MuscleMeat

Mij ook maar eens voorstellen :D

Nicole92

Novice
Waardering
1
Lengte
1m60
Massa
58kg
Al een tijdje lees ik hier mee en dacht ik zal me ook maar eens voorstellen :)

Ik ben Nicole, 19 jaar en sinds een jaar ben ik door een vriendin begonnen met armworstelen :D altijd puur voor de lol mee gedaan en aan wat wedstrijden en dit niet zonder goed resultaat dus toch de stap verder gezet en train ik vanaf januari 3 keer per week met ons team. (AVU)

Pas geleden 3 maanden uit gelegen door blessure die ik op heb gelopen op het NK (helaas) nu weer begonnen en voel dat ik weer vanaf begin kan beginnen maar ga mijn best weer doen :D

Maandag hebben we meestal herstel trainingen (vooral na zware kracht trainingen op zaterdag of wedstrijden) Woensdag techniek en zaterdag kracht training.. Nu ga ik binnen kort beginnen met 4 keer per week kracht training, dus ben benieuwd hoe alles zal gaan :) Maar ik ben nog wel een groentje in de sport voor mijn gevoel haha :D

Naast fitness/armworstelen/powerliften (op zn tijd) rij ik ook nog Fulltime paard wat ik al heel mijn leven doe dus druk zat :D

Altijd al snel aanleg gehad om gespierd te worden..

Behaalde resultaten 2011:
- Nederlands Kampioen links en rechts -60kg Dames
- 3de plaats Over The Top duitsland -60kg
- 2keer 2de OpenClass dames Oudemirdum
*zal er vast wel een paar vergeten zijn*

Behaalde resultaten 2012:
- 2keer 2de NK OpenClass dames
- 2 keer 3de The Battle Leeuwarden
- 1 keer 1ste en 1 keer 2de Belgie
- 2 keer 4de Senec Hand Slowakije

Tot nu staan er nog een paar wedstrijden op programma waar we erg naar uit kijken :D

Reacties zijn altijd leuk :D heb je vragen kan je die altijd stellen :)

Foto's hieronder.. Ik met vriendin in belgie - alledaagse foto (iets ouder) - resultaat na 1/1.5 maand trainen voor mijn blessure - afgelopen weekend

432306_318080794905411_347927318_n.jpg

185283_218868424826649_1600307_n.jpg

armfoto.jpg

Me.jpg

181364_399077360139087_182859507_n.jpg

Laatst bewerkt:
Cool! Aangenaam! Wist niet dat hier competities van bestonden :o mooi palmares al op die leeftijd!

• Topic Starter Topic Starter
Cool! Aangenaam! Wist niet dat hier competities van bestonden :o mooi palmares al op die leeftijd!

Er zijn hier inderdaad echt competities in en niet zo klein ook! ArmWars komt geregeld voor op Eurosport :D

In Nederland zijn ze er niet veel maar we gaan voornamelijk naar buitenland :)

chick met groter biceps dan ik.

....must train harder!

respect!

Een keer wat anders, leuk!
Succes :D

niet vergeten te squatten he

en wat zijn je stats als ik vragen mag

en wat zijn je stats als ik vragen mag

pff vraag je me wat..

Deadliften 3 x 90 kg
Benchpress 3 x 50 kg
Squatten weet ik zo niet

Na de blessure heb ik nog niet weer wezen liften, hier train ik momenteel niet echt op, maar ga zeker weer opnieuw oppakken en opbouwen

nette stats! welkom en succes

Vet hoor armworstelen.
Veel mensen weten niet hoeveel techniek er bij komt kijken.
Welkom.

Hey Nicole :)

Ga je ook een trainingslog bijhouden? Train jij ook op woensdagavond? Moet nog steeds een keer meetrainen. (wil ook nog een keer meedoen aan het open NK :P)

Goed bezig Nicole. Ook zeker sterk bij je lichaamsgewicht.

Wat een leuke foto's! Nooit geweten dat het echt een sport is, zeker niet voor vrouwen.
Stom eigenlijk :D

Hey Nicole :)

Ga je ook een trainingslog bijhouden? Train jij ook op woensdagavond? Moet nog steeds een keer meetrainen. (wil ook nog een keer meedoen aan het open NK :P)

Woensdag word er altijd techniek training gedaan.. Je kan en mag altijd langs komen vind trainer alleen maar leuk om de sport te promoten :D

Wow, stoer hoor! Leuk om een keer wat anders te zien, je hebt wel flinke biceps zeg.. Hoe zit het met je quads? :D Als je een snelle ontwikkeling kwa spier hebt, zul je wel goeie benen hebben of niet?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven