Fitness Seller

Middeleeuwse toestanden

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
8
Bij ons hingen er in de middeleeuwen ook lijken van terechtgestelden bij de stadpoort om criminelen af te schrikken.

Saoedi Arabie doet het nog steeds. bron: nu.nl
Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien

Uitgegeven: 20 februari 2007 18:33
Laatst gewijzigd: 20 februari 2007 19:03
RIYAD - Saudi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lichamen werden na de executie op een plein in druk deel van de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken. De 'kruisiging' was volgens lokale media bedoeld om een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan.

De vier bendeleden hadden niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

De Srilankaanse ambassade reageerde dinsdag "geschokt" op het bericht. "Zoiets hadden we nooit verwacht. We hadden juist om genade gevraagd", aldus een woordvoerder.

Beulen

Mensenrechtengroeperingen beschuldigen het koninkrijk van draconische en soms willekeurige strafmaatregelen. Beulen hakken met een zwaard in het openbaar onder meer veroordeelde moordenaars, verkrachters en drugssmokkelaar het hoofd af. De woestijnstaat, de plaats van de belangrijkste heiligdommen van de islam, stelt evenwel dat het zich precies houdt aan islamitische wetgeving.

Bijna een derde van de 24 miljoen inwoners van Saudi-Arabië zijn buitenlanders, vooral laagbetaalde arbeiders uit Azië. Ook blijven pelgrims naar Mekka hangen in het land, dat door de hoge olieprijzen een bloeiende economie heeft.

is nice :thumb:

kunt niet verwachten dat ze daar taakstrafjes en bureau halt hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben voor zware straffen (zoals in USA) maar dit is barbaars.

Stel je eens voor:
onthoofde lijken ophangen op het Rembrandtplein in Amsterdam, hoe zou de bevolking hier en de rest vd EU daar op reageren?

"een golf van criminaliteit door buitenlanders"

stelletje middeleeuwse racisten zeg die Arabieren...

wie ben jij om dat barbaars te noemen? is andere "cultuur"
niet dat ik dit wil goedpraten hoor, maar 'k zie de US ook niet veel beter doen met guantanamo bay & n*gers die jaren op death row zitten en dan vrijkomen omdat hun dna niet past

Je wil het niet goedpraten maar je doet het toch maar even. Dit is dus wat ik al die tijd probeer te zeggen. Dan gaan ze nog kritiek geven over ons recht op vrije meningsuiting over hun Koran en zelf doen ze dit. En kom niet met 'dat land heeft zulke straffen nodig' GEEN ENKEL land heeft zulke straffen nodig want de doodstraf kan je ook op een beschaafde manier uitvoeren. 'Is andere cultuur' HAHAHA weten we dat ook weer wat we in huis halen hier. Met de VS hebben we in Nederland of Belgie niets te maken, WIJ vinden dit barbaars PUNT.

Je wil het niet goedpraten maar je doet het toch maar even. Dit is dus wat ik al die tijd probeer te zeggen. Dan gaan ze nog kritiek geven over ons recht op vrije meningsuiting over hun Koran en zelf doen ze dit. En kom niet met 'dat land heeft zulke straffen nodig' GEEN ENKEL land heeft zulke straffen nodig want de doodstraf kan je ook op een beschaafde manier uitvoeren. 'Is andere cultuur' HAHAHA weten we dat ook weer wat we in huis halen hier. Met de VS hebben we in Nederland of Belgie niets te maken, WIJ vinden dit barbaars PUNT.
haha stillstupid moeit zich er ook mee, dude indien ik het zou goedkeuren zou ik daar wonen of niet?

Levenslange gevangenisstraf is niets meer dan een uitgestelde doodstraf.

Schitterend toch die islamitische wetgeving. :thumb:

Dit wil nou 37% van de Britse moslim jeugd. :)

Weg met middeleeuwse toestanden!!

achterlijke cultuur.

ja, laten wij het maar bij rappende agenten houden :rolleyes: :roflol: :roflol: :roflol:

Dit vinden zij normaal.

Wij kunnen ook een veroordeelde Moslim man een andere laten ppen. Moet je dan eens kijken hoe ze daar in die Moslimlanden op reageren.

Overigens zie ik Saudi Arabie als 1 van de gezwellen van kwade invloeden op deze aarde. Een gezwel dat de Westerse wereld zelf financieert. Hoe ironisch eigenlijk. Iedere druppel benzine die verbruikt wordt is weer een extra oproep tot haat of letter in een Wahabistisch boekje dat verspreid wordt in Europa er bij.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens zie ik Saudi Arabie als 1 van de gezwellen van kwade invloeden op deze aarde. Een gezwel dat de Westerse wereld zelf financieert. Hoe ironisch eigenlijk. Iedere druppel benzine die verbruikt wordt is weer een extra oproep tot haat of letter in een Wahabistisch boekje dat verspreid wordt in Europa er bij.

Idd. Lees "Het gesloten koninkrijk" door Carmen bin Laden en huiver.

Terug
Naar boven