics en effects. Je moet wel tegen de hektiek kunnen, het is al snel 1 groot slagveld.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

Als je na 9 maanden alles onder knie hebt mag je een realtime vlucht AMS --> NY maken.

Leuk joh, 8 uur achter de pc zitten op een virtuele 8km hoogte een Boeing besturen. :thumbup:

Kies dan een geile 3d shooter. Heb laatst Prey uitgespeeld. Deze game draait op de Doom3 engine (ziet er bruut gelikt uit dus), heeft een leuke verhaallijn en een zeer leuk effect met veranderende zwaartekracht.

Heb mij er iig erg goed mee vermaakt. Originele game!

Ga gewoon Company of Heroes spelen, moet die machine van jou makkelijk trekken. Dat is ouderwets oorlog voeren maar nu met prachtige graphics en effects. Je moet wel tegen de hektiek kunnen, het is al snel 1 groot slagveld.

Hektiek is cool! Lekker 't overzicht kwijt en je maten overhoop blazen met een beroerd gegooide granaat.

OK, wel weer een IP ban op de server voor een brute team kill erbij, maar 't blijft cool. :D

Prey gaat DBC niet trekken, dan wordt het weer kotsen.

Heb CoH uitgespeeld een paar dagen terug, zo'n vet spel! Alleen jammer dat je geen Engelse op Duitse campaign kan spelen. Begint een beetje saai te worden telkens dezelfde wapens, manschappen en tanks.

Ja dat is gewoon van bovenaf spelen. Is een realtime strategy maar dan vooral gericht op actie. Je krijgt amper de tijd om rustig aan op te bouwen meestal. Pure oorlog dus, ook al is het wel een beetje jammer dat er een limiet zit aan het aantal troepen. Maar dat maakt het een strategisch spel.

Ja dat is gewoon van bovenaf spelen. Is een realtime strategy maar dan vooral gericht op actie. Je krijgt amper de tijd om rustig aan op te bouwen meestal. Pure oorlog dus, ook al is het wel een beetje jammer dat er een limiet zit aan het aantal troepen. Maar dat maakt het een strategisch spel.

Netzoals WC3!

High upkeep enzo. Dus 9 frosties naast je hero = bijna geen geld meer binnen krijgen.

Damn, krijg zin om WC3 weer te gaan spelen.

download gewoon enemy territory met de nieuwste patch en je hebt de beste game ever.. nuff said!

DBC zoekt een spel zonder third person view.

First person view bedoel je toch??

First view natuurlijk, my bad. FPS.

prince of persia? leer je nog wat arabisch ook :P

Zeg ga es lekker elders rellen :roflol:

je hebt toch een hertje thuis? dat je dan nog met je pc wil spelen? :D

Terug
Naar boven