Nicole92
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 58kg
Al een tijdje lees ik hier mee en dacht ik zal me ook maar eens voorstellen 
Ik ben Nicole, 19 jaar en sinds een jaar ben ik door een vriendin begonnen met armworstelen
altijd puur voor de lol mee gedaan en aan wat wedstrijden en dit niet zonder goed resultaat dus toch de stap verder gezet en train ik vanaf januari 3 keer per week met ons team. (AVU)
Pas geleden 3 maanden uit gelegen door blessure die ik op heb gelopen op het NK (helaas) nu weer begonnen en voel dat ik weer vanaf begin kan beginnen maar ga mijn best weer doen
Maandag hebben we meestal herstel trainingen (vooral na zware kracht trainingen op zaterdag of wedstrijden) Woensdag techniek en zaterdag kracht training.. Nu ga ik binnen kort beginnen met 4 keer per week kracht training, dus ben benieuwd hoe alles zal gaan
Maar ik ben nog wel een groentje in de sport voor mijn gevoel haha 
Naast fitness/armworstelen/powerliften (op zn tijd) rij ik ook nog Fulltime paard wat ik al heel mijn leven doe dus druk zat
Altijd al snel aanleg gehad om gespierd te worden..
Behaalde resultaten 2011:
- Nederlands Kampioen links en rechts -60kg Dames
- 3de plaats Over The Top duitsland -60kg
- 2keer 2de OpenClass dames Oudemirdum
*zal er vast wel een paar vergeten zijn*
Behaalde resultaten 2012:
- 2keer 2de NK OpenClass dames
- 2 keer 3de The Battle Leeuwarden
- 1 keer 1ste en 1 keer 2de Belgie
- 2 keer 4de Senec Hand Slowakije
Tot nu staan er nog een paar wedstrijden op programma waar we erg naar uit kijken
Reacties zijn altijd leuk
heb je vragen kan je die altijd stellen 
Foto's hieronder.. Ik met vriendin in belgie - alledaagse foto (iets ouder) - resultaat na 1/1.5 maand trainen voor mijn blessure - afgelopen weekend

Ik ben Nicole, 19 jaar en sinds een jaar ben ik door een vriendin begonnen met armworstelen
altijd puur voor de lol mee gedaan en aan wat wedstrijden en dit niet zonder goed resultaat dus toch de stap verder gezet en train ik vanaf januari 3 keer per week met ons team. (AVU) Pas geleden 3 maanden uit gelegen door blessure die ik op heb gelopen op het NK (helaas) nu weer begonnen en voel dat ik weer vanaf begin kan beginnen maar ga mijn best weer doen

Maandag hebben we meestal herstel trainingen (vooral na zware kracht trainingen op zaterdag of wedstrijden) Woensdag techniek en zaterdag kracht training.. Nu ga ik binnen kort beginnen met 4 keer per week kracht training, dus ben benieuwd hoe alles zal gaan
Maar ik ben nog wel een groentje in de sport voor mijn gevoel haha 
Naast fitness/armworstelen/powerliften (op zn tijd) rij ik ook nog Fulltime paard wat ik al heel mijn leven doe dus druk zat
Altijd al snel aanleg gehad om gespierd te worden..
Behaalde resultaten 2011:
- Nederlands Kampioen links en rechts -60kg Dames
- 3de plaats Over The Top duitsland -60kg
- 2keer 2de OpenClass dames Oudemirdum
*zal er vast wel een paar vergeten zijn*
Behaalde resultaten 2012:
- 2keer 2de NK OpenClass dames
- 2 keer 3de The Battle Leeuwarden
- 1 keer 1ste en 1 keer 2de Belgie
- 2 keer 4de Senec Hand Slowakije
Tot nu staan er nog een paar wedstrijden op programma waar we erg naar uit kijken
Reacties zijn altijd leuk
heb je vragen kan je die altijd stellen 
Foto's hieronder.. Ik met vriendin in belgie - alledaagse foto (iets ouder) - resultaat na 1/1.5 maand trainen voor mijn blessure - afgelopen weekend
Laatst bewerkt:

mooi palmares al op die leeftijd!
hahahaha
)