Hey hallo,
Na een ellendige blessure (schouderluxatie) en aardig wat terugval in kilo's wil ik me eigen wagen aan een 1e kuur rond maart/april. Heb aardig wat rondgekeken en ben same met een maatje die er behoorlijk in thuis is
tot het volgende gekomen":
een kuur van 10 weken op deca en sustanon. Sustanon omdat het een cocktail is en ik dus een grote kans heb op resultaat en deca voor de eiwitsynthese en het extra vocht wat het vast kan gaan houden tussen de gewrichten e rond de pezen en dit mss toch wat extra voordeel kan bieden voor de periode na mn luxatie. Uiteraard ga ik eerst een maand ongeveer op eigen kracht werken en dan de kuur beginnen
als nakuur denk ik aa HCG en nolvadex. Ook hier ben ik benieuwd naar jullie meningen?
Om het af te maken een aantal weken na mn kuur 3 weken clenbuterol.
Al met al:
week 1-10: 1 ml deca + 1ml Sust. tesamen 1x per week zetten
wk 9-10 (voorlaatste en laatste week): HCG 2ml per keer en dat 2x per week (ma en woe / of woe en vrijdag)
wk 11-13 nakuur met nolvadex 40-20-20 mg
wk 13: clenbuterol 0.02 mg per dosering. 2 dagen op en 2 dagen af?
wk 14: clenbuterol 0.04 mg per dosering ""
wk 15: clenbuterol 0.06 mg per dosering (uiteraard afhankelijk van mn tolerantie)
Is dit een goed schema of zouden jullie het anders aanpakken? Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen
mvg
Na een ellendige blessure (schouderluxatie) en aardig wat terugval in kilo's wil ik me eigen wagen aan een 1e kuur rond maart/april. Heb aardig wat rondgekeken en ben same met een maatje die er behoorlijk in thuis is
tot het volgende gekomen":een kuur van 10 weken op deca en sustanon. Sustanon omdat het een cocktail is en ik dus een grote kans heb op resultaat en deca voor de eiwitsynthese en het extra vocht wat het vast kan gaan houden tussen de gewrichten e rond de pezen en dit mss toch wat extra voordeel kan bieden voor de periode na mn luxatie. Uiteraard ga ik eerst een maand ongeveer op eigen kracht werken en dan de kuur beginnen
als nakuur denk ik aa HCG en nolvadex. Ook hier ben ik benieuwd naar jullie meningen?
Om het af te maken een aantal weken na mn kuur 3 weken clenbuterol.
Al met al:
week 1-10: 1 ml deca + 1ml Sust. tesamen 1x per week zetten
wk 9-10 (voorlaatste en laatste week): HCG 2ml per keer en dat 2x per week (ma en woe / of woe en vrijdag)
wk 11-13 nakuur met nolvadex 40-20-20 mg
wk 13: clenbuterol 0.02 mg per dosering. 2 dagen op en 2 dagen af?
wk 14: clenbuterol 0.04 mg per dosering ""
wk 15: clenbuterol 0.06 mg per dosering (uiteraard afhankelijk van mn tolerantie)
Is dit een goed schema of zouden jullie het anders aanpakken? Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen
mvg
Laatst bewerkt:
Nog steeds geen ''kenners''?