AndroidHealthClinic

Mijn 1e kuur: graag opmerkingen van de kenners:)

Bolder

Cool Novice
Waardering
0
Hey hallo,

Na een ellendige blessure (schouderluxatie) en aardig wat terugval in kilo's wil ik me eigen wagen aan een 1e kuur rond maart/april. Heb aardig wat rondgekeken en ben same met een maatje die er behoorlijk in thuis is:cool: tot het volgende gekomen":

een kuur van 10 weken op deca en sustanon. Sustanon omdat het een cocktail is en ik dus een grote kans heb op resultaat en deca voor de eiwitsynthese en het extra vocht wat het vast kan gaan houden tussen de gewrichten e rond de pezen en dit mss toch wat extra voordeel kan bieden voor de periode na mn luxatie. Uiteraard ga ik eerst een maand ongeveer op eigen kracht werken en dan de kuur beginnen

als nakuur denk ik aa HCG en nolvadex. Ook hier ben ik benieuwd naar jullie meningen?
Om het af te maken een aantal weken na mn kuur 3 weken clenbuterol.

Al met al:

week 1-10: 1 ml deca + 1ml Sust. tesamen 1x per week zetten

wk 9-10 (voorlaatste en laatste week): HCG 2ml per keer en dat 2x per week (ma en woe / of woe en vrijdag)

wk 11-13 nakuur met nolvadex 40-20-20 mg

wk 13: clenbuterol 0.02 mg per dosering. 2 dagen op en 2 dagen af?
wk 14: clenbuterol 0.04 mg per dosering ""
wk 15: clenbuterol 0.06 mg per dosering (uiteraard afhankelijk van mn tolerantie)

Is dit een goed schema of zouden jullie het anders aanpakken? Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen

mvg

Laatst bewerkt:
:coffeepc: Nog steeds geen ''kenners''?

ik heb zelf geen ervaring met aas,
maar ik DENK dat je te veel van het goede neemt.
ik heb zo mijn twijfels over de hoeveelheid verschillende aas, doseer verhouding tussen deca en sust en vooral de dosering die je voor je eerste kuur neemt...

but then again who am i :rolleyes:

Ik heb gehoord, dat het samen zetten van deca en test niet zo bevordelijk zou zijn voor de opname in de spier. Ik denk niet dat dat klopt. Heeft iemand hier informatie over, of weet uit ondervinding dat dit niet/wel klopt.

Dus je ben van plan om

WK1-10 250 sustanon
WK1-10 200 Deca

te zetten + nakuur. Dit lijkt me toch geen zware kuur hoor KukiShu.

Ik heb gehoord, dat het samen zetten van deca en test niet zo bevordelijk zou zijn voor de opname in de spier. Ik denk niet dat dat klopt. Heeft iemand hier informatie over, of weet uit ondervinding dat dit niet/wel klopt.
.

ik deed het ook allebei in een spuit, en had nergens problemen mee.
nadat ik de zuiger had leeg gedrukt liet ik de naald nog zo'n 10 tot 20 sec in mijn bil zitten, zodat alles even de tijd had om te verspreiden!na die 20 seconden haalde ik de naald eruit en dan kwam der ook geen vloeistof meer uit!

Sust moet je minimaal 2 x per week zetten imo..

Sust moet je minimaal 2 x per week zetten imo..

is inmiddels achterhaald. Het is bewezen dat test-level stabiel blijft bij 1 maal per week zetten van sust. Sust gedraagt zich uiteindelijk bijna hetzelfde in het lichaam als Test E. en is daarom overrated imo.

Het lijkt me logisch dat er aan het eind van de week veel minder test door je lichaam giert dan dat je het 2 x per week zet.. Aangezien de korte esters waarde verliezen na een (paar) dagen.

Hey hallo,

Na een ellendige blessure (schouderluxatie) en aardig wat terugval in kilo's wil ik me eigen wagen aan een 1e kuur rond maart/april. Heb aardig wat rondgekeken en ben same met een maatje die er behoorlijk in thuis is:cool: tot het volgende gekomen":

een kuur van 10 weken op deca en sustanon. Sustanon omdat het een cocktail is en ik dus een grote kans heb op resultaat en deca voor de eiwitsynthese en het extra vocht wat het vast kan gaan houden tussen de gewrichten e rond de pezen en dit mss toch wat extra voordeel kan bieden voor de periode na mn luxatie. Uiteraard ga ik eerst een maand ongeveer op eigen kracht werken en dan de kuur beginnen

als nakuur denk ik aa HCG en nolvadex. Ook hier ben ik benieuwd naar jullie meningen?
Om het af te maken een aantal weken na mn kuur 3 weken clenbuterol.

Al met al:

week 1-10: 1 ml deca + 1ml Sust. tesamen 1x per week zetten

wk 9-10 (voorlaatste en laatste week): HCG 2ml per keer en dat 2x per week (ma en woe / of woe en vrijdag)

wk 11-13 nakuur met nolvadex 40-20-20 mg

wk 13: clenbuterol 0.02 mg per dosering. 2 dagen op en 2 dagen af?
wk 14: clenbuterol 0.04 mg per dosering ""
wk 15: clenbuterol 0.06 mg per dosering (uiteraard afhankelijk van mn tolerantie)

Is dit een goed schema of zouden jullie het anders aanpakken? Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen

mvg

Om e.e.a. overzichtelijk en voor iedereen leesbaar te houden is hier een ongeschreven regel dat je een kuur noteert in mg werkzame stof per tijdseenheid.
Dus in jouw geval zal dat waarschijnlijk zijn:

wk 1-10 200 mg deca p/w
wk 1-10 250 mg sust p/w

enz

Op zich doe je een goed standaard beginnerskuurtje,
hoewel ik persoonlijk altijd een test-only als eerste kuur aanraad, maar dat is puur persoonlijk.

In wk 11 kan je de hcg zetten volgens de oude methode van twee a drie stoot dosissen.
De nakuur kan pas in wk 13 gestart worden ivm de lange werking van deca & sust.
nakuur
wk 13 40 mg nolva p/d.
wk 14-15 20 mg nolva p/d.

Ik neem aan dat je clen wilt gebruiken om massa vast te houden en om cortisol tegen te gaan? Dan volstaat naar mijn mening 0,02 p/d voor drie weken.
dus dat wordt dan
wk 13-15 clen 0,02 mg p/d (eventueel 0,04)

suc6 en groei ze.

is inmiddels achterhaald. Het is bewezen dat test-level stabiel blijft bij 1 maal per week zetten van sust. Sust gedraagt zich uiteindelijk bijna hetzelfde in het lichaam als Test E. en is daarom overrated imo.

Dan wil ik graag even dat onderzoek lezen dus als je een link voor me hebt?

Kan me niet voorstellen dat het BEWEZEN is dat je sustanon maar 1x in de week zou hoeven zetten.

Er zitten niet voor niks kortwerkende esters in en als je die optimaal wilt benutten zal je het toch echt 2x per week moeten zetten imo.

Of zijn er ook al tests beschikbaar dat we propionaat 1x per week kunnen zetten met hetzelfde resultaat?

ik wil dat stuk ook wel even lezen

Ok... Op je kuur ga ik niet in..
Wil alleen zeggen... heb ook een blessure gehad.. 3 maanden niet kunnen trainen..
Ben hiermee 9 kg af gevallen, inmiddels 5 maanden later ben ik bijna op gewicht.. wat ik hiermee wil zeggen is dat het sneller terug komt.. pak je die AS... mocht je 10kg pakken.. EN overhouden zelfs... dan zit je weer op je oude gewicht en kom je vanaf daar alleen maar moeilijker bij...
Daarnaast... SUSTANON IS EEN COCKTAIL EN HEB IK MEER "KANS"??

Daarnaast.. zou je niet rustig opbouwen...

wk 1-9 200 mg deca p/w
wk 1-10 250 mg sust p/w

Dus je ben van plan om

WK1-10 250 sustanon
WK1-10 200 Deca

Onzin bro...

Ik neem aan dat je clenbuterol wilt gebruiken om massa vast te houden en om cortisol tegen te gaan?

Over het feit of je een fatburner kan gebruiken om massa vast te houden valt misschien nog te praten, maar er is geen enkel bewijs dat clen invloed heeft op je cortisol receptoren.

Dus je ben van plan om

WK1-10 250 sustanon
WK1-10 200 Deca

nee klopt mijn excuses. ik had fout gemaakt omdat hij ze in ml neer zette. Dacht dat het veel meer uit kwam in mg dan 250 en 200. :o

• Topic Starter Topic Starter
Ok... Op je kuur ga ik niet in..
Wil alleen zeggen... heb ook een blessure gehad.. 3 maanden niet kunnen trainen..
Ben hiermee 9 kg af gevallen, inmiddels 5 maanden later ben ik bijna op gewicht.. wat ik hiermee wil zeggen is dat het sneller terug komt.. pak je die AS... mocht je 10kg pakken.. EN overhouden zelfs... dan zit je weer op je oude gewicht en kom je vanaf daar alleen maar moeilijker bij...

Daarnaast.. zou je niet rustig opbouwen...

thnx Berry, wat je zegt klopt ook. Heb t ook weloverwogen maar mn besluit staat toch vast. ga in het begin een maand ff aankijken hoe mn schouder reageert op training. Zolang dat goed gaat heb ik m daarna in de planning staan

meer resultaat:cool: in de zin dat het 4 soorten testo bevat.

• Topic Starter Topic Starter
In wk 11 kan je de hcg zetten volgens de oude methode van twee a drie stoot dosissen.
De nakuur kan pas in wk 13 gestart worden ivm de lange werking van deca & sust.
nakuur
wk 13 40 mg nolvadex p/d.
wk 14-15 20 mg nolvadex p/d.
Tnx, de nolvadex klinkt aannemelijk om mee te wachten.

Maar .... HCG hoor je toch vaak dat dat in de voorlatste of laatste week al mee wordt begonnen?

Ik neem aan dat je clenbuterol wilt gebruiken om massa vast te houden en om cortisol tegen te gaan? Dan volstaat naar mijn mening 0,02 p/d voor drie weken.
dus dat wordt dan
wk 13-15 clenbuterol 0,02 mg p/d (eventueel 0,04)
Elke dag dus.... Welk voordeel heeft dat ipv die 2 dagen op 2 dagen af?

thnx

Terug
Naar boven